De mods die nog over zijn...quote:
Ik dacht gisteren dat er helemaal geen slowchat meer was. Check die centrale shit nooit.quote:
Aanstellert... of ben je een orthodoxe jood of zevendedags-adventist die de 'sabbat' op zaterdag viert?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Aanstellert... of ben je een orthodoxe jood of zevendedags-adventist die de 'sabbat' op zaterdag viert?
Atheistquote:Op zondag 11 januari 2009 13:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Aanstellert... of ben je een orthodoxe jood of zevendedags-adventist die de 'sabbat' op zaterdag viert?
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Best een goede TT voor het White Power Clubhuis.
Jij komt nooit in HOOLS, jij snapt dat niet.quote:
SCH vond RayMania een racist of zoiets.quote:
Vandaar.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij komt nooit in HOOLS, jij snapt dat niet.
Sja, mensen gaan ook schaatsen enzo. Tis jammer dat ik niet kan schaatsen, anders had ik het ook gedaan.quote:
Ging eerder over BS en mij toen.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
SCH vond RayMania een racist of zoiets.
Lang verhaal wat nergens op sloeg en wel uitgepraat is.
Ja, ook. Maar de White Power opmerking kwam tussendoor in de discussie over de Marokkanen die zo'n jongen onder de trein zouden hebben geduwd. Wat niet waar bleek te zijn dus.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oooow dan haal ik 2 dingen door elkaar.
Want daar ging het laatst ook over.
Dat was helemaal te zielig voor woorden toen. Totaal uit het niets werd hij gequote (die niks met dat te maken had) en werd hij voor racist uitgemaakt. Pathetisch mannetje die SCH.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oooow dan haal ik 2 dingen door elkaar.
Want daar ging het laatst ook over.
Ik ben ook homofoobquote:Op zondag 11 januari 2009 13:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat was helemaal te zielig voor woorden toen. Totaal uit het niets werd hij gequote (die niks met dat te maken had) en werd hij voor racist uitgemaakt. Pathetisch mannetje die SCH.
Ja dat is ook bullshit. Maar dat was nog na het verwijderen van een 'homo-erotische' foto. Maar toen met RM was het in een situatie waar het niet eens over mensen ging.quote:
Ik wil vanmiddag wel wat proberen. Geef ondertussen maar aan wat er in moet.quote:
Kunnen we niet iets maken met kinderen van mensen die hier vaak posten ofzo?quote:
ik moet 3 module's Spaans, 1 spreekopdracht en 1 luistvaardigheids toets doen in 2 wekenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga maar even 50 pagina's lezen over speciatie, fylogenie en systematiek.
Hopen dat ik het volhoud.
Kinderen?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Kunnen we niet iets maken met kinderen van mensen die hier vaak posten ofzo?
Ja, laat maar. De OP van HOOLS is zo. Maar het feit dat ik mijn grap uit moet leggen zegt alweer genoeg. Hij was niet leukquote:
Ik snapte hem welquote:Op zondag 11 januari 2009 14:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, laat maar. De OP van HOOLS is zo. Maar het feit dat ik mijn grap uit moet leggen zegt alweer genoeg. Hij was niet leuk
En dan geen smiley posten ofzoquote:
Met jou erbij gaat het niveau anders wel drastisch omlaagquote:Op zondag 11 januari 2009 14:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Heuj een SC en niet zo kneuzig als HOOLS, hier móét ik posten.
Met al die Ajacieden hier denk ik dat dat best gaat meevallen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:52 schreef Rumille het volgende:
[..]
Met jou erbij gaat het niveau anders wel drastisch omlaag
Ach je hebt gelijk, wij hebben zo'n hoog niveau dat jij weinig invloed hebtquote:Op zondag 11 januari 2009 14:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Met al die Ajacieden hier denk ik dat dat best gaat meevallen.
Spaans met een Twents accent, dat moet mooi klinken.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik moet 3 module's Spaans, 1 spreekopdracht en 1 luistvaardigheids toets doen in 2 weken![]()
Het komt mijn oren uit dat Spaans
Daarom.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:01 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ach je hebt gelijk, wij hebben zo'n hoog niveau dat jij weinig invloed hebt.
Heb het net gehad, laatste tentamen had ik een 5.5 nodig, 8.7 gehaaldquote:Op zondag 11 januari 2009 14:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik moet 3 module's Spaans, 1 spreekopdracht en 1 luistvaardigheids toets doen in 2 weken![]()
Het komt mijn oren uit dat Spaans
Studiequote:Op zondag 11 januari 2009 15:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heb het net gehad, laatste tentamen had ik een 5.5 nodig, 8.7 gehaald
En anti Tongquote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga me wel even wagen aan die OP.
Beproefd recept met bier, tieten en kermis?
quote:
Een mooie slogan is natuurlijk ook niet wegquote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga me wel even wagen aan die OP.
Beproefd recept met bier, tieten en kermis?
Roep maar nu het nog kanquote:Op zondag 11 januari 2009 15:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een mooie slogan is natuurlijk ook niet weg
Bier en tietenquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:42 schreef Grulez het volgende:
Kermis bier en tieten, dat is puur genieten!
Als je de kermis maar wel in de OP verwerktquote:Op zondag 11 januari 2009 15:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vind je het erg als ik er 'Voetbal, bier en tieten' van maak?
Dan heeft het ook nog íets van een connectie met VBL
Kon geen mooie kermisplaatjes vinden, dus heb twee dames genomen die aan het modderworstelen geweest zijn. Is dat ook goed?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als je de kermis maar wel in de OP verwerkt
Oe, een begin van een tweede kliek in VBL.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:58 schreef denthemen het volgende:
En:
God (voor David)
Rolstoel (voor mij)
Anti homo demonstratie (Sjimz)
Breezer (Paaskonijn)
Brandende WC rollen (grulez)
Sonja Bakker (TerroRobbie)
Buitenlucht (Tong)
Ga eens uit dit topic, jij hoort er niet bijquote:Op zondag 11 januari 2009 16:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oe, een begin van een tweede kliek in VBL.
quote:
Ik sta er anders ook niet tussen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ga eens uit dit topic, jij hoort er niet bij
Een kat in de OP is zó not donequote:Op zondag 11 januari 2009 16:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik sta er anders ook niet tussen.
Poesjes mogen niet op Fokquote:
Niet zo lullenquote:
Ach man, loop toch een end heen!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet zo lullen
Oh shit, die mogen ook niet
Er staan tieten in de waarschijnlijk toekomstige banner...quote:Op zondag 11 januari 2009 16:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Deeltje 5 nog maar en nu al geen tieten meer te vinden.
?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:58 schreef denthemen het volgende:
En:
God (voor David)
Rolstoel (voor mij)
Anti homo demonstratie (Sjimz)
Breezer (Paaskonijn)
Brandende WC rollen (grulez)
Sonja Bakker (TerroRobbie)
Buitenlucht (Tong)
Dat was toch in het vorige topicquote:
Waarom?quote:
Prima!quote:
Krijg meteen weer zin in Unox-worst.quote:
Omdat hij jaloers is dat zij grotere tieten heeft dan hij.quote:
Je kan me nu niet meer aangeven. NSB'er!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga jou nooit meer om het Unox-meisje vragen
Ik ben blij dat ik om het unox-meisje nog had gevraagd en niet om het hachee-meisje.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je kan me nu niet meer aangeven. NSB'er!![]()
Maar goed, zal voortaan nooit meer dat soort foto's posten.
Ik zoek alquote:Op zondag 11 januari 2009 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik om het unox-meisje nog had gevraagd en niet om het hachee-meisje.
Ik deed het echtquote:
kut sko2!111!!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg jij een 48uurs wielklem.
Het plaatje moest even laden. Dacht heel even dat je het echt deedquote:
Helaas, stop je piemel maar weer in je broekquote:Op zondag 11 januari 2009 17:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Het plaatje moest even laden. Dacht heel even dat je het echt deed
Te laat...quote:Op zondag 11 januari 2009 17:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Helaas, stop je piemel maar weer in je broek
Oh mijn god..................................................................quote:
Dudequote:
Verlink me maar weer, NSBerquote:
Even een topicreport gedaan. Dit kan echt niet. Jij kan je naam beter veranderen in EnGVentjuhquote:
Tong al wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:02 schreef -SG- het volgende:
Zijn Tong en cs al terug?
In de kerk geen vieze dingen doen he met al deze inspiratie.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:48 schreef koningdavid het volgende:
TIETTTTTTTUUUHH.... eh ik ga weer naar de kerk enzo. Laters en
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mooi, maar misschien nog iets van voetbal erin?
Ik blijf liever anoniem enzo.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Plaats eens pics van jezelf dan[ afbeelding ]
Niet op je ogen!quote:
Heb jij stiekem de laatste edities van FAQ en Feedback opgenomen?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef denthemen het volgende:
Weet iemand een goed programma waarmee ik fragmenten kan cappen van een dvd? Heb hier een groepsdiscussie op dvd waar ik een paar minuten beeld van moet hebben
Betraptquote:Op zondag 11 januari 2009 19:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb jij stiekem de laatste edities van FAQ en Feedback opgenomen?
Doc ken je wel toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:30 schreef denthemen het volgende:
Kan een mod zomaar een 5 jaarlang goede topicreeks sluiten ?
Zou Tong toch vrienden hebben?
Ik weet dat hij als user bestaat, maar dat is dan ook allesquote:
Feli trouwens!quote:
Doe jij het dan beter?!?!?!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:56 schreef denthemen het volgende:
Ik blijf erbij dat de onderste regel niet goed te lezen is, verder is ie erg mooi
Ik zou gewoon geen computer of wat dan ook kopen.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:17 schreef Pritt het volgende:
Iemand hier ervaring met Mac's?
Zit zeer hard over na te denken om 1 aan te schaffen in een tussenperiode tot Windows7.
Mijn eigen laptop is helaas enkele weken geleden overleden.
Waarom zou je een mac willen hebben?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:17 schreef Pritt het volgende:
Zit zeer hard over na te denken om 1 aan te schaffen in een tussenperiode tot Windows7.
PC lijkt mij het beste in jouw geval.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:17 schreef Pritt het volgende:
quote:
We moeten weer aardig doen tegen elkaar hierquote:
Haten is verlaten toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:43 schreef Breach het volgende:
[..]
We moeten weer aardig doen tegen elkaar hier
Al dat gehaat is nergens goed voor.
Jij wilt mod worden zie ikquote:Op zondag 11 januari 2009 22:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Kijk maar naar Sjimz.quote:
Willen..willen.. Ik zie het meer als mijn roepingquote:
Oneens.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:43 schreef Breach het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Willen..willen.. Ik zie het meer als mijn roeping
Aantal redenen, ben niet zo gecharmeerd van Vista, althans ik wil er niet voor betalen als ik op W7 over ga stappen. Ten tweede hoor ik zoveel mensen zeer positief over Mac en andere vinden het weer niets. Dus een kijkje nemen en zelf beoordelen is wel tof. Bovendien ziet ie er ook super strak uit.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou je een mac willen hebben?
Hulpmod toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik zou ook wel mod willen worden![]()
.
Mag nu niet meer hé na die ban..quote:Op zondag 11 januari 2009 22:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik zou ook wel mod willen worden![]()
.
Ik heb door mijn ban juist meer ervaring opgedaan hoe je bepaalde dingen moet oplossen.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb door mijn ban juist meer ervaring opgedaan hoe je bepaalde dingen moet oplossen.
(Ik heb mijn fouten ingezien, en ben dankzij die ban een ervaring rijker)
Ja, maar die houden we geheimquote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef Adothehague het volgende:
Is er overigens al een nieuw sollicitatie/speculatie topic voor de mods?
Ik zie dat sjimz (Tot mijn grote spijt, deze man heeft veel betekend voor VBL) is vertrokken.
Dat is er ja. Iets met kleinzusje wordt de nieuwe mod in de TT ofzo.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef Adothehague het volgende:
Is er overigens al een nieuw sollicitatie/speculatie topic voor de mods?
Ik zie dat sjimz (Tot mijn grote spijt, deze man heeft veel betekend voor VBL) is vertrokken.
Ik zal er nog wel even naar kijkenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:56 schreef denthemen het volgende:
Ik blijf erbij dat de onderste regel niet goed te lezen is, verder is ie erg mooi
Hey _Mike_ gezellig, jij ben er ook weer.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:10 schreef _Mike_ het volgende:
Kut, ADO heeft dit topic gevonden
Dat is dan ook meer jouw slag volk. Bluezz en jij zijn tenslotte twee handen op één buik.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hey _Mike_ gezellig, jij ben er ook weer.
Ik zag ook een Mike in het FA banmeld topic, dus ik schrok al en dacht dat JIJ FA was geworden.
Maar dat bleek een Mike zonder die lage streepjes te zijn.
IIG gezellig dat dit topic er ook is.
Maar ik vind HOOLS ook wel lache met tong.
De Bijbel kan er ook wat van hoor:quote:Op zondag 11 januari 2009 18:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
In de kerk geen vieze dingen doen he met al deze inspiratie.
Hier zitten ook een paar geniale openingszinnen in.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:25 schreef Grulez het volgende:
En bovenal een mooie openingszin voor in de kerk
Bij de meeste parochianen zitten die 2 bladzijden ook om een mysterieuze wijze aan elkaar vastgeplakt.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:24 schreef Grulez het volgende:
"je borsten zijn als druiventrossen"![]()
Voor in je sig!
Ik zie het niet staan maar als je 'je borsten zijn als duiventrossen' in de OP verwerkt ben je echtquote:
Heeft de Christen-SC ook een nieuwe OP nodig dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zie het niet staan maar als je 'je borsten zijn als duiventrossen' in de OP verwerkt ben je echt
Veel christenen zijn zo preuts dat ze niet eens weten dat er 'erotiek' in de bijbel staat.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:31 schreef Pritt het volgende:
[..]
Bij de meeste parochianen zitten die 2 bladzijden ook om een mysterieuze wijze aan elkaar vastgeplakt.
Ik dacht dat je wat anders bedoelde, maar never mind.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heeft de Christen-SC ook een nieuwe OP nodig dan?
Kom op Ado. Ik ben niet zo'n spellingsnazi maar dit is toch wel heel erg.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:37 schreef Adothehague het volgende:
bet
Het over koetjes en kalfjes hebben krijgt ook meteen een heel andere betekenis.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:35 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ineens een liefhebber van kalfjes!
Nah.quote:
Hij is er even niet volgens mij.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:40 schreef Adothehague het volgende:
Is Raymania hier nog geweest?
Ik heb hem niet zien posten op de vorige pagina.
Dôper?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:44 schreef _Mike_ het volgende:
VBLSC is zoveel dôper dan Hools
[ afbeelding ]
Die heb ik ook op film 1 gezienquote:Op maandag 12 januari 2009 12:20 schreef M0NTANA het volgende:
Kon vannacht niet slapen, dus knalde er een DVD'tje in. Maar wat een kutfilm was het. Ook al heeft Jessica Simpson dikke tieten, Employee Of The Month is by far de slechts film die ik ooit gezien heb.
Die inderdaad. Echt verreweg de slechtste film die ik ken. Zelfs Balls Of Fury was beter.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die heb ik ook op film 1 gezien
Wat slecht, en dan die laatste race met het scannen van de boodschappenartikelen enzo
Ja, wie heeft er hier een zusje? Leeftijd van 16 tot en met 20 jaar.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:59 schreef koningdavid het volgende:
Nog een tip ook voor iedereen met zusjes:
Hooglied 8:
8 Wij hebben een zusje,
borsten heeft ze nog niet.
Wat doen we met ons zusje
als de mensen over haar gaan spreken?
9 Was zij een muur,
dan bouwden wij er zilveren kantelen op.
Was zij een deur,
dan sloten wij die met een balk van cederhout.
Pics?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:24 schreef Grulez het volgende:
"je borsten zijn als druiventrossen"![]()
Voor in je sig!
Hij SCHeert zich niet eensquote:Op maandag 12 januari 2009 14:32 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo allemaal, is dit het nieuwe Hools?
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:32 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo allemaal, is dit het nieuwe Hools?
Dan zou ik eerst even leren tellenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Voor iedere tiet die je post, komen dit soort meneren even langs
Pff... Met welk doel? Een vorm van gerechtigheid voor wat? Omdat jij je zin niet krijgt of omdat je het gewoon leuk vindt om te kutten ook al gaat dit ten koste van de lol van anderen.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Pff... Met welk doel? Een vorm van gerechtigheid voor wat? Omdat jij je zin niet krijgt of omdat je het gewoon leuk vindt om te kutten ook al gaat dit ten koste van de lol van anderen.
Zo onvolwassen zal Jaap toch niet zijn?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Pff... Met welk doel? Een vorm van gerechtigheid voor wat? Omdat jij je zin niet krijgt of omdat je het gewoon leuk vindt om te kutten ook al gaat dit ten koste van de lol van anderen.
Iedereen is welkom. Zelfs schizofrene relnichten.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:06 schreef SCH het volgende:
[..]Waarom zou het ten koste gaan van de lol van anderen?
Waarom zijn er geen meneren welkom hier?
Heb je daar ook een bron bij?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:07 schreef Adothehague het volgende:
MONTANA: Wielaert gaat niet naar Ajax deze transferperiode.
Ik gok dat hij de niet kan prijsgeven..quote:
Helaas welquote:Op maandag 12 januari 2009 15:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo onvolwassen zal Jaap toch niet zijn?
Ik post geen tieten. Ik ben gristen, ik post alleen bijbelteksten.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. Zelfs schizofrene relnichten.
Zullen wel weer FA's zijn, achter de schermenquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik post geen tieten. Ik ben gristen, ik post alleen bijbelteksten.
quote:Genesis 24:32
Daarop ging de man met hem mee naar huis. De kamelen werden afgezadeld, ze kregen stro en voer, en er werd water gebracht zodat de man en zijn metgezellen hun voeten konden wassen.
Alsof jou dat wat boeit.quote:
het is een complot, allemaal ingezet door homofoob Sjimzquote:
Probeer je Jaap nu weg te jagen?quote:
Je vergeet iets..quote:
venomsnake, da's een nichtquote:Op maandag 12 januari 2009 15:14 schreef Adothehague het volgende:
Wie is Jaap?
Jaap is een overspannen relnicht die er op kickt als hij aandacht krijgt. Als hij dat niet krijgt gaat ie rare fratsen uithalen om dat alsnog te krijgen. Ze noemen hem ook weleens SCH.quote:
De nieuwe mod, slijmen dusquote:
Jij rijdt nog op een kameel?quote:
Huh, ik heet Gordon hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 15:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Jaap is een overspannen relnicht die er op kickt als hij aandacht krijgt. Als hij dat niet krijgt gaat ie rare fratsen uithalen om dat alsnog te krijgen. Ze noemen hem ook weleens SCH.
Daarom zei ik ook 'weleens'quote:
Het zou zo een perfect antwoord in een quiz kunnen zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 15:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Jaap is een overspannen relnicht die er op kickt als hij aandacht krijgt. Als hij dat niet krijgt gaat ie rare fratsen uithalen om dat alsnog te krijgen. Ze noemen hem ook weleens SCH.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Iemand die connecties heeft met Munsterman.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wie is dit?
De dochter van Munsterman?
Als er maar een lul op zitquote:
Dat is Munstervrouw.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wie is dit?
De dochter van Munsterman?
Nou in het algemeen heeft hij het niet zo op wezens met 2 bulten.quote:
M0NTANA is betrouwbaar.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoe komt Montana nou weer aan al die informatie, is hij spion ofzo.
Dat is een politiepaard.quote:
In de context is het juist niet symbolisch.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Is symboliSCH, in de context, exegese.
Wacht maar af.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt met zijn informatie over Wielaert ja.
Hij had het in de ochtend over een aanstaande transfer en s'middags kwam het nieuws over Wielaert, dus wel betrouwbaarquote:Op maandag 12 januari 2009 15:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt met zijn informatie over Wielaert ja.
Waarom verkondig jij je zogenaamde inside informatie op FOK dan?quote:
Ik denk niet dat je dergelijke informatie kan 'verkopen', ADO.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Waarom verkondig jij je zogenaamde inside informatie op FOK dan?
Je kan het beter verkopen aan Voetbal International of de NOS dan het hier op FOK te posten.
Ik wilde u niet outen maar vooruitquote:Op maandag 12 januari 2009 15:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
In de context is het juist niet symbolisch.
Ik had eerder verwacht dat je met David & Jonathan zou aankomen ofzo.
bwhehequote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je kan het beter verkopen aan Voetbal International of de NOS dan het hier op FOK te posten.
Ado en zijn fanatasie wereldquote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |