Nee, alleen maar VIRM is een grote vooruitgangquote:Op maandag 12 januari 2009 10:31 schreef James1988 het volgende:
[..]Eindelijk
Mooie pics verder, goed bezig!
Als stoptreinmaterieel is het natuurlijk ook totaal niet geschikt, daarvoor is het veel te onhandig om doorheen te lopen danwel uit te stappen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:07 schreef Igen het volgende:
Nu ja, zo geweldig is ICK nou ook weer niet.
In Duitsland zelf is het niet eens meer goed genoeg voor een stoptreintje - vervoerder Abellio schaamde zich dood dat ze een jaar lang met dergelijke rijtuigen (liefkozend "Abellio Classic" genaamd) in de RB40 moesten rijden, en beloofde plechtig dat ze het gebrek aan comfort zouden goedmaken door de geweldige service van de conducteurs.
Hetzelfde, respect!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er toffe foto's, Zug! Ik bewonder je doorzettingsvermogen om met die kutkou op mooie treinen te gaan wachten!
Gister had ik dus een DDAR op de 1900quote:Op maandag 12 januari 2009 12:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waardoor worden ze eigenlijk vervangen, door de instroom van nieuwe VIRM's?
Inderdaad, Gisteren nog in een ICRm gezeten op Den Haag - Venloquote:Op maandag 12 januari 2009 15:19 schreef James1988 het volgende:
DDAR in 1900? Damn
Ik vermoed wel dat ICK door VIRM wordt vervangen, misschien dat soms ICRm meerijdt maar het zal hoofdzakelijk VIRM zijn. Dat is natuurlijk niet zo gek, zeker in de spits puilen die ICK's soms uit, met al die studenten die van en naar Eindhoven willen, bijvoorbeeld.
Stroomafnemersquote:Op maandag 12 januari 2009 18:44 schreef Nightshadow het volgende:
Kan er vanaf een stuurstand de pantograven van een 1700 geregeld worden?
Ik zag vandaag namelijk een loc achterop een ICRm stam met beide pantograven omhoog...
ik heb het even nagekeken:quote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef dennistd het volgende:
[..]
hmm, die prorail-treinnummerlijst klopt niet dus...
het is volgens ns.nl de 13600, maar die gaat volgens prorail alleen maar breda - den bosch
nouja, morgenavond maar naar kijken dan
Ik zou mijn geld terughalen.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Gister had ik dus een DDAR op de 1900
Nare hogere machten had je vroeger zeg. Je collega-zeeman schiet een vogel dood, jij en al je maten komen om van de dorst en hij krijgt absolutie en mag een wereldtournee gaan maken.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:30 schreef knars het volgende:
Een zeeman (de mariner uit de titel) schiet op zee zonder duidelijke reden een albatros neer. Hiervoor worden hij en de rest van de bemanning gestraft door hogere machten. De zeeman, die als teken van boetedoening de dode albatros om zijn nek dient te dragen, is de enige op het schip die niet omkomt van dorst. Als hij in een halfdelirische toestand een aantal waterslangen zegent, valt de albatros van zijn nek en wordt zijn schuld uitgewist. Het schip komt magischerwijze in de thuishaven aan waar de zeeman de absolutie krijgt van een heremiet. Vanaf dan zwerft hij rusteloos de wereld rond om aan iedereen zijn verhaal te vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |