Nee, ik had het over de demonstratie in het algemeen. Wat begrijp je daar precies niet aan?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dus zat je fout bij je standaardbeoordeling over de mensen aan de hand van een plaatje. Moeilijk he, toegeven.
Oh, nu had je het alleen over de demonstratie.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, ik had het over de demonstratie in het algemeen. Wat begrijp je daar precies niet aan?
Het zijn feiten. Gebaseerd op kennis en ervaring. Dat ontbreekt bij jou, dus snap je het niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn geen feiten. Jij plempt hier causale verbanden neer, die jij zelf hebt gemaakt. Halcon, geef nu gewoon eens bewijs dat de anti-Israël demonstraties vooropgezet waren - en dat die mensen die bij de demonstratie aanwezig waren, kennelijk niet wisten waar het over ging en puur en alleen meeliepen.
Nee, je maakt een causaal verband op basis van eigen ervaring en kennis. Zoiets van "ah dit en dat dorpje, daar ben ik naartoe gegaan en die mensen waren achterlijk, hadden geen kennis , dus is een willekeurige demonstratie in Zuid- Amerika tegen Israël vooropgezet, want die mensen zijn achterlijke en dom en weten niet eens waar Israël ligt."quote:Op zondag 11 januari 2009 16:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zijn feiten. Gebaseerd op kennis en ervaring. Dat ontbreekt bij jou, dus snap je het niet.
Ga eens inhoudelijk in op die Cajamarca-post, dan krijg je morgen een repliek van me. Ik ga nu even een hapje eten in een restaurant, kijken of er nog vuurwerk is geweest in Gaza en dan naar een verjaardag om morgen weer vroeg te gaan werken.
Daarom zijn het ook niet vaak meer dan 3 mensen.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:00 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat er geen pro-Israel demonstraties zijn is trouwens een fabeltje. Eergisteren nog eentje in Den Haag. Google er maar eens op. En als je de foto's bekijkt zie je meteen een enorm verschil tussen de demonstranten. Die pro-Israel demonstranten zien er tenminste intelligent, vredelievend en fatsoenlijk uit.
Tja, zoals al eerder gezegd: Mensen van niveau en met intelligentie gaan niet de straat op om boe te roepen. Kijk eens naar die pro-Hamas demonstranten. Stuk voor stuk middeleeuws schreeuwend vlaggenverbrandend dom-als-het-achterend-van-een-varken stinkend straattuig.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daarom zijn het ook niet vaak meer dan 3 mensen.
Klopt. Die gaan op internet roepen dat Israël "quote:Op zondag 11 januari 2009 17:03 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Tja, zoals al eerder gezegd: Mensen van niveau en met intelligentie gaan niet de straat op om boe te roepen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klopt. Die gaan op internet roepen dat Israël "GO
" gaat, dat honderden dode onschuldige burgers jammer maar helaas is en dat de Islam "
" is en dat Palestijnen niet zo moeten zeuren.
Ik ben voor de goeden, en tegen de slechterikken. En in dit geval zijn de Hamas terroristen de slechterikken. Honderden onschuldige burgers... Hehe, laat me niet lachen joh. Als er al veel burgerslachtoffers zouden vallen, dan komt dat doordat Hamas ze als menselijk schild gebruikt.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
" gaat, dat honderden dode onschuldige burgers jammer maar helaas is en dat de Islam "
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is toch geheel vanzelfsprekend.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:25 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij ook voor terrorisme bent
Mensen die anderen mensen,vanwege het afkeuren van de acties van Israel, om die reden bombarderen tot "vriend van Palestina", getuigen ook niet meteen van het hebben van een overdosis intelligentie.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tekenend voor het niveau van de vrienden van Palestina.
Om daarbij nog eens toe te voegen ben ik zelf ook geen luie criminele uitkeringstrekker die graag een Marokkaanse of Palestijnsevlag om heeft om vervolgens winkelcentra onveilig te maken, mensen te intimideren en vandalisme te plegen. Ook gooi ik liever niet mijn schoenen ergens tegenaan of steek ik vlaggen in de fik. Nee, ik ben gewoon beschaafd. En dat kan ik niet zeggen van die baardapen die tegen Israel lopen te boe-roepen die toevallig alleen maar schoenen aanhebben omdat ze in Nederland zijn komen steuntrekken en zich daardoor meteen heel wat voelen en denken dat wij allemaal begaan moeten zijn met hun middeleeuws stukje grond waarvandaan dagelijks raketten op burgerdoelen werden afgevuurd.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hamas betekent Vuur in het arabisch. israel geeft ze gewoon even een vuurtje.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:32 schreef Lightning_NL het volgende:
Mja, nog een paar dagen en die achterlijke terroristische Hamas van jullie is niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |