quote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Zum kotzen die Wielaert, netzoals Suarez... Dreigen met arbitrage tegen de club die gewoon wilt dat er een prijs (die hardstikke redelijk) is betaald word!
Nog tricky ook voor meneer, als ze de prestaties van Twente en Ajax naast elkaar leggen dan wil ik nog wel eens zien hoe veel meneer er sportief gezien op vooruit gaat!
Ik vind arbitrages echt een onzin middel, je hebt een contract en als er tussentijds door wat voor reden dan ook niet een mogelijkheid bestaat om deze te beindigen vanwege een financieel conflict dan dien je die uit en ga je niet een onhoudbare situatie lopen creeren waardoor de club je infeite wel moet laten gaan
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Zum kotzen die Wielaert, netzoals Suarez... Dreigen met arbitrage tegen de club die gewoon wilt dat er een prijs (die hardstikke redelijk) is betaald word!
Nog tricky ook voor meneer, als ze de prestaties van Twente en Ajax naast elkaar leggen dan wil ik nog wel eens zien hoe veel meneer er sportief gezien op vooruit gaat!
Ik vind arbitrages echt een onzin middel, je hebt een contract en als er tussentijds door wat voor reden dan ook niet een mogelijkheid bestaat om deze te beindigen vanwege een financieel conflict dan dien je die uit en ga je niet een onhoudbare situatie lopen creeren waardoor de club je infeite wel moet laten gaan
Ben je nou echt zo achterlijk, of doe je maar alsof?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Marcus Berg schijnt toch ook een clausule in zijn contract te hebben?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:29 schreef Prosac het volgende:
fb.. Hoewel ik een hekel heb aan het dreigen met arbitrage ligt het in deze zaak toch iets anders dan bij suarez. Ik denk zelfs dat wielaert gelijk heeft, tenzij hij zijn woord heeft gegeven dat de clausule pas in de zomer in zou gaan. Dat is het gewoon een smerige naaiactie.
Maar weg zal hij wel gaan, want de relatie is verstoord.
Dat hadden ze dan in het contract moeten zetten.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:29 schreef Prosac het volgende:
tenzij hij zijn woord heeft gegeven dat de clausule pas in de zomer in zou gaan.
Hij heeft meer laten zien dat hij er niks van kan. Alleen de dochter van Ten Cate vond het wat.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ga toch weg man, De Mul heeft meer laten zien dan Rommedahl.
Er zou volgens nijland 1 speler zijn met een clausule van 20 miljoen. Wie.. Geen idee. Als berg een clausule heeft voor minder dan 13 miljoen, dan was hij gezien het bod van nancy weg geweest.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marcus Berg schijnt toch ook een clausule in zijn contract te hebben?
Marcus Berg heeft volgens mij een contract tot medio 2010 (?) en komende zomer mag hij voor een vastgestelde transfersom weg, zoiets als VDV bij HSV had.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Er zou volgens nijland 1 speler zijn met een clausule van 20 miljoen. Wie.. Geen idee. Als berg een clausule heeft voor minder dan 13 miljoen, dan was hij gezien het bod van nancy weg geweest.
Mwah, De Mul deed het bij vlagen aardig. Niet spectaculair, maar aardig.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij heeft meer laten zien dat hij er niks van kan. Alleen de dochter van Ten Cate vond het wat.
Ik ben geen jurist.. Maar is dat dan misschien niet mogelijk? Engelaar tekende afgelopen winter ook een nieuw contract met clausule en maakte toen ook de mondelinge afspraak er pas in de zomer gebruik van te maken. Toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat hadden ze dan in het contract moeten zetten..
quote:
Bedankt voor je heldere uitsprakenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo achterlijk, of doe je maar alsof?
Ze hadden een contract afgesproken met een clausule. Contract is door Twente opgesteld en aan de zaakwaarnemer van Wielaert gegeven die het heeft ondertekend.
Vervolgens heeft Munsterman (voorzitter) 3x het tekenmoment verplaatst vanwege de drukte.
In de tussentijd kwam Ajax en wees zijn zaakwaarnemer naar de nieuwe clausule.
Dat wil Ajax betalen en nu claimt de voorzitter dat het contract niet geldig is omdat hij nog niet heeft getekend..
En dan speelt Wielaert het vies? Dit soort debiel gedrag van een voorzitter zou justitieel vervolgd moeten worden.
Wat doet Wielaert hier nou in godsnaam verkeerd? Lees je eens in voor je je bek opentrekt.
Dat was afgelopen zomer het gerucht ja. Alle partijen ontkennen dat. We zullen zien komende zomer.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marcus Berg heeft volgens mij een contract tot medio 2010 (?) en komende zomer mag hij voor een vastgestelde transfersom weg, zoiets als VDV bij HSV had.
HSV kon het met VDV toch ook? (zie hierboven)quote:Op maandag 12 januari 2009 13:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ben geen jurist.. Maar is dat dan misschien niet mogelijk? Engelaar tekende afgelopen winter ook een nieuw contract met clausule en maakte toen ook de mondelinge afspraak er pas in de zomer gebruik van te maken. Toch?
Ja oke soms wel goede voorzetten maar niks bijzonders inderdaad. En als je dan gaat klagen als je op de bank zit en daarna gaat klagen over de warmte in de kleedkamer mag je echt oprotten.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mwah, De Mul deed het bij vlagen aardig. Niet spectaculair, maar aardig.
Maar Elia is natuurlijk wel tien keer meer getalenteerd, en helaas ook tien keer duurder.
Verschil tussen duits en nederlands recht zou mee kunnen spelen. Als het wel zou mogen in nederlandse contract voorwaarden, dan is munsterman heel naïef geweest.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
HSV kon het met VDV toch ook? (zie hierboven)
Marcus Berg hoeft van mij niet per se. Dario Cvitanich en Darko Bodul zijn beter.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:43 schreef Dvm86 het volgende:
Leuk, die aflopende contracten: Elia 2010, Berg 2010. Beide maar oppikken in de zomer.
Bij Elia heeft Twente nog een optie om het contract een jaar te verlengen volgens mij.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:43 schreef Dvm86 het volgende:
Leuk, die aflopende contracten: Elia 2010, Berg 2010. Beide maar oppikken in de zomer.
Daggla heeft wel gelijk,quote:Op maandag 12 januari 2009 13:38 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Bedankt voor je heldere uitspraken![]()
Ik lees me ook in maar omdat ik niet door een Ajax bril deze zaak bekijk ben ik opeens degene die maar lukraak wat post. Gelul!
Als je het ff heel zwart wit bekijkt.....
Als 1 partij een contract niet tekend dat is het daadwerkelijk niet geldig, dat hadden ze uit de zaak Alves wel kunnen leren.... Zo is AZ op zijn bek gegaan omdat in dat geval 1 partij de zaakwaarnemer niet getekend had.
Dus als een voorzitter een contract niet tekend dat is het ook niet geldig, dan is dat lullig voor Wielaert maar zo liggen de feiten. Dat weet je als speler ook of niet?!
1+1= toch gewoon 2?
Ik snap dat ie teleurgesteld is dat het contract niet getekend is en daardoor een transfer bemoeilijk word, maar dan nog vind ik als speler dat je gewoon moet gaan ballen en je ZAAKWAARNEMER en de club het moeten uitvechten en dus niet een arbitrage gaan forceren, maar das MIJN mening.....
Nou Bodul is nog niet beter hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 13:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marcus Berg hoeft van mij niet per se. Dario Cvitanich en Darko Bodul zijn beter.
quote:
Daar er een getuige is, zijn zaakwaarnemer en het op de site van Twente heeft gestaan, denk ik dat Munsterman's adviseurs wel gezegd hebben dat hij niet sterk staat.quote:Ook mondelinge afspraken zijn rechtsgeldig. Maar als er problemen ontstaan, is de bewijslast echter erg moeilijk. In de praktijk worden veel afspraken gemaakt, die niet op papier worden gezet, waarvan u bent overtuigd dat de wederzijdse afspraken nagekomen zullen worden.
Indien afspraken niet naar wens worden uitgevoerd, ga dan eerst in gesprek want meestal kan een potentieel conflict al worden voorkomen door uw wederpartij persoonlijk aan te spreken op het niet nakomen van de gemaakte afspraak. Dit voorkomt misschien een hoog oplopend conflict of een gang naar de rechter. Als na een gesprek blijkt dat de wederpartij niet van plan is het probleem op te lossen, kan er sprake zijn van een ‘wanprestatie’. Het probleem is dat er niets vastligt, wie heeft er dan gelijk? Als de rechter er aan te pas moet komen, zal het voor hem moeilijk zijn om te bewijzen wie er gelijk heeft. Er is dan het bewijsrecht, ‘hij die stelt moet bewijzen’. Als u geen schriftelijk bewijs heeft, zult u op een andere manier bewijzen moeten leveren. Bij de rechter gaat het er eigenlijk niet om wie gelijk heeft, maar wie het kan bewijzen.
Hoewel mondelinge overeenkomsten ook rechtsgeldig zijn, kan het veel problemen geven bij de bewijslast. Leg daarom alle belangrijke afspraken vast op papier. Zorg er voor dat u een offerte en/of opdrachtbevestiging verstuurt voordat u aan een overeenkomst begint.
Maar die optie heeft hij nog niet getekend. Is er nog niet van gekomen.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Bij Elia heeft Twente nog een optie om het contract een jaar te verlengen volgens mij.
Is Bodul echt zo goed als beweerd wordt? Met wie kun je hem vergelijken?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marcus Berg hoeft van mij niet per se. Dario Cvitanich en Darko Bodul zijn beter.
Is het geen eenzijdige optie die alleen Twente kan ondertekenen?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar die optie heeft hij nog niet getekend. Is er nog niet van gekomen.
Berg heeft nog een contract tot 2011 met optie voor 1 of 2 jaar extra. Eenzijdig van groningen kant waarschijnlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:43 schreef Dvm86 het volgende:
De ene situatie is de ander niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:38 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Bedankt voor je heldere uitspraken![]()
Ik lees me ook in maar omdat ik niet door een Ajax bril deze zaak bekijk ben ik opeens degene die maar lukraak wat post. Gelul!
Als je het ff heel zwart wit bekijkt.....
Als 1 partij een contract niet tekend dat is het daadwerkelijk niet geldig, dat hadden ze uit de zaak Alves wel kunnen leren.... Zo is AZ op zijn bek gegaan omdat in dat geval 1 partij de zaakwaarnemer niet getekend had.
Dus als een voorzitter een contract niet tekend dat is het ook niet geldig, dan is dat lullig voor Wielaert maar zo liggen de feiten. Dat weet je als speler ook of niet?!
1+1= toch gewoon 2?
Ik snap dat ie teleurgesteld is dat het contract niet getekend is en daardoor een transfer bemoeilijk word, maar dan nog vind ik als speler dat je gewoon moet gaan ballen en je ZAAKWAARNEMER en de club het moeten uitvechten en dus niet een arbitrage gaan forceren, maar das MIJN mening.....
Een contract opgesteld door TWENTE met daarin de CLAUSULE is BEWIJS voor een overeenkomst.quote:Hoewel mondelinge overeenkomsten ook rechtsgeldig zijn, kan het veel problemen geven bij de bewijslast. Leg daarom alle belangrijke afspraken vast op papier. Zorg er voor dat u een offerte en/of opdrachtbevestiging verstuurt voordat u aan een overeenkomst begint.
Goed punt!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:48 schreef Suijk het volgende:
Dat contract van Wielaert zal ook wel betekenen dat hij iets meer salaris krijgt, neem ik aan. Benieuwd of hij dat al wel kreeg de afgelopen maand(en).
Waarschijnlijk wel daarom heeft die Monsterman ook geen poot om op te staan.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:48 schreef Suijk het volgende:
Dat contract van Wielaert zal ook wel betekenen dat hij iets meer salaris krijgt, neem ik aan. Benieuwd of hij dat al wel kreeg de afgelopen maand(en).
Geen idee. Heb hem nog nooit zien spelen.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:47 schreef toma het volgende:
[..]
Is Bodul echt zo goed als beweerd wordt? Met wie kun je hem vergelijken?
quote:Rus langer op stage bij Ajax Van onze Telesportredactie
Twingly blog zoekenJouw blog hier
AMSTERDAM - Ajax heeft de stage van Gia Grigalava met twee weken verlengd. De 19-jarige verdediger uit Rusland traint inmiddels al een week mee met de selectie van beloften van de Amsterdamse club. Ook speelde hij al mee in het oefenduel met Jong Ajax tegen Excelsior.
Adrie Koster is zeer tevreden over Grigalava. "De komende trainingen en dinsdag tijdens de oefenwedstrijd tegen FC Lisse gaan we bekijken hoe het met zijn verdedigende kwaliteiten zit", aldus de coach van Jong Ajax op de officiële clubsite. Momenteel staat de verdediger nog onder contract bij SKA Rostov. een club uit de Russische tweede divisie.
Voor mij hoeft het ook niet. Over een paar jaar komt Castillion ook nog eens om de hoek kijken dus we hebben genoeg spitsen lijkt me.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen idee. Heb hem nog nooit zien spelen.
Maar goed, aangezien we maar met één echte spits spelen, vind ik Marcus Berg niet nodig. Dario Cvitanich is eerste keuze, Luis Suárez kan er spelen en in de jeugd hebben we Darko Bodul rondlopen.
Waarom dan miljoenen uitgeven aan Berg?
Het probleem van Rosenberg was dat hij in een slecht draaiend elftal terecht kwam. Hij is geen meevoetballende spits en de aanvoer vanaf de zijkanten was ook belabberd. Pas toen hij samen met Charisteas (wie?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Berg mag lekker in Grunn blijven, denk meer dat dat een Rosenbergje wordt bij Ajax.
Viel me ook al op jaquote:Op maandag 12 januari 2009 13:56 schreef toma het volgende:
In een interview met Suarez op Ajax tv zei hij iets heel typisch. Hij zei dat hij veel vertrouwen had in het restant van het seizoen omdat de groep hetzelfde was gebleven. Er waren geen spelers vertrokken en ook geen bij gekomen. Dario heeft Klaas-Jan nu al doen vergeten
spuit 11 zegquote:Op maandag 12 januari 2009 13:56 schreef Silaz het volgende:
Weet niet of het s[iot11 is maargoed. Zit op school en ook niet tijd om alles terug te lezen
[..]
Is dit al gepost?quote:‘Been wil Rommedahl naar Nijmegen halen’
Geschreven op maandag, 12 januari om 13:01
Dennis Rommedahl krijgt mogelijk de kans zijn loopbaan te continueren in Nijmegen. Volgens De Gelderlander staat de Deense rechtsbuiten van Ajax bovenaan het lijstje van trainer Mario Been om de positie van rechterspits op te vullen. Daarnaast staat Peter Wisgerhof in de belangstelling van FC Twente.
Rommedahl is in Amsterdam op een zijspoor beland, en heeft van coach Marco van Basten te horen gekregen dat hij uit mag zien naar een andere club. De 30-jarige international kwam in de zomer van 2007 naar Amsterdam, maar bracht nooit waarvoor toenmalig trainer Henk ten Cate hem naar de hoofdstad haalde.
Misschien is dat bij de succesvolle Gelderse formatie anders. Sören Lerby, zaakwaarnemer van de oud-speler van onder meer RKC en PSV, heeft te kennen gegeven dat zijn cliënt het liefst in Nederland blijft. NEC wil graag. “Er is geld beschikbaar, maar we willen dat wel goed uitgeven. We gaan niet zomaar een nieuwe speler halen. Het moet wel iemand zijn die een directe versterking voor ons is”, aldus Been, die verder niet in wil gaan op namen.
Wisgerhof
Tegenover een mogelijke komst van Rommedahl staat een mogelijk vertrek van Peter Wisgerhof. De 29-jarige centrale verdediger zou de belangrijkste gegadigde zijn om Robbie Wielaert op te volgen bij FC Twente, mocht de aanvoerder van de Tukkers besluiten naar Ajax te verkassen. Been: “Laat ik voorop stellen dat ik hoop dat Peter blijft. Maar omdat hij die clausule in zijn contract heeft, kunnen wij hem niet tegenhouden."
Markus Rosenberg was een spits voor een systeem met twee aanvallers. Marcus Berg kan denk ik wel in het 4-3-3-systeem renderen, maar toch blijft het een dure gok. Klaas-Jan Huntelaar was de eerste spits sinds Shota Arveladze die het echt goed deed, dat lag aan het systeem en niet aan de kwaliteit van de spitsen.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Berg mag lekker in Grunn blijven, denk meer dat dat een Rosenbergje wordt bij Ajax.
Stuttgart is toch geen laagvlieger?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:03 schreef Sethje het volgende:
Ik wil cvita ook nog wel even tegen een goede ploeg zien scoren....
Tweemaal tegen VfB Stuttgart.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:03 schreef Sethje het volgende:
Ik wil cvita ook nog wel even tegen een goede ploeg zien scoren....
Komt t er vandaag/vanavond nog een keer op?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:06 schreef koningdavid het volgende:
Net de samenvatting bij AT5 gezien. Die 3e goal van Dario was gewoon een zuiver doelpunt volgens mij.
De verdediging zag er wel echt drama uit, vooral bij die 1-0 van Stuttgart.
http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=39429quote:Op maandag 12 januari 2009 14:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Komt t er vandaag/vanavond nog een keer op?
http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=39429quote:Op maandag 12 januari 2009 14:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Komt t er vandaag/vanavond nog een keer op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |