Lomp gedrag is wel bewezen. Enige vorm van intelligentie weten dit soort lieden vaak uiterst secuur voor de buitenwereld verborgen te houden.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vaak juist niet, lomp gedrag is iets menselijks, waar zelfs de meest intelligente personen last van kunnen hebben. Daarom is je oordeel over het niveau van de mensen - aan de hand van een demonstratie, erg raar. Of in ieder geval, kortzichtig.
Ik moet helemaal niks, waar bemoei jij je eigenlijk mee? Je hebt toch wat beters te doen? Nogal verspilde moeite om mij dan hier lastig te vallen niet waar?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets wijsneus.
Discussiëren met puberale figuren als jij heeft geen zin, heb wel wat beters te doen.
Moet je trouwens niet demonstreren of vind je het te koud ?
Reageer eens op mijn argumenten. ==quote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
Uhm Halcon, dat was geen antwoord op mijn vraag. Dat jij dat hebt aangegeven, dat is nu wel duidelijk. Maar zou je bewijs kunnen geven waaruit blijkt dat de demonstraties in Zuid- Amerika vooropgezet zijn?
En dus gaat je oordeel niet op. Je schetst ze weg als domme mensen, terwijl je nu zelf kennelijk ook inziet dat het aardig intelligente mensen kunnen zijn die meedoen aan een dergelijke demonstratie. Zouden ze ook achterlijk zijn als ze voor Israël hadden gedemonstreerd?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lomp gedrag is wel bewezen. Enige vorm van intelligentie weten dit soort lieden vaak uiterst secuur voor de buitenwereld verborgen te houden.
Maar goed, er zullen wel wat mensen met enig verstand lopen op zo´n demonstratie. Een Harry von Bommel is in de letterlijke zin van het woord niet dom te noemen.
In ZA is dat wel anders. Daar lopen behalve de leiders van een organisatie geen mensen uit de hogere of middelste klasse mee.
Ik reageer op elke post, maar je geeft geen bewijs. Je veronderstelt een aantal dingen, maar feitelijke gegevens zie ik hier niet passeren. Je bent toch niet aan het terugkrabbelen he? Je wist stellig te melden dat het vooropgezet was allemaal.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn argumenten. Of ontbreekt echt elk gezond verstand?
De aanvoerders zijn vaak aanvoerders van organisaties en dat zijn in de letterlijke zin van het woord vaak geen domme mensen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dus gaat je oordeel niet op. Je schetst ze weg als domme mensen, terwijl je nu zelf kennelijk ook inziet dat het aardig intelligente mensen kunnen zijn die meedoen aan een dergelijke demonstratie. Zouden ze ook achterlijk zijn als ze voor Israël hadden gedemonstreerd?
Ik baseer me op feiten uit ZA. Daaruit is op te maken dat het een vooropgezet spel is en dat de mensen die meelopen geen benul hebben van de situatie in het Midden Oosten. Dat heet nadenken en redeneren. Of dacht je dat ze op een van de spandoeken kliederen dat het vooropgezet spel is?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik reageer op elke post, maar je geeft geen bewijs. Je veronderstelt een aantal dingen, maar feitelijke gegevens zie ik hier niet passeren. Je bent toch niet aan het terugkrabbelen he? Je wist stellig te melden dat het vooropgezet was allemaal.
Je baseert je op feiten uit Zuid Amerika. Nou, laat die feiten dan zien! Laat iedereen hier zien, dat ik ongelijk heb! Laat zien dat deze demonstratie daadwerkelijk vooropgezet is! Aan de hand van feiten. Je hebt nu de kans om iedereen te laten zien dat ik uit mijn nek lul.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik baseer me op feiten uit ZA. Daaruit is op te maken dat het een vooropgezet spel is en dat de mensen die meelopen geen benul hebben van de situatie in het Midden Oosten. Dat heet nadenken en redeneren. Of dacht je dat ze op een van de spandoeken kliederen dat het vooropgezet spel is?
Jij weet niets van ZA, dus je haakt al af bij de feiten omdat je er geen bal vanaf weet.
Ik krabbel niet terug, jij maakt je belachelijk.
Hoho, hij heeft toevallig wel familie wonen in Zuid-Amerika. En op verzoek ook in alle landen in Afrika en ieder ander land op de wereld. Hij is een kenner hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik baseer me op feiten uit ZA. Daaruit is op te maken dat het een vooropgezet spel is en dat de mensen die meelopen geen benul hebben van de situatie in het Midden Oosten. Dat heet nadenken en redeneren. Of dacht je dat ze op een van de spandoeken kliederen dat het vooropgezet spel is?
Jij weet niets van ZA, dus je haakt al af bij de feiten omdat je er geen bal vanaf weet.
Ik krabbel niet terug, jij maakt je belachelijk.
Oh, dus ze zijn niet allemaal dom. Dus er zijn weldegelijk mensen die het een en ander weten.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
De aanvoerders zijn vaak aanvoerders van organisaties en dat zijn in de letterlijke zin van het woord vaak geen domme mensen.
Het volk wat meeloopt laat wel zien wat voor figuren het zijn. Ik heb daar geen hoge pet van op.
Die feiten heb ik al weergegeven. Vraag het anders na bij mensen die wel kennis van zaken hebben als het gaat om ZA.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je baseert je op feiten uit Zuid Amerika. Nou, laat die feiten dan zien! Laat iedereen hier zien, dat ik ongelijk heb! Laat zien dat deze demonstratie daadwerkelijk vooropgezet is! Aan de hand van feiten. Je hebt nu de kans om iedereen te laten zien dat ik uit mijn nek lul.
Von Bommel zal best een aardig IQ hebben. Maar dat zegt weinig over de demo in zijn algemeenheid.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, dus ze zijn niet allemaal dom. Dus er zijn weldegelijk mensen die het een en ander weten.Dus feitelijk was wat ik zei helemaal zo gek nog niet.
![]()
Zijn ze al aan het rellen ?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef venomsnake het volgende:
Mooie grote demonstratie in Brussel.
En dat laat hij zien ook. Hij blinkt uit qua feitenkennis.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoho, hij heeft toevallig wel familie wonen in Zuid-Amerika. En op verzoek ook in alle landen in Afrika en ieder ander land op de wereld. Hij is een kenner hoor.
Nee, dat zijn geen feiten. Jij plempt hier causale verbanden neer, die jij zelf hebt gemaakt. Halcon, geef nu gewoon eens bewijs dat de anti-Israël demonstraties vooropgezet waren - en dat die mensen die bij de demonstratie aanwezig waren, kennelijk niet wisten waar het over ging en puur en alleen meeliepen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die feiten heb ik al weergegeven. Vraag het anders na bij mensen die wel kennis van zaken hebben als het gaat om ZA.
Of boek een ticket en vraag het in ZA na. Dat wordt lachen, gieren en brullen hoor. Ik heb weleens geprobeerd een discussie aan te gaan in achterstandswijken en plattelandsdorpen over politiek, maar de kennis van zaken is echt vrij beperkt. Men denkt dat Israeliers Moslims zijn, dat men in Nederland alleen koeien heeft en nog in melkmeisje-kleding loopt, etc...
Dat jij uit je nek lult is voor iedereen die 2 minuten in dit topic heeft gekeken al wel duidelijk.
Vanwege de kou zullen er wel de nodige kampvuurtjes ontstaan.quote:
En dus zat je fout bij je standaardbeoordeling over de mensen aan de hand van een plaatje. Moeilijk he, toegeven.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Von Bommel zal best een aardig IQ hebben. Maar dat zegt weinig over de demo in zijn algemeenheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |