abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64918634
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dus zat je fout bij je standaardbeoordeling over de mensen aan de hand van een plaatje. Moeilijk he, toegeven.
Nee, ik had het over de demonstratie in het algemeen. Wat begrijp je daar precies niet aan?
pi_64918667
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, ik had het over de demonstratie in het algemeen. Wat begrijp je daar precies niet aan?
Oh, nu had je het alleen over de demonstratie. Holy shit, zelfs draaikont Bos is er niets bij. Kom eerst nou maar met feiten over die demonstraties. Dan zien we gelijk wie hier nu een enkeltje naar Noord Korea mag boeken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64918682
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, dat zijn geen feiten. Jij plempt hier causale verbanden neer, die jij zelf hebt gemaakt. Halcon, geef nu gewoon eens bewijs dat de anti-Israël demonstraties vooropgezet waren - en dat die mensen die bij de demonstratie aanwezig waren, kennelijk niet wisten waar het over ging en puur en alleen meeliepen.
Het zijn feiten. Gebaseerd op kennis en ervaring. Dat ontbreekt bij jou, dus snap je het niet.

Ga eens inhoudelijk in op die Cajamarca-post, dan krijg je morgen een repliek van me. Ik ga nu even een hapje eten in een restaurant, kijken of er nog vuurwerk is geweest in Gaza en dan naar een verjaardag om morgen weer vroeg te gaan werken.
pi_64918760
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het zijn feiten. Gebaseerd op kennis en ervaring. Dat ontbreekt bij jou, dus snap je het niet.

Ga eens inhoudelijk in op die Cajamarca-post, dan krijg je morgen een repliek van me. Ik ga nu even een hapje eten in een restaurant, kijken of er nog vuurwerk is geweest in Gaza en dan naar een verjaardag om morgen weer vroeg te gaan werken.
Nee, je maakt een causaal verband op basis van eigen ervaring en kennis. Zoiets van "ah dit en dat dorpje, daar ben ik naartoe gegaan en die mensen waren achterlijk, hadden geen kennis , dus is een willekeurige demonstratie in Zuid- Amerika tegen Israël vooropgezet, want die mensen zijn achterlijke en dom en weten niet eens waar Israël ligt."

Maar goed, je hebt dus kortweg geen enkel bewijs, het is een vermoeden. Bedankt voor de bevestiging.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64918861
- edit -

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2009 20:35:32 (Flamebait) ]
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_64919080
Dat er geen pro-Israel demonstraties zijn is trouwens een fabeltje. Eergisteren nog eentje in Den Haag. Google er maar eens op. En als je de foto's bekijkt zie je meteen een enorm verschil tussen de demonstranten. Die pro-Israel demonstranten zien er tenminste intelligent, vredelievend en fatsoenlijk uit.

http://www.tabblo.com/studio/stories/view/1688956/?nextnav=recent
pi_64919106
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:00 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat er geen pro-Israel demonstraties zijn is trouwens een fabeltje. Eergisteren nog eentje in Den Haag. Google er maar eens op. En als je de foto's bekijkt zie je meteen een enorm verschil tussen de demonstranten. Die pro-Israel demonstranten zien er tenminste intelligent, vredelievend en fatsoenlijk uit.
Daarom zijn het ook niet vaak meer dan 3 mensen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64919154
Overigens zijn er binnen Israël ook zeer veel Israëliërs die tegen de regering ageren. Maar die zullen vast ook wel dom zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64919211
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daarom zijn het ook niet vaak meer dan 3 mensen.
Tja, zoals al eerder gezegd: Mensen van niveau en met intelligentie gaan niet de straat op om boe te roepen. Kijk eens naar die pro-Hamas demonstranten. Stuk voor stuk middeleeuws schreeuwend vlaggenverbrandend dom-als-het-achterend-van-een-varken stinkend straattuig.
pi_64919326
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:03 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Tja, zoals al eerder gezegd: Mensen van niveau en met intelligentie gaan niet de straat op om boe te roepen.
Klopt. Die gaan op internet roepen dat Israël " GO " gaat, dat honderden dode onschuldige burgers jammer maar helaas is en dat de Islam " " is en dat Palestijnen niet zo moeten zeuren.
pi_64919365
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:06 schreef Monidique het volgende:

[..]

Klopt. Die gaan op internet roepen dat Israël " GO " gaat, dat honderden dode onschuldige burgers jammer maar helaas is en dat de Islam " " is en dat Palestijnen niet zo moeten zeuren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64919564
quote:

[..]

Ik ben voor de goeden, en tegen de slechterikken. En in dit geval zijn de Hamas terroristen de slechterikken. Honderden onschuldige burgers... Hehe, laat me niet lachen joh. Als er al veel burgerslachtoffers zouden vallen, dan komt dat doordat Hamas ze als menselijk schild gebruikt.
Waar was jij toen Hamas vele raketten per dag afvuurden op Israelische burgerdoelen? Het is hier gewoon een gevecht tussen het beschaafde westen en een middeleeuws gewelddadig kutvolk.
pi_64919581
QED.
pi_64919717
Erg stoer van je, met je Latijn, maar verder maak jij geen enkel punt. Jij bent zeker zo'n typetje dat veel praat maar weinig zegt.
pi_64919788
- edit -

[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2009 20:37:54 (Userbash) ]
pi_64919844
En je blijft gewoon doorgaan
pi_64919959
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:20 schreef Lightning_NL het volgende:
En je blijft gewoon doorgaan
Monidique heeft gewoon gelijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64920034
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Monidique heeft gewoon gelijk.
Geen wonder dat jij ook voor terrorisme bent
pi_64920063
quote:

[..]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64920071
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:25 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Geen wonder dat jij ook voor terrorisme bent
Dat is toch geheel vanzelfsprekend.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64920089
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tekenend voor het niveau van de vrienden van Palestina.
Mensen die anderen mensen,vanwege het afkeuren van de acties van Israel, om die reden bombarderen tot "vriend van Palestina", getuigen ook niet meteen van het hebben van een overdosis intelligentie.
pi_64920156
Kom net terug uit de kerk met daarin 250 mensen die onvoorwaardelijk steun uitspreken voor Israel. Maar er waren helaas ook geluiden te horen waarin de israel werd veroordeeld vanwege het oorlogsgeweld. Te begrijpen maar het blijkt maar weer hoe lastig het is om het grotere geheel te begrijpen.
pi_64920231
quote:

[..]

Om daarbij nog eens toe te voegen ben ik zelf ook geen luie criminele uitkeringstrekker die graag een Marokkaanse of Palestijnsevlag om heeft om vervolgens winkelcentra onveilig te maken, mensen te intimideren en vandalisme te plegen. Ook gooi ik liever niet mijn schoenen ergens tegenaan of steek ik vlaggen in de fik. Nee, ik ben gewoon beschaafd. En dat kan ik niet zeggen van die baardapen die tegen Israel lopen te boe-roepen die toevallig alleen maar schoenen aanhebben omdat ze in Nederland zijn komen steuntrekken en zich daardoor meteen heel wat voelen en denken dat wij allemaal begaan moeten zijn met hun middeleeuws stukje grond waarvandaan dagelijks raketten op burgerdoelen werden afgevuurd.

Mja, nog een paar dagen en die achterlijke terroristische Hamas van jullie is niet meer
pi_64920431
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:32 schreef Lightning_NL het volgende:

Mja, nog een paar dagen en die achterlijke terroristische Hamas van jullie is niet meer
Hamas betekent Vuur in het arabisch. israel geeft ze gewoon even een vuurtje.
pi_64921742
Demonstrerende jongeren Rotterdam zorgen voor onrust

http://www.telegraaf.nl/b(...)ongeren_R_dam__.html

ROTTERDAM - Tientallen jongeren hebben zondagmiddag in Rotterdam enkele uren gedemonstreerd tegen de aanvallen van Israël op de Gazastrook. Ze scandeerden daarbij leuzen die tegen Joden waren gericht, droegen Marokkaanse en Palestijnse vlaggen en riepen dat Palestina vrij moet zijn.

De groep die vooral uit tieners bestond, dook tijdens de koopzondag op verschillende plekken in het centrum op. Mensen die niet van hun gedrag en geroep gediend waren, vielen ze verbaal aan. De jongeren belaagden een beveiliger van de Beurstraverse (de Koopgoot) en een raadslid van Leefbaar Rotterdam kreeg een schop tegen zijn knie. Hij wil donderdag in de gemeenteraad het gedrag van de jongeren en hoe daartegen op te treden bespreken.

Ook zaterdag hielden jongeren een onaangekondigde demonstratie in het centrum van de Maasstad. Toen was het even onrustig op de markt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')