Het plaatje moest even laden. Dacht heel even dat je het echt deedquote:
Helaas, stop je piemel maar weer in je broekquote:Op zondag 11 januari 2009 17:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Het plaatje moest even laden. Dacht heel even dat je het echt deed
Te laat...quote:Op zondag 11 januari 2009 17:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Helaas, stop je piemel maar weer in je broek
Oh mijn god..................................................................quote:
Dudequote:
Verlink me maar weer, NSBerquote:
Even een topicreport gedaan. Dit kan echt niet. Jij kan je naam beter veranderen in EnGVentjuhquote:
Tong al wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:02 schreef -SG- het volgende:
Zijn Tong en cs al terug?
In de kerk geen vieze dingen doen he met al deze inspiratie.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:48 schreef koningdavid het volgende:
TIETTTTTTTUUUHH.... eh ik ga weer naar de kerk enzo. Laters en
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mooi, maar misschien nog iets van voetbal erin?
Ik blijf liever anoniem enzo.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Plaats eens pics van jezelf dan[ afbeelding ]
Niet op je ogen!quote:
Heb jij stiekem de laatste edities van FAQ en Feedback opgenomen?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef denthemen het volgende:
Weet iemand een goed programma waarmee ik fragmenten kan cappen van een dvd? Heb hier een groepsdiscussie op dvd waar ik een paar minuten beeld van moet hebben
Betraptquote:Op zondag 11 januari 2009 19:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb jij stiekem de laatste edities van FAQ en Feedback opgenomen?
Doc ken je wel toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:30 schreef denthemen het volgende:
Kan een mod zomaar een 5 jaarlang goede topicreeks sluiten ?
Zou Tong toch vrienden hebben?
Ik weet dat hij als user bestaat, maar dat is dan ook allesquote:
Feli trouwens!quote:
Doe jij het dan beter?!?!?!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:56 schreef denthemen het volgende:
Ik blijf erbij dat de onderste regel niet goed te lezen is, verder is ie erg mooi
Ik zou gewoon geen computer of wat dan ook kopen.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:17 schreef Pritt het volgende:
Iemand hier ervaring met Mac's?
Zit zeer hard over na te denken om 1 aan te schaffen in een tussenperiode tot Windows7.
Mijn eigen laptop is helaas enkele weken geleden overleden.
Waarom zou je een mac willen hebben?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:17 schreef Pritt het volgende:
Zit zeer hard over na te denken om 1 aan te schaffen in een tussenperiode tot Windows7.
PC lijkt mij het beste in jouw geval.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:17 schreef Pritt het volgende:
quote:
We moeten weer aardig doen tegen elkaar hierquote:
Haten is verlaten toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:43 schreef Breach het volgende:
[..]
We moeten weer aardig doen tegen elkaar hier
Al dat gehaat is nergens goed voor.
Jij wilt mod worden zie ikquote:Op zondag 11 januari 2009 22:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Kijk maar naar Sjimz.quote:
Willen..willen.. Ik zie het meer als mijn roepingquote:
Oneens.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:43 schreef Breach het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Willen..willen.. Ik zie het meer als mijn roeping
Aantal redenen, ben niet zo gecharmeerd van Vista, althans ik wil er niet voor betalen als ik op W7 over ga stappen. Ten tweede hoor ik zoveel mensen zeer positief over Mac en andere vinden het weer niets. Dus een kijkje nemen en zelf beoordelen is wel tof. Bovendien ziet ie er ook super strak uit.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou je een mac willen hebben?
Hulpmod toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik zou ook wel mod willen worden![]()
.
Mag nu niet meer hé na die ban..quote:Op zondag 11 januari 2009 22:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik zou ook wel mod willen worden![]()
.
Ik heb door mijn ban juist meer ervaring opgedaan hoe je bepaalde dingen moet oplossen.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb door mijn ban juist meer ervaring opgedaan hoe je bepaalde dingen moet oplossen.
(Ik heb mijn fouten ingezien, en ben dankzij die ban een ervaring rijker)
Ja, maar die houden we geheimquote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef Adothehague het volgende:
Is er overigens al een nieuw sollicitatie/speculatie topic voor de mods?
Ik zie dat sjimz (Tot mijn grote spijt, deze man heeft veel betekend voor VBL) is vertrokken.
Dat is er ja. Iets met kleinzusje wordt de nieuwe mod in de TT ofzo.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef Adothehague het volgende:
Is er overigens al een nieuw sollicitatie/speculatie topic voor de mods?
Ik zie dat sjimz (Tot mijn grote spijt, deze man heeft veel betekend voor VBL) is vertrokken.
Ik zal er nog wel even naar kijkenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:56 schreef denthemen het volgende:
Ik blijf erbij dat de onderste regel niet goed te lezen is, verder is ie erg mooi
Hey _Mike_ gezellig, jij ben er ook weer.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:10 schreef _Mike_ het volgende:
Kut, ADO heeft dit topic gevonden
Dat is dan ook meer jouw slag volk. Bluezz en jij zijn tenslotte twee handen op één buik.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hey _Mike_ gezellig, jij ben er ook weer.
Ik zag ook een Mike in het FA banmeld topic, dus ik schrok al en dacht dat JIJ FA was geworden.
Maar dat bleek een Mike zonder die lage streepjes te zijn.
IIG gezellig dat dit topic er ook is.
Maar ik vind HOOLS ook wel lache met tong.
De Bijbel kan er ook wat van hoor:quote:Op zondag 11 januari 2009 18:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
In de kerk geen vieze dingen doen he met al deze inspiratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |