Maak er een mooie van, ze zijn kritisch hier.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:02 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Daar had ik op kunnen wachten!![]()
Ik zal de volgende keer een foto maken.
Komt goed.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Maak er een mooie van, ze zijn kritisch hier.
Ik welquote:Op zondag 11 januari 2009 19:05 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Komt goed.
Jullie allemaal al gegeten?
Wel knap dat ze na een jaar Veolia nog een BBA-bus konden vinden.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:10 schreef veldmuis het volgende:
BREAKING: Voetbalrellen in Breda!
http://bredavandaag.nl/ni(...)j-rellen-princenhage!
Ze zijn er nog! Het is een teken!!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:18 schreef JDude het volgende:
Wel knap dat ze na een jaar Veolia nog een BBA-bus konden vinden.
Ja! Zalm met dillesaus, rijst en gegrilde courgette.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:05 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Komt goed.
Jullie allemaal al gegeten?
Oh, we hadden bij jou moeten eten.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ja! Zalm met dillesaus, rijst en gegrilde courgette.
Oh MANquote:Op zondag 11 januari 2009 19:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Kiwi lijkt heel mannelijk. Maar het is stiekem nog maar een jongetje hoor.quote:
Zucht..quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Eerlijk: Bij 'kiwi' dacht ik altijd aan een vrouw.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kiwi lijkt heel mannelijk. Maar het is stiekem nog maar een jongetje hoor.
Veldmuis wordt ook regelmatig voor vrouw aangezien. Want avatar.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:29 schreef Tammeh het volgende:
Eerlijk: Bij 'kiwi' dacht ik altijd aan een vrouw.
En koffie drinken, vanmiddag. Maar ja, we weten aan wie dat ligt. HEquote:
Vroegâh, toen bussen nog rood en wit waren....quote:Op zondag 11 januari 2009 19:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Met die roodwitte blokjes. Nostalgie.
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kiwi lijkt heel mannelijk. Maar het is stiekem nog maar een jongetje hoor.
Die bordeauxrode/viesbruine!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Vroegâh, toen bussen nog rood en wit waren....
Je kunt altijd kiezen.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:29 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik moest het doen met een karbonade en gebakken aardappeltjes
Mss binnenkort ook maar weer eens lekker zalm eten, met pasta
Oh gelukkig wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:31 schreef veldmuis het volgende:
Oh, als we toch bezig zijn: ik ben ook een jongetje.
Ik zeg het net tegen JD! Gekkenhuis.quote:
quote:
Bij vrijwel alle kiwirassen komen mannelijke en vrouwelijke bloemen op verschillende planten voor. Hierdoor moet minimaal één mannelijke plant en één vrouwelijke plant worden aangeplant om vruchten te kunnen krijgen.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:29 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Eerlijk: Bij 'kiwi' dacht ik altijd aan een vrouw.
JIJ! Echt, ik ben zo toe aan een veldmuis topic.quote:
Heb je ook nog een foto van het busstation aan de ouwe vest daar? Dan wordt mijn geschiedenis compleet!quote:
Kiwipedia in het huis!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Bij vrijwel alle kiwirassen komen mannelijke en vrouwelijke bloemen op verschillende planten voor. Hierdoor moet minimaal één mannelijke plant en één vrouwelijke plant worden aangeplant om vruchten te kunnen krijgen.
Ik ken mezelfquote:
Zeer belangrijk. Selfexploring.quote:
Gabriella Cilmiquote:Op zondag 11 januari 2009 19:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeer belangrijk. Selfexploring.
* Kuukske swingt nog even verder op Zebrahead.
Bien, bien. Merci.quote:
Dat klinkt ongeveer net zo eng als Laura Pausini.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Bien, bien. Merci.
En daar houdt m'n (vocabulaire en grammaticale) kennis van de Franse taal op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |