Ik zit nu als een dolle dingen te drinken en te sputterenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:15 schreef Gummibeer79 het volgende:
Hahahaha! En die smaak krijg je de komende week niet meer uit je klep
hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef ondeugend het volgende:
Of haarlak onder je oksel spuiten, das ook heel naar.
Ervaring mee?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef ondeugend het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samarkande.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:52 schreef Bob-B het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde na het scheren. Das pas een klacht
Kon wel een topic van jou zijn dusquote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef Schatgraver het volgende:
Wat een kankertopic weer van die kankeruser
Hahahaha, die Juup toch, hahaha, je bent me der eentje hoorquote:
Mannen die naar zweet ruiken.quote:
QFTquote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef ondeugend het volgende:
van de rooie plekkenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Van haarlak onder mijn oksels?
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef Devvie het volgende:
Welk luchtje was het?Ja die heb ik ook maar was een andere Issey Miyake of hoe je het ook moet schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neequote:Op zondag 11 januari 2009 20:30 schreef Krentenbol. het volgende:
Smaakt het net zo goed als het ruikt?![]()
Bij m'n nekquote:Op maandag 12 januari 2009 11:26 schreef Florian_ het volgende:
Je wilde het dus in je gezicht spuiten?
Wat is er nou weer mis met een luchtje op doen, iedereen doet dat. Behalve natuurlijk nerds en boerenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
......
Serieus...... ik zou even denken dat je van de verkeerde bent.
Waar moet hij het anders opdoen, onder z'n oksels?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
......
Serieus...... ik zou even denken dat je van de verkeerde bent.
THISquote:Op maandag 12 januari 2009 11:38 schreef Florian_ het volgende:
Subklacht:
Luchtjes die snel vervliegen
Een luchtje in je nekquote:Op maandag 12 januari 2009 11:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een luchtje op doen, iedereen doet dat. Behalve natuurlijk nerds en boeren
WTF?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
Kom op gast. Iedereen weet dat je een luchtje op je kapsel spuiten moet. Daar blijft de geur het langste hangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |