Nee.quote:
Woehoe, een instapmodel. Met brakke lenzenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-spiegelreflex-camera post
letterlijk.quote:
Gheh! Scherp!quote:
Jaja, ga nu maar downplayen.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:37 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Woehoe, een instapmodel. Met brakke lenzen
Het was een optelling, geen opscheppost
Je bent de rest van de week nog niet buiten geweest?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:39 schreef Tammeh het volgende:
Ja, ik ga buiten m'n best doen om niet onderuit te gaan op de ijsbaan (lees; straten) van het Ginneke/Ijpelaar.
Die zou jij maken!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:15 schreef tha_rizzo het volgende:
Waar blijft eigenlijk ikbeneenkiwi.rar?
Ehmmmm, jawel. Zat. Waarom?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bent de rest van de week nog niet buiten geweest?
Het is al de hele week ijsbanig.quote:
hardlopen?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:39 schreef Tammeh het volgende:
Ja, ik ga buiten m'n best doen om niet onderuit te gaan op de ijsbaan (lees; straten) van het Ginneken/de Ijpelaar.
Weet ik. Flinke glijer gemaakt met m'n auto ook. Verder zelf nog niet onderuit gegaan, wel op 't randje.quote:
Ik las het ja.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:40 schreef Tammeh het volgende:
Weet ik. Flinke glijer gemaakt met m'n auto ook. Verder zelf nog niet onderuit gegaan, wel op 't randje.
ze heeft de hele week in pyama op de bank gehangenquote:
Heerlijk is dat hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ze heeft de hele week in pyama op de bank gehangen
Ik kan niet wachten! Stomme klotesneeuwijsmeuk.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:41 schreef JDude het volgende:
Normaal kunnen lopen wordt wel weer even wennen komende week ja.
Tip: profielquote:Op zondag 11 januari 2009 20:39 schreef Tammeh het volgende:
Ja, ik ga buiten m'n best doen om niet onderuit te gaan op de ijsbaan (lees; straten) van het Ginneken/de Ijpelaar.
Hárdlopen? Mijn God, als er íéts is wat ik niet ben, dan is 't sportief. Maar nee, ik ga m'n hondjes uitlaten.quote:
En dat mis ik dan weer.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Tip: profiel
Ik ben al tig keer bijna onderuit gegaan omdat ik te opstandig was om m'n nettere en profielloze schoenen aan te trekken.
Ging je dat net niet al doen?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:42 schreef Tammeh het volgende:
Hárdlopen? Mijn God, als er íéts is wat ik niet ben, dan is 't sportief. Maar nee, ik ga m'n hondjes uitlaten.
....quote:Op zondag 11 januari 2009 20:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik houd wel van dit weer, ook leuk met autorijden (als het niet te druk is)
Sneeuw en kou is tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |