Ja duh, Nederlands moslims zijn wat dat betreft teveel geïntegreerd. Demonstreren zit niet in de Nederlandse cultuur.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Echt veel mensen als je het vergelijkt met Nederland.
Of het was te koud want het was wel fucking koud gisteren.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja duh, Nederlands moslims zijn wat dat betreft teveel geïntegreerd. Demonstreren zit niet in de Nederlandse cultuur.
Ja idd.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef hersenchirurg het volgende:
Niet? Die ban de bom demonstraties waren toch niet al te lang geleden als je het bekijkt vanuit cultureel perspectief?
Dat was toch wel een geheel andere periode. Ook cultureel bezien.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef hersenchirurg het volgende:
Niet? Die ban de bom demonstraties waren toch niet al te lang geleden als je het bekijkt vanuit cultureel perspectief?
Het is om aan te geven dat die demonstraties opgezet spel zijn. In die dorpjes zijn geen kranten, er is geen cable-tv en vaak geen internet. Sowieso zijn in ZA weinig mensen op de hoogte van wat er in het Midden Oosten speelt en al helemaal niet mensen uit de sociale klasse die we bij demonstraties zien.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard, want alleen mensen die kunnen lezen of schrijven weten wat er in de wereld gebeurd! Laat je superioriteitsgevoel maar varen jongeman. Feit is dat ook Israëlische toeristen bijna overal gehaat worden, althans dat viel een collega van mij op die zelf een wereldreis heeft gemaakt. Rara, hoe komt dat toch.
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Demonstreren zit niet in de Nederlandse cultuur.
Lul nou niet zo dom jongen, want zelfs de meest afgelegen dorpen in Afrika hebben toegang tot TV en kranten. In Zuid- Amerika lijkt mij dat niet anders. De staat Israël is zelf onbeschoft, dat krijg je als je stemrecht geeft aan onbeschofte mensen. Geen enkel Zuid-Amerikaans land heeft er belang bij om dergelijke demonstraties van te voren op te zetten. Face it, Israël begint steeds meer "klein VS" te worden qua populariteit. En dat heeft ze geheel aan haarzelf te danken.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is om aan te geven dat die demonstraties opgezet spel zijn. In die dorpjes zijn geen kranten, er is geen cable-tv en vaak geen internet. Sowieso zijn in ZA weinig mensen op de hoogte van wat er in het Midden Oosten speelt en al helemaal niet mensen uit de sociale klasse die we bij demonstraties zien.
Dat komt door hun weleens onbeschofte gedrag in hotels en restaurants, niet door de staat Israel hoor.
Als je echte demonstraties wil zien, moet je naar Frankrijk reizen. Die demonstraties waar alleen maar lulhannetjes op afkomen zoals hier in Nederland, stellen niets voor.quote:
Jij bent nog nooit in ZA geweest he? Dus ook niet in de afgelegen dorpen waar je over lult. Hoe kan een ongeletterde een krant lezen?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lul nou niet zo dom jongen, want zelfs de meest afgelegen dorpen in Afrika hebben toegang tot TV en kranten. In Zuid- Amerika lijkt mij dat niet anders. De staat Israël is zelf onbeschoft, dat krijg je als je stemrecht geeft aan onbeschofte mensen. Geen enkel Zuid-Amerikaans land heeft er belang bij om dergelijke demonstraties van te voren op te zetten. Face it, Israël begint steeds meer "klein VS" te worden qua populariteit. En dat heeft ze geheel aan haarzelf te danken.
Denk je nu serieus dat mensen in Zuid-amerika of Afrika zich bezig houden met midden-oosten politiek?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lul nou niet zo dom jongen, want zelfs de meest afgelegen dorpen in Afrika hebben toegang tot TV en kranten. In Zuid- Amerika lijkt mij dat niet anders. De staat Israël is zelf onbeschoft, dat krijg je als je stemrecht geeft aan onbeschofte mensen. Geen enkel Zuid-Amerikaans land heeft er belang bij om dergelijke demonstraties van te voren op te zetten. Face it, Israël begint steeds meer "klein VS" te worden qua populariteit. En dat heeft ze geheel aan haarzelf te danken.
Mutant kletst maar wat. Alsof hij wat af weet van ZA en Afrika. Waarschijnlijk is hij in Afrika ook nog nooit buiten Marokko geweest.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Denk je nu serieus dat mensen in Zuid-amerika of Afrika zich bezig houden met midden-oosten politiek?
De meeste mensen daar kunnen nauwelijks Israel aanwijzen op de wereldkaart
Ik niet nee, een aantal familieleden van mij wel, die hebben er een half jaar lang zelfs gewoond - ik zou dus maar niet zo snel oordelen vriend. (Oops, daar gaat Halcon en zijn superioriteitsgevoel weer!). Bovendien had je het over het bereik van televisie en kranten en niet of ongeletterde wel of geen kranten konden lezen. Dat was dus weer een duidelijk irrelevante opmerking van jouw kant, een poging om de discussie te ontzetten.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit in ZA geweest he? Dus ook niet in de afgelegen dorpen waar je over lult. Hoe kan een ongeletterde een krant lezen?
De staat Israel is niet onbeschoft. Israelische toeristen zijn weleens onbeschoft en daarom zijn ze niet zo geliefd. Net zoals Nederlanders het niet zo op Fransen hebben omdat ze weigeren een andere taal te praten dan de Franse taal. Dat heeft allemaal niets te maken met Frankrijk als staat, wel met de houding van Franse mensen.
Demonstraties worden in ZA dan ook niet door een overheid op touw gezet, maar door bepaalde organisaties.
Tip voor de toekomst: als je ergens over begint te lullen, zorg dan dat je er iets vanaf weet. Dit is een beetje genant, dude.
De demonstraties in die landen duidden erop van wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Denk je nu serieus dat mensen in Zuid-amerika of Afrika zich bezig houden met midden-oosten politiek?
De meeste mensen daar kunnen nauwelijks Israel aanwijzen op de wereldkaart
Nee, dat is een steekhoudend argument. Jij beweert dat ongeletterden prima op de hoogte zijn omdat ze ook kranten hebben. Dan snap je er weinig van.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik niet nee, een aantal familieleden van mij wel, die hebben er een half jaar lang zelfs gewoond - ik zou dus maar niet zo snel oordelen vriend. (Oops, daar gaat Halcon en zijn superioriteitsgevoel weer!). Bovendien had je het over het bereik van televisie en kranten en niet of ongeletterde wel of geen kranten konden lezen. Dat was dus weer een duidelijk irrelevante opmerking van jouw kant, een poging om de discussie te ontzetten.![]()
Uiteraard klets ik maar wat, ik weet niets van de wereld. Meneertje wandelende-superioriteitsgevoel. Je durft de realiteit gewoon niet onder ogen te zien. Dat verklaart ook de geheel kritiekloze houding ten opzichte van de terroristische staat Israël.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mutant kletst maar wat. Alsof hij wat af weet van ZA en Afrika. Waarschijnlijk is hij in Afrika ook nog nooit buiten Marokko geweest.
Daar hebben we het dus al over gehad. Dat is grotendeels opgezet spel. En dan nog gaat het om betrekkelijk weinig mensen die daar "demonstreren".quote:Op zondag 11 januari 2009 16:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De demonstraties in die landen duidden erop van wel.
Dat beweerde ik niet - edit -quote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, dat is een steekhoudend argument. Jij beweert dat ongeletterden prima op de hoogte zijn omdat ze ook kranten hebben. Dan snap je er weinig van.
Ga nu maar weer kwijlen op plaatjes van demonstrerende uitkeringstrekkers.
Inderdaad, een complot van binnenlandse organisaties aldaar toch Halcon? Oee! Misschien een goed BNW onderwerp, hoe de Palestijnse lobby in de Zuid-Amerikaanse landen te werk gaat.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar hebben we het dus al over gehad. Dat is grotendeels opgezet spel.
Lees gewoon eens.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, een complot van binnenlandse organisaties aldaar toch Halcon? Oee! Misschien een goed BNW onderwerp, hoe de Palestijnse lobby in de Zuid-Amerikaanse landen te werk gaat.
Zegt de meneer die zelf rare verbanden legt tussen verschillende posts en meteen uit superioriteitsgevoel allerlei claims doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |