Die zijn lollers lastig te vinden.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:35 schreef veldmuis het volgende:
Heb je ook nog een foto van het busstation aan de ouwe vest daar? Dan wordt mijn geschiedenis compleet!
O god. Is dat van die dancemeuk?quote:
Que?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:40 schreef DutchieBre het volgende:
c'est dommage .. Mais, c'est ca :-)
Zo,Hoi Allemaal !
Neen, het is heerlijke relaxmuziek. Voor in den voiture.quote:
"Dat is jammer. Maar so be it."quote:
Auto is goedkoper dan een Frans woordenboekquote:Op zondag 11 januari 2009 19:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Kreeg je geen Frans woordenboek bij dat barrel van je?
Bwhehehe.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Auto is goedkoper dan een Frans woordenboek
Zo ben ik.quote:
Nou, algemene kennis.quote:
Ik zie geen foto hoor?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:45 schreef veldmuis het volgende:
http://www.stadsarchief.breda.nl/index.php?option=com_memorix&Itemid=64
Had je maar koffie mee moeten drinkenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:47 schreef Tammeh het volgende:
Jeuzus ik kan dit echt niet meer bijhouden op een zondag.
Even CTRL-F doen.quote:
Nou, zolang je "Neuken?" en "Wel een jasje hè" kunt zeggen, kom (whehe) je al een heel eind.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:46 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben goed in NL, aardig in Eng, ik kan een beetje Duits verstaan (praten kom ik niet verder dan 'scheiße' en 'ich bin ihr Führer') en Frans kan ik enkel een paar woordjes (en zinnetjes) spreken.
Jij bandietje.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:48 schreef veldmuis het volgende:
Even CTRL-F doen.
Ik probeerde 'm te downloaden, maar ze hebben het aardig afgevangen_
Ik werd doorgestuurd naar politie.nl/computercriminaliteit/nogwattes_
Ik wou het niet zeggen. Maar ja. Inderdaad.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:48 schreef veldmuis het volgende:
Ik zei ctrl-f maar dat is dus zoeken._
Voeleevoe Koesjee Avekmwa?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:48 schreef Kuukske het volgende:
Nou, zolang je "Neuken?" en "Wel een jasje hè" kunt zeggen, kom (whehe) je al een heel eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |