Dan kijk je verkeerd, want "Neelix" speelt niet in 24.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef Karina het volgende:
Net begonnen met kijken en de eerste persoon die ik zie is Neelix. Sorry, maar ik kan hem echt niet in een andere rol zien. En dan ook nog de vader uit That 70's Show.
Oeps je hebt gelijk, hij is Dr. Phlox (haal die 2 altijd door elkaar)quote:Op maandag 12 januari 2009 17:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan kijk je verkeerd, want "Neelix" speelt niet in 24.
Doe eens even normaal, ik dacht dat de regel hier was dat als iets gereleased is dat het dan besproken mag worden?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:46 schreef TC03 het volgende:
Überkneus, bedankt voor de spoilers. Achterlijke debiel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twee jaar wachten om een dag voor de start van het seizoen het verhaal gespoilered te krijgen, mongool.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:r
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Middernacht was er nog niets gereleased hoor, alleen gelekt. De regel is dat als iets _uitgezonden_ is, dat je het dan mag bespreken.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:09 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Doe eens even normaal, ik dacht dat de regel hier was dat als iets gereleased is dat het dan besproken mag worden?
Ik ga wat nieuwsgroepen zoeken.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:36 schreef Daklem het volgende:
Yeah!
Eindelijk weer na lange tijd Jack!
Goede eerste 2 afleveringen!Heel sterk
Moet je goed opletten vlak voor die z'n laatste sprong maakt, je ziet het matras nog op de grond liggenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:38 schreef Xrenity het volgende:
De eerste twee waren weer goed
[ afbeelding ]
Dat scheelt, als je niet wil wachten hoeft het nietquote:Op maandag 12 januari 2009 20:05 schreef Trystar het volgende:
Net beide afleveringen gekeken, ik kan niet wachten op de volgende 2![]()
Jack is back
Klopt, maar ik ga voor de 720p versiequote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef Stienn het volgende:
[..]
Dat scheelt, als je niet wil wachten hoeft het niet
Ik denk dat geen enkele dvd speler mkv's kan afspelen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:38 schreef Mirel het volgende:
Hebben we net een nieuwe hd-ready tv (40 inch dus full HD is toch niet nodig) en een dvd spelertje die usb sticks accepteert, kan dat poepding geen mkv afspelen.
Je reden waarom je geen Full HD wilt is nogal raarquote:Op maandag 12 januari 2009 20:38 schreef Mirel het volgende:
Hebben we net een nieuwe hd-ready tv (40 inch dus full HD is toch niet nodig) en een dvd spelertje die usb sticks accepteert, kan dat poepding geen mkv afspelen.
Ja, hij had Renee gevonden via triangulatie van haar walkie-talkie ofzo. Ik vond het er uiterst debiel uitzien hoe hij langs kwam vliegen, zo op de zijkant van die helikopter staandquote:Op maandag 12 januari 2009 21:06 schreef Terecht het volgende:
Ik snap niet wat die Larry op het eind daar deed met de helicopter.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:05 schreef Trystar het volgende:
Net beide afleveringen gekeken, ik kan niet wachten op de volgende 2![]()
Ja, en er is ook altijd een Aziaat die perimeter bewaakt.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:12 schreef Jivis het volgende:
Wel weer typisch dat er een Aziatische piloot was. Zo van: "Aziaten kunnen ook piloot zijn".
En die excuusnegert die Jack adoreerde.
Ja, Chloe 2.0quote:Op maandag 12 januari 2009 22:15 schreef Karina het volgende:
Deel 3 en 4 zien er niet zo erg goed uit qua beeld, ik twijfel nog of ik die ga kijken of dat ik ga wachten op de goede kwaliteit.
En die knappe griet is agent en de lelijke is de computernerd.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef DaMart het volgende:
De eerste twee afleveringen waren weer goed. Ook goed om te zien dat de prequel niet zomaar een los verhaal is, maar ook doorgaat in seizoen 7. De dood van die zoon heeft daar ongetwijfeld iets mee te maken, dus iets zegt me dat we nog meer mensen uit de prequel terug gaan zien dit seizoen.
Ben ook benieuwd naar de motieven van Tony, en iets zegt me dat Jack gelijk heeft en Tony Undercover is. En als er een lek bij de FBI is, dan verwacht ik eigenlijk dat het die dame met de bril is.
En hopelijk krijgen we morgen nog wat oude bekenden te zien? Bill, Chloe en zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En we hebben haar meerdere keren DAMNIT!!1!`2!!! horen zeggen.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
4 geweldige afleveringen.
3 en 4 morgen nog een keer kijken in 720P![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begin nu de prequel dubbel en dwars te waarderen. En die roodharige FBI agent die heeft me toch een paar lekkere tieten en afgrijselijke mooie grote helsblauwe ogen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Streamen lukt dus wel goed met Tversity neem ik aan.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je reden waarom je geen Full HD wilt is nogal raar
Streamen vanaf je PC naar de Xbox 360 ftw!
Met de 720p releases zul je idd geen verschil zien op een HD Ready of Full HD TV. 1080p is een ander verhaalquote:Op maandag 12 januari 2009 23:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
Streamen lukt dus wel goed met Tversity neem ik aan.
En ik neem aan dat met Full HD het verschil niet te zien is op een 40 inch tv omdat het toch een kleinere is. Heb ik gehoord dan. Ik weet het dan niet zeker maar het is vast netzoals 1280X1024 op een 15 inch pc scherm proberen, bij wijze van spreken
Het verschil tussen 40" full HD en HD-ready zie je wel degelijk. Alleen niet bij een rip van een 720p.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
Streamen lukt dus wel goed met Tversity neem ik aan.
En ik neem aan dat met Full HD het verschil niet te zien is op een 40 inch tv omdat het toch een kleinere is. Heb ik gehoord dan. Ik weet het dan niet zeker maar het is vast netzoals 1280X1024 op een 15 inch pc scherm proberen, bij wijze van spreken
En die sproetjesquote:Op maandag 12 januari 2009 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
4 geweldige afleveringen.
3 en 4 morgen nog een keer kijken in 720P![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begin nu de prequel dubbel en dwars te waarderen. En die roodharige FBI agent die heeft me toch een paar lekkere tieten en afgrijselijke mooie grote helsblauwe ogen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
Ja inderdaad de sproetjes. De mooiste vrouw ooit in 24 vind ik. Zelfs mooier dan Michelle Dessler![]()
Hopelijk gaat Jack haar niet batsen want dan gaat ze dood cq. de serie uit cq. niet met mij batsen.
Jack mag haar best volpurren. Dat heeft ie wel verdiend na alles wat ie heeft moeten doorstaan de afgelopen seizoenen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
Ja inderdaad de sproetjes. De mooiste vrouw ooit in 24 vind ik. Zelfs mooier dan Michelle Dessler![]()
Hopelijk gaat Jack haar niet batsen want dan gaat ze dood cq. de serie uit cq. niet met mij batsen.
Alleen private tracker, dus daar heb je niets aan en die gebruik ik zelf al niet eens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:29 schreef MrManiak het volgende:
Kan iemand me een linkje via de PM sturen met de torrentlinks? Ik zit wel te zoeken, maar kan niets vinden
Ik ook, op mijn 21 inch screen. Zoveel verschil vond ik er niet in zitten, dus ik kijk vanaf nu gewoon weer de 350 mb rips.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:05 schreef golfer het volgende:
1 en 2 gezien in HD.
In seizoen 1 was het tijdelijk wat minder ja, maar daarna waren het toch wel 'buddies' hoor. Dus als het 1 seizoen even wat minder is betekent dat niet dat ze geen dikke vrienden kunnen zijn 10 jaar later.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:09 schreef Ereinion het volgende:
Overigens vond ik het wel wat vreemd hoe nu gedaan werd alsof Tony en Jack altijd al ontzettend goede vrienden waren. In seizoen 1 konden ze elkaars bloed nog drinken.
De quotes van Chloe waren ook weer geweldig, ben blij dat ze weer terug is. Voelt wel leuk, weer de vier bekende gezichten die samen iets ondernemen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:21 schreef Jnk18 het volgende:
Weer een heerlijke quote van Jack in episode 4 als hij die parkeergarage ontsnapt met die auto
"This is gonna hurt!"![]()
Vond 3 en 4 al een stuk beter.
Sinds afgelopen nacht rond 03:00 uurquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:30 schreef Lord Katundro het volgende:
Jack is back!
Wanneer zijn afleveringen 3 en 4 te downloaden?
Ok dan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sinds afgelopen nacht rond 03:00 uur
Ik meen me te herinneren dat er ook al een president met vliegtuig en al is neergestort in '24'. En erg lekker liep het ook niet af met president Wayne Palmer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:56 schreef Atreidez het volgende:
Hopelijk gaat er deze serie eindelijk een president dood, kan r nu al bijna niet meer uitstaan..
Precies ik zit er nu ook wel weer in. Die ontsnapping was weer heerlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:56 schreef Atreidez het volgende:
Na 3 en 4 pas echt het 24 gevoel weer terugHopelijk gaat er deze serie eindelijk een president dood, kan r nu al bijna niet meer uitstaan..
je bedoelt Billquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:37 schreef northernlight81 het volgende:
Afleveringen 3 en 4 erg gaaf. Vind de presidente alleen niet echt overtuigend spelen. Beetje raar dat Tony, Cloë en Almeida een beetje op eigen houtje opereren zonder salaris ofzo. En dan ook nog de FBI storen enzo.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Misschien blijkt straks dat Tony samen spant met Chloe en Bill ofzo. Zou wel vet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |