Surequote:Op maandag 12 januari 2009 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
Mannen kunnen zichzelf heel nuttig maken vanuit de bank hoor
juist.. op het hoogte blijven van het nieuws.. laatste voetbalstanden en natuurlijk zeggen dat de kont helemaal niet dik is in die broek (en dan bij zichzelf denkt dat die broek daar niets aan kan doen inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2009 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
Mannen kunnen zichzelf heel nuttig maken vanuit de bank hoor
Maar net wat je nuttig noemtquote:Op maandag 12 januari 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist.. op het hoogte blijven van het nieuws.. laatste voetbalstanden en natuurlijk zeggen dat de kont helemaal niet dik is in die broek (en dan bij zichzelf denkt dat die broek daar niets aan kan doen inderdaad)
Anders gezegd een man en een bank kan voor veel nuttige situaties zorgen. Ik zie een vrouw nog nooit met een bank sleuren bijvoorbeeld.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Anders gezegd een man en een bank kan voor veel nuttige situaties zorgen. Ik zie een vrouw nog nooit met een bank sleuren bijvoorbeeld.
Jaloersquote:Op maandag 12 januari 2009 11:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
* Psychonikeo geen oneerdige voorstellen maakt
hier is het lekker warm
Als ik een kenau tegenkom met een bank op d'r rug zal ik het meldenquote:
Wel foto maken hequote:Op maandag 12 januari 2009 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik een kenau tegenkom met een bank op d'r rug zal ik het melden
Ze is minderjarig hequote:Op maandag 12 januari 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat ik geen oneerbiedige voorstellen maak?
Nee, op je warmtequote:Op maandag 12 januari 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat ik geen oneerbiedige voorstellen maak?
quote:
ik weet het?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Loop je toch maar wat te fucken joh
moest het gewoon ff melden, het werkwoord fucken is zo lekker om te gebruiken namelijkquote:
Doe maarquote:Op maandag 12 januari 2009 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja..![]()
[..]
oooh.. dat
Kan wel een beetje emailen?
Oké, ieder zo zijn werkwoord hequote:Op maandag 12 januari 2009 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
moest het gewoon ff melden, het werkwoord fucken is zo lekker om te gebruiken namelijk
Zo'n lekker werkwoord, je kunt het over voor gebruiken
IP-ban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |