Die heeft inderdaad zo haar redenenquote:
Dat weet jij dan weerquote:Op zondag 11 januari 2009 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad zo haar redenen.
Is aan het afstuderen dacht ik.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad zo haar redenen.
Niet voor mij geschiktquote:Op zondag 11 januari 2009 23:59 schreef Houniet het volgende:
Kom er maar in mensen!
Mooiste blondie/Mooieste brunette (celeb's) M/F
Hoezo niet?quote:
Heb al een vriendinquote:
Houd die gedachte ff vast. Ik ga eerst slapenquote:Op maandag 12 januari 2009 00:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Heb al een vriendin![]()
Maar zoals ik al zei:
Misschien dat het handig is, voor de mensen die geen stage lopen, maar wel stage (gaan lopen) of hier komen chatten, neer te zetten welke opleiding ze volgen
Trustequote:Op maandag 12 januari 2009 00:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Houd die gedachte ff vast. Ik ga eerst slapen!
Dat maakt toch niet uit manquote:
Wordt mijn vriendin jaloersquote:Op maandag 12 januari 2009 00:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit man. Dan kan je toch wel iemand mooi vinden
.
U rang?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[..]
Wat denk je van Bootje... Ik weet niet hoe hij het voor elkaar krijgt, maar Bootje komt altijd wel in hilarische situatie terecht.
Ik loop 40 uur per week stage, dus heb geen les meer hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Bijdehand![]()
Nee, bedoel les enzo, of heb ik dat heel erg verkeerd
ben je bij mij op 't dorp?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:40 schreef PieterBas het volgende:
Morgen eens die Parkshuttle in Capelle aan den Ijssel uit gaan proberen... Anders moet ik een flink eind lopen
Laat maar, ik heb een eventuele back up route gevonden..
goeiemorgen Paula..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |