Dat was ikquote:Op zondag 11 januari 2009 21:17 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik in de toekomst ook. Mijn god. 5 nachten niet geslapen. Heel de nacht "HOEREEEEH" horen schreeuwen over de camping. En niet te vergeten "Marcoooo!" .. "Poloooo!"
Tering, doen ze dat nog steeds? Daar ben ik een paar jaar geleden voor de gein mee begonnen op Groezrock. Sloeg aardig aanquote:Op zondag 11 januari 2009 21:17 schreef Tammeh het volgende:
Ik in de toekomst ook. Mijn god. 5 nachten niet geslapen. Heel de nacht "HOEREEEEH" horen schreeuwen over de camping.
Ow. Pics.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij heeft een foto gemaakt van mijn foezelige bipsje.
Grmbl.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Dat je het nog in Kuukske's bijzijn durft te zeggen joh
Trendsetter.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:18 schreef JDude het volgende:
Tering, doen ze dat nog steeds? Daar ben ik een paar jaar geleden voor de gein mee begonnen op Groezrock. Sloeg aardig aan.
Daar heb jij toch niet genoeg aan?quote:
Niet grommen, tel tot 10quote:
Had je maar op de biermeet drie jaar geleden moeten zijnquote:
Okay. Puik. Dan weten we dat ook even.quote:
Oh god. Wat was ik beroerd de volgende dag op m'n werk.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Had je maar op de biermeet drie jaar geleden moeten zijn
Ik, kiwi, Frats, Jan Diederick en K. op een biermeet bij d'n kiwi. En ik had (toen nog) m'n Ixus bij me en er was toen een foto gemaakt waarbij K. voorover bukte en ik de ontspanner indrukte.
Met de Fratsbak
Toevallig vanmiddag dat topic nog teruggelezenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:19 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Had je maar op de biermeet drie jaar geleden moeten zijn
Ik, kiwi, Frats, Jan Diederick en K. op een biermeet bij d'n kiwi. En ik had (toen nog) m'n Ixus bij me en er was toen een foto gemaakt waarbij K. voorover bukte en ik de ontspanner indrukte.
Met de Fratsbak
Ach wij hebben ook lekker lopen meebleren moet ik eerlijk zeggen. Lijn had een megafoon bij.quote:
Was jij daar ook?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:21 schreef tha_rizzo het volgende:
LowLands 2004 "Theo"
@Biermeet, dat was wel tof
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is ook heel naar om een Emo lied te horen. Een nacht lang. Ugh. Lang leve de hotels.
Ja! Dat weet ik zelfs! Oeh!quote:
Ja, met een te grote tent. Elke nacht vielen er minimaal vijf man over onze scheerlijnenquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh god. Wat was ik beroerd de volgende dag op m'n werk.
Ik beunde parttime bij in de catering en mocht op de personeelscamping slapen. Wát een rustquote:Op zondag 11 januari 2009 21:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja, met een te grote tent. Elke nacht vielen er minimaal vijf man over onze scheerlijnen
...quote:
Ja, ik moest de dag erna werken. Oh wacht, toen was ik nog iets meer ambtenarig dan nu.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik moest de dag erna werken. Oh wacht, toen was ik nog iets meer ambtenarig dan nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |