quote:Op zondag 11 januari 2009 21:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En ik heb aan zijn brede rug gezeten. Oeh oeh oeh oeh. Een maand later verliet ik mijn ex. Toeval. Nee?
Die kerel tegenover je zit onder je zwarte rokje te kijkenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:11 schreef Tammeh het volgende:
[ afbeelding ]
Met o.a. Catatonix en Lijn, en Minke, Pukkelpop 2008. EN STOFJE WAS OOK DABEI!Ik heb dat zwarte rokje aan.
Sja niet dan. Nouja, misschien geen maand later.quote:
onee hij heeft z'n open half dichtquote:Op zondag 11 januari 2009 21:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Die kerel tegenover je zit onder je zwarte rokje te kijken
Jij ziet ook écht alles hè.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Die kerel tegenover je zit onder je zwarte rokje te kijken
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:11 schreef Tammeh het volgende:
[ afbeelding ]
ik - Nina, Appelpop 2007
[ afbeelding ]
Met o.a. Catatonix en Lijn, en Minke, Pukkelpop 2008. EN STOFJE WAS OOK DABEI!Ik heb dat zwarte rokje aan.
[ afbeelding ]
achtertuin
[ afbeelding ]
Night of the drums, Mezz.
[ afbeelding ]
Pukkelpop, vet verbrand. (En daar had ik net mijn tanden gepoetst samen met Lijn. De rest deed daar 5 dagen lang niet aan.)
Dat vind ik ook. Ik stond op het punt die foto van jou, mij en JD te posten. Weet je wel, waar jij zo groen ziet met zwarte stipjes. Maar toen zag ik hoe JD en ik er zelf op stonden. Dus never mind.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Erg sportief van je, wil ik wel even zeggen.
Dan censureer je jou toch even met een bot en mij met een ceilingcat?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik stond op het punt die foto van jou, mij en JD te posten. Weet je wel, waar jij zo groen ziet met zwarte stipjes. Maar toen zag ik hoe JD en ik er zelf op stonden. Dus never mind.
Eens.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Erg sportief van je, wil ik wel even zeggen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan censureer je jou toch even met een bot en mij met een ceilingcat?
Dan is het nut van de foto ook wel weg.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:16 schreef JDude het volgende:
Dan censureer je jou toch even met een bot en mij met een ceilingcat?
NEE! NEE! NEE!quote:
Dat vind ik geen slecht idee eigenlijk. Rizzeau had ook al zo'n vreemd hoofd in het vorige topic.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik stond op het punt die foto van jou, mij en JD te posten. Weet je wel, waar jij zo groen ziet met zwarte stipjes. Maar toen zag ik hoe JD en ik er zelf op stonden. Dus never mind.
Ik in de toekomst ook. Mijn god. 5 nachten niet geslapen. Heel de nacht "HOEREEEEH" horen schreeuwen over de camping. En niet te vergeten "Marcoooo!" .. "Poloooo!"quote:Op zondag 11 januari 2009 21:14 schreef JDude het volgende:
Festivals zijn okay trouwens. Al gaan we tegenwoordig heel decadent in een hotel i.p.v. de camping.
Hij heeft een foto gemaakt van mijn foezelige bipsje.quote:
Dat je het nog in Kuukske's bijzijn durft te zeggen johquote:
Het is ook heel naar om een Emo lied te horen. Een nacht lang. Ugh. Lang leve de hotelsquote:Op zondag 11 januari 2009 21:17 schreef Tammeh het volgende:
Ik in de toekomst ook. Mijn god. 5 nachten niet geslapen. Heel de nacht "HOEREEEEH" horen schreeuwen over de camping. En niet te vergeten "Marcoooo!" .. "Poloooo!"
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |