Ochja. Daar. En toen Frazz nog in het topic postte!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Toen Jan Diederick nog in de Heuvel woonde....
Godnondeju ja, naast die kampersquote:Op zondag 11 januari 2009 20:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Toen Jan Diederick nog in de Heuvel woonde....
Oh, toen we ook nog foto's in de OP zette.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:28 schreef JDude het volgende:
Breda #16: Kuukske en JD sitting in a tree...
Match made in heaven hell!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OMG jullie zijn echt voor elkaar gemaakt!!
Ja! Frazz, als je meelurkt en dit leest, POST godverdomme eens iets!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ochja. Daar. En toen Frazz nog in het topic postte!
De info kan wel handig zijn, maar eigenlijk moet er wel een speciale thema/actualiteitgerelateerde foto bovenin ja.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben voor de foto's in de OP. Old skool, en de rest kan er uit. Cafés zijn ook niet meer up-to-date enzulks, dus dat kan eruit.
quote:
DIKKE DOEI!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:33 schreef tha_rizzo het volgende:
Daar ben jij toch voor K.?
Jij bent de secretaresse, wij dicteren, jij voert uit.
Allemaal?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:32 schreef JDude het volgende:
Jullie zijn toch allemaal van die camerafapperts? Maak maar wat moois!
http://www.flickr.com/groups/fotos-uit-breda/quote:Op zondag 11 januari 2009 20:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
http://www.flickr.com/photos/tags/breda/clusters/
Verkapte ik-heb-een-spiegelreflex-camera postquote:Op zondag 11 januari 2009 20:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Allemaal?
FeldMaus is de fotograaf
Ik fotografeer als hobby
Asics heeft een camera maar doet er niks mee (of we krijgen het niet te zien)
En dat waren de mensen die meer interesse hebben in fotografie en een spiegelreflex hebben.
Ja is toch niet relevant.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:36 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik heb in ieder geval de Kaart met locaties van Fok!kers eruit gehaald.
Oh die met de sneeuw zijn cool.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:35 schreef tha_rizzo het volgende:
http://www.flickr.com/groups/fotos-uit-breda/
Nee.quote:
Woehoe, een instapmodel. Met brakke lenzenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-spiegelreflex-camera post
letterlijk.quote:
Gheh! Scherp!quote:
Jaja, ga nu maar downplayen.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:37 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Woehoe, een instapmodel. Met brakke lenzen
Het was een optelling, geen opscheppost
Je bent de rest van de week nog niet buiten geweest?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:39 schreef Tammeh het volgende:
Ja, ik ga buiten m'n best doen om niet onderuit te gaan op de ijsbaan (lees; straten) van het Ginneke/Ijpelaar.
Die zou jij maken!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:15 schreef tha_rizzo het volgende:
Waar blijft eigenlijk ikbeneenkiwi.rar?
Ehmmmm, jawel. Zat. Waarom?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bent de rest van de week nog niet buiten geweest?
Het is al de hele week ijsbanig.quote:
hardlopen?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:39 schreef Tammeh het volgende:
Ja, ik ga buiten m'n best doen om niet onderuit te gaan op de ijsbaan (lees; straten) van het Ginneken/de Ijpelaar.
Weet ik. Flinke glijer gemaakt met m'n auto ook. Verder zelf nog niet onderuit gegaan, wel op 't randje.quote:
Ik las het ja.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:40 schreef Tammeh het volgende:
Weet ik. Flinke glijer gemaakt met m'n auto ook. Verder zelf nog niet onderuit gegaan, wel op 't randje.
ze heeft de hele week in pyama op de bank gehangenquote:
Heerlijk is dat hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ze heeft de hele week in pyama op de bank gehangen
Ik kan niet wachten! Stomme klotesneeuwijsmeuk.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:41 schreef JDude het volgende:
Normaal kunnen lopen wordt wel weer even wennen komende week ja.
Tip: profielquote:Op zondag 11 januari 2009 20:39 schreef Tammeh het volgende:
Ja, ik ga buiten m'n best doen om niet onderuit te gaan op de ijsbaan (lees; straten) van het Ginneken/de Ijpelaar.
Hárdlopen? Mijn God, als er íéts is wat ik niet ben, dan is 't sportief. Maar nee, ik ga m'n hondjes uitlaten.quote:
En dat mis ik dan weer.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Tip: profiel
Ik ben al tig keer bijna onderuit gegaan omdat ik te opstandig was om m'n nettere en profielloze schoenen aan te trekken.
Ging je dat net niet al doen?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:42 schreef Tammeh het volgende:
Hárdlopen? Mijn God, als er íéts is wat ik niet ben, dan is 't sportief. Maar nee, ik ga m'n hondjes uitlaten.
....quote:Op zondag 11 januari 2009 20:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik houd wel van dit weer, ook leuk met autorijden (als het niet te druk is)
Sneeuw en kou is tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |