Ik zit nu als een dolle dingen te drinken en te sputterenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:15 schreef Gummibeer79 het volgende:
Hahahaha! En die smaak krijg je de komende week niet meer uit je klep
hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef ondeugend het volgende:
Of haarlak onder je oksel spuiten, das ook heel naar.
Ervaring mee?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef ondeugend het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samarkande.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:52 schreef Bob-B het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde na het scheren. Das pas een klacht
Kon wel een topic van jou zijn dusquote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef Schatgraver het volgende:
Wat een kankertopic weer van die kankeruser
Hahahaha, die Juup toch, hahaha, je bent me der eentje hoorquote:
Mannen die naar zweet ruiken.quote:
QFTquote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef ondeugend het volgende:
van de rooie plekkenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Van haarlak onder mijn oksels?
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef Devvie het volgende:
Welk luchtje was het?Ja die heb ik ook maar was een andere Issey Miyake of hoe je het ook moet schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neequote:Op zondag 11 januari 2009 20:30 schreef Krentenbol. het volgende:
Smaakt het net zo goed als het ruikt?![]()
Bij m'n nekquote:Op maandag 12 januari 2009 11:26 schreef Florian_ het volgende:
Je wilde het dus in je gezicht spuiten?
Wat is er nou weer mis met een luchtje op doen, iedereen doet dat. Behalve natuurlijk nerds en boerenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
......
Serieus...... ik zou even denken dat je van de verkeerde bent.
Waar moet hij het anders opdoen, onder z'n oksels?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
......
Serieus...... ik zou even denken dat je van de verkeerde bent.
THISquote:Op maandag 12 januari 2009 11:38 schreef Florian_ het volgende:
Subklacht:
Luchtjes die snel vervliegen
Een luchtje in je nekquote:Op maandag 12 januari 2009 11:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een luchtje op doen, iedereen doet dat. Behalve natuurlijk nerds en boeren
WTF?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
Kom op gast. Iedereen weet dat je een luchtje op je kapsel spuiten moet. Daar blijft de geur het langste hangen
Hoe heet dat pauperluchtje ook alweer wat al die marokkezen op hebbenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:38 schreef Florian_ het volgende:
Subklacht:
Luchtjes die snel vervliegen
lol wat?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een luchtje in je nek![]()
Kom op gast. Iedereen weet dat je een luchtje op je kapsel spuiten moet. Daar blijft de geur het langste hangen
Troll.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja serieusquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja serieusDat doe ik namelijk altijd
![]()
Een kleine sjpritsj in de nekharen (van je kapsel) en je kan de hele dag op 1 spuitje leven(met veel minder geurverlies).
Ja WTF. Dan nietquote:
Omg, dat vraag ik me dus ook altijd af.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef Florian_ het volgende:
Ik vraag me wel altijd af hoe chicks dat doen
Die lopen of fietsen dan langs, en dan komt er echt zo'n hele walm vanaf
Of spuiten die gewoon een halve flacon leeg in één keer?
Heb je nog nooit een vriendin gehad aan wie je deze vraag kon stellenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef Florian_ het volgende:
Ik dacht dat alleen vrouwen dat topsecret truukje kendenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was trouwens ook pasgeleden een onderzoek naar gedaan hoorde ik op de radio een tijd terug.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omg, dat vraag ik me dus ook altijd af.
Dat is echt niet tof meer, 10x spuiten ofzo als het zo erg is is het echt ranzigquote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef Florian_ het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen vrouwen dat topsecret truukje kenden!
Klopt wel, in je haar blijft het veeeeeel langer hangen dan in je nek/kleding
Of een luchtje lang blijft hangen heeft veel te maken met of je een eau de parfum of een eau de toilette hebt. Vrouwen zijn slim en kopen een eau de parfumquote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef Florian_ het volgende:
Nu vertrouw ik het niet meerquote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja WTF. Dan niet![]()
Ben ik eens serieus
Probeer het maar eens gast (morgen) en dan meld je dan of Bossie gelijk had
Okee baasquote:Op maandag 12 januari 2009 11:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mij vertrouw je toch wel?
Ik doe altijd de waarheid zeggen en heel lief zijn![]()
Jawel hoor, maar bij haar valt het wel meequote:Op maandag 12 januari 2009 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een vriendin gehad aan wie je deze vraag kon stellen
Stond vanmorgen met zo'n muts in de lift... die had dan ook nog een mierzoet luchtje op... kokhalsneigingenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef Florian_ het volgende:
Daar moet/wil je ook gewoon ver uit de buurt blijvenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar bij haar valt het wel mee
Het zijn meestal ook bepaalde types die ruiken als een parfumerie
Dan heb ik pechquote:Op maandag 12 januari 2009 11:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen vrouwen dat topsecret truukje kenden!
Klopt wel, in je haar blijft het veeeeeel langer hangen dan in je nek/kleding
Alles is vervangbaarquote:Op maandag 12 januari 2009 11:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Klacht: Luchtje waar ik al jaren verliefd op ben, is nergens meer te krijgen
Zonder problemen voltooid.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je chemokuur btw ?
Ik heb eens een luchtje gehad (naja monstertje), volgens mij was dat die Jil Sander Sun, maar dan voor vrouwen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:01 schreef Florian_ het volgende:
Tips
Davidoff - Adventure
Jil Sander - Sun Men
Tsja ergens zoeken en dan massaal inkopenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee, dat luchtje nietdat luchtje was zo perfect, bijna alsof ik hem zelf gemaakt had!
Twee jaar geleden dat ik ging zoekenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tsja ergens zoeken en dan massaal inkopen
En als je zoekt op internet kom je ook nergens een winkel tegen die het verkoopt?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Twee jaar geleden dat ik ging zoeken! Ben toen naar Den Haag, Amsterdam, Leiden en Utrecht geweest
nergens gevonden! Lijkt me sterk dat dat nu wel gaat lukken
Weet ik nietquote:Op maandag 12 januari 2009 13:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En als je zoekt op internet kom je ook nergens een winkel tegen die het verkoopt?
Riiiightquote:Op maandag 12 januari 2009 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pff3 nog wat zeur je danquote:Op maandag 12 januari 2009 20:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Weet ik nietsinds die tijd heb ik natuurlijk wel betere google-skills gekregen enzo
!
Maar ik heb nu nog 3 volle flesjes parfum staan, dus is eigenlijk helemaal niet nodig en ik heb al in 3 dagen tijd bijna 500 euro uitgegevenkan er niet nog eens bij
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:01 schreef Florian_ het volgende:
Tips
Davidoff - Adventure Heb ik
Jil Sander - Sun Men
dus boswachter z'n dwaze opmerking om het in je haar te spuiten IS WAAR?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef Corrigan het volgende:
Verklaring voor de walm: vrouwen hebben (over het algemeen) lang haar, en dus veel plek om te spuiten....
Hij zal wel gay zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
dus boswachter z'n dwaze opmerking om het in je haar te spuiten IS WAAR?![]()
![]()
mja, klinkt gek, maar hij heeft gelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
dus boswachter z'n dwaze opmerking om het in je haar te spuiten IS WAAR?![]()
![]()
Ik wou net zeggen, dit is toch wel redelijk serieus nogquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Want? Dribz maakt echt nog wel meer kuttopics hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |