Okay, want 6 maanden geleden liepen dezelfden ook al stagequote:Op zondag 11 januari 2009 23:01 schreef PieterBas het volgende:
Ik niet meer, sinds vrijdag. Maar moet nog wel een paar keer terug
Mijn langste stage was 9 maanden..quote:Op zondag 11 januari 2009 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okay, want 6 maanden geleden liepen dezelfden ook al stageHet lijkt me sterk dat iedereen een jaar stage moet lopen
!
Moet ik ook, als afstudeerstage, over 1,5 jaar. Daarna nog 3 maanden afstuderenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn langste stage was 9 maanden..
Yesse ->quote:Op zondag 11 januari 2009 22:59 schreef Renesite het volgende:
Maarre maarre, ik was vanochtend bezig met de OP. Maar wie lopen er eigenlijk daadwerkelijk nog stage?
Op school, zit je meestal toch op stage?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ok
Maar die zit ook op school toch
Bijdehandquote:Op zondag 11 januari 2009 23:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Op school, zit je meestal toch op stage?
Hoezo?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:15 schreef Piles het volgende:
[..]
ReMcOrE -> wie? ( Komt ook niet meer, hij vond het na 500 topics wel genoeg)
Matige score voor een Stage-topic![]()
Wat denk je van Bootje... Ik weet niet hoe hij het voor elkaar krijgt, maar Bootje komt altijd wel in hilarische situatie terecht.quote:En dan missen er nog wel namen toch? Zoals Dean![]()
Ja, hé, ik ken ze wel johquote:Op zondag 11 januari 2009 23:22 schreef jslavenburg het volgende:
Eey Piles, respect voor Remcore AKA Spamcore, hij was nog van de SC veteranen, was nog voor jou tijd
Het zelfde voor Milou en Goover
Dan moet je niet neerzetten --> Wie?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, hé, ik ken ze wel johMaar ze komen hier blijkbaar niet meer
Dan moet je lezen:quote:Op zondag 11 januari 2009 23:24 schreef jslavenburg het volgende:
Dan moet je niet neerzetten --> Wie?
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:15 schreef Piles het volgende:
Oh, en met "wie?" bedoel ik mensen die ik al lang niet meer gezien heb hier
Waar is Kiwi geblevenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, hé, ik ken ze wel johMaar ze komen hier blijkbaar niet meer
Zo dan inderdaadquote:Op zondag 11 januari 2009 23:22 schreef jslavenburg het volgende:
Eey Piles, respect voor Remcore AKA Spamcore, hij was nog van de SC veteranen, was nog voor jou tijd
Het zelfde voor Milou en Goover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |