Doe eens lezen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zegt de meneer die zelf rare verbanden legt tussen verschillende posts.
Je bent wel een grapjas moet ik zeggen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De demonstraties in die landen duidden erop van wel.
Wil je je mengen in deze discussie? Dan moet je wel met wat beters komen dan dergelijke reacties.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je bent wel een grapjas moet ik zeggen.
- edit -
Ah, maar ondertussen ben jij wel diegene die allerlei dingen claimt over demonstrerende mensen. Maar dat mag natuurlijk! Je maakt jezelf ongelooflijk belachelijk, je doet heel verongelijkt over iets wat je zelf overkomt, echter ondertussen ben je zelf heel hard bezig om over andere mensen te oordelen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je geeft jezelf een brevet van onvermogen mee met al die zwakteboden van je. Ik maak me verder niet druk over scheldende vriendjes van Palestina.
Ik mag mijn mening geven. Als je moeite hebt met meningen van mensen is het wel raadzaam om te verkassen naar Noord Korea. Daar heb je minder last van meningen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, maar ondertussen ben jij wel diegene die allerlei dingen claimt over demonstrerende mensen. Maar dat mag natuurlijk! Je maakt jezelf ongelooflijk belachelijk, je doet heel verongelijkt over iets wat je zelf overkomt, echter ondertussen ben je zelf heel hard bezig om over andere mensen te oordelen.
Dat was geen mening, dat was een feitelijk oordeel. Je zette de mensen op een bepaalde manier neer. Kan jij wel gaan huilen over zwakteboden en "schelden". Maar ondertussen ben je gewoon op een onfrisse manier bezig mensen weg te zetten als achterlijk alleen al vanwege het feit dat ze meedoen aan een demonstratie tegen Israël. En als je dan te discussie niet kan winnen, begin je gelijk op de man te spelen. Zeer kenmerkend. Even de tegenstander in het debat "verlagen in status", zodat ik beter uit kom. Toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik mag mijn mening geven. Als je moeite hebt met meningen van mensen is het wel raadzaam om te verkassen naar Noord Korea. Daar heb je minder last van meningen.
Degene die zich onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt ben jij. Zelfs Meki kraamt niet dit soort onzin uit en gaat niet al na 2 posts over tot zwakteboden als schelden.
Verstandige mensen hebben wat beters te doen dan op straat rare dingen te roepen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef Reki het volgende:
Haha er zijn nauwelijks pro-Israël demonstraties
Ik geef gewoon mijn oordeel over die demonstratie. Kijk eens goed naar de foto´s. Het is ook zo dat mensen van enig niveau wat beters te doen hebben dan rare dingen te roepen op straat en vlaggen in brand te steken.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was geen mening, dat was een feitelijk oordeel. Je zette de mensen op een bepaalde manier neer. Kan jij wel gaan huilen over zwakteboden en "schelden". Maar ondertussen ben je gewoon op een onfrisse manier bezig mensen weg te zetten als achterlijk alleen al vanwege het feit dat ze meedoen aan een demonstratie tegen Israël. En als je dan te discussie niet kan winnen, begin je gelijk op de man te spelen. Zeer kenmerkend. Even de tegenstander in het debat "verlagen in status", zodat ik beter uit kom. Toch?
Nee, je geeft je oordeel over die mensen. Niet over de demonstratie, maar kennelijk is het voor jouw zo normaal om op basis van plaatjes over mensen te oordelen, dat je het niet eens doorhebt.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn oordeel over die demonstratie. Kijk eens goed naar de foto´s. Het is ook zo dat mensen van enig niveau wat beters te doen hebben dan rare dingen te roepen op straat en vlaggen in brand te steken.
De mensen vormen de basis voor de demonstratie. Zonder mensen geen demonstratie....quote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, je geeft je oordeel over die mensen. Niet over de demonstratie, maar kennelijk is het voor jouw zo normaal om op basis van plaatjes over mensen te oordelen, dat je het niet eens doorhebt.
Een oordeel over de demonstratie is wat anders dan oordelen over mensen. Zeggen dat iemand een ongeletterde is, niets te doen heeft, van laag niveau heeft, omdat hij of zij meedoet aan een demonstratie is oordelen over de persoon. Zeggen dat de demonstratie lomp is, is oordelen over de demonstratie. Subtiel verschil. Maar probeer het nog eens, dat op de man spelen zoals nu.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
De mensen vormen de basis voor de demonstratie. Zonder mensen geen demonstratie....
Doe nog eens schelden. Dat kun je beter dan argumenteren.
Mensen zijn de basis van de demonstratie. Ik oordeel over de demonstratie en de mensen die er op af komen. Vaak gaat dat hand in hand natuurlijk. Lompe demonstratie, lompe mensen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een oordeel over de demonstratie is wat anders dan oordelen over mensen. Zeggen dat iemand een ongeletterde is, niets te doen heeft, van laag niveau heeft, omdat hij of zij meedoet aan een demonstratie is oordelen over de persoon. Zeggen dat de demonstratie lomp is, is oordelen over de demonstratie. Subtiel verschil. Maar probeer het nog eens, dat op de man spelen zoals nu.
Vaak juist niet, lomp gedrag is iets menselijks, waar zelfs de meest intelligente personen last van kunnen hebben. Daarom is je oordeel over het niveau van de mensen - aan de hand van een demonstratie, erg raar. Of in ieder geval, kortzichtig.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mensen zijn de basis van de demonstratie. Ik oordeel over de demonstratie en de mensen die er op af komen. Vaak gaat dat hand in hand natuurlijk. Lompe demonstratie, lompe mensen.
Verstandige mensen roepen immers niet zo´n rare dingen en gaan geen vlaggen verbranden.
Die mensen demonstreren voor allerlei zaken waar ze geen benul van hebben, zoals ik al eerder heb aangegeven.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:30 schreef Mutant01 het volgende:
Ow trouwens Halcon, geef eens bewijs dat de specifieke demonstraties in Zuid- Amerika vooropgezet waren.
Ik wacht met smart!
Ik moet helemaal niets wijsneus.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wil je je mengen in deze discussie? Dan moet je wel met wat beters komen dan dergelijke reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |