Ik ben dabei, de volgende keer. Net als mijn foto van mijn avondeten.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:48 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Had je maar koffie mee moeten drinken
Stug volhouden. Komt goed.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:47 schreef Tammeh het volgende:
Jeuzus ik kan dit echt niet meer bijhouden op een zondag.
Sorry, mijn ware aard kwam even naar bovenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen. Maar ja. Inderdaad.
Je hoort me lachen hè?quote:
quote:
Klopt. Moet je eerst Printscreen doen en dan via Paint opslaanquote:Op zondag 11 januari 2009 19:48 schreef veldmuis het volgende:
Even CTRL-F doen.
Ik probeerde 'm te downloaden, maar ze hebben het aardig afgevangen_
Ik werd doorgestuurd naar politie.nl/computercriminaliteit/nogwattes_
Doe eens je best om die weg te houden dan. Ik zo van "Mijn beeld van vm. Wat doe je>!"quote:Op zondag 11 januari 2009 19:49 schreef veldmuis het volgende:
Sorry, mijn ware aard kwam even naar boven.
en van jou in bad.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:49 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik ben dabei, de volgende keer. Net als mijn foto van mijn avondeten.
Ik ga denk ik maar een tooltje maken om dat wat handiger te maken. Dat je gewoon de high-res op kunt slaanquote:Op zondag 11 januari 2009 19:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Klopt. Moet je eerst Printscreen doen en dan via Paint opslaan_
Pas eens op joh. Straks komt de digi polisie.!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:49 schreef JDude het volgende:
Klopt. Moet je eerst Printscreen doen en dan via Paint opslaan_
quote:
Doe dat en je bent het in no-time.quote:
Ik ctrl-alt-del mezelf even.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doe eens je best om die weg te houden dan. Ik zo van "Mijn beeld van vm. Wat doe je>!"
NOES!!! Niet nu! Niet nu het zo gezellig is met jou.quote:
Dat mag.quote:
... Kijk jij dat?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:52 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga dadelijk weer wel even boer zoekt vrouw kijken hoor.
Even m'n zelfbeeld wat naar boven bijstellen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |