abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64917246
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zegt de meneer die zelf rare verbanden legt tussen verschillende posts.
Doe eens lezen.
pi_64917302
- edit -

[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2009 20:30:13 (Vervolg op bash) ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_64917339
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De demonstraties in die landen duidden erop van wel.
Je bent wel een grapjas moet ik zeggen.
- edit -

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2009 20:30:36 (Userbash) ]
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_64917359
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:14 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Je bent wel een grapjas moet ik zeggen.
- edit -
Wil je je mengen in deze discussie? Dan moet je wel met wat beters komen dan dergelijke reacties.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2009 20:30:53 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_64917365
==

[ Bericht 66% gewijzigd door paddy op 12-01-2009 01:37:07 ]
pi_64917382
==

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 12-01-2009 01:37:59 ]
pi_64917423
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je geeft jezelf een brevet van onvermogen mee met al die zwakteboden van je. Ik maak me verder niet druk over scheldende vriendjes van Palestina.
Ah, maar ondertussen ben jij wel diegene die allerlei dingen claimt over demonstrerende mensen. Maar dat mag natuurlijk! Je maakt jezelf ongelooflijk belachelijk, je doet heel verongelijkt over iets wat je zelf overkomt, echter ondertussen ben je zelf heel hard bezig om over andere mensen te oordelen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64917483
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ah, maar ondertussen ben jij wel diegene die allerlei dingen claimt over demonstrerende mensen. Maar dat mag natuurlijk! Je maakt jezelf ongelooflijk belachelijk, je doet heel verongelijkt over iets wat je zelf overkomt, echter ondertussen ben je zelf heel hard bezig om over andere mensen te oordelen.
Ik mag mijn mening geven. Als je moeite hebt met meningen van mensen is het wel raadzaam om te verkassen naar Noord Korea. Daar heb je minder last van meningen.

Degene die zich onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt ben jij. Zelfs Meki kraamt niet dit soort onzin uit en gaat niet al na 2 posts over tot zwakteboden als schelden.
pi_64917566
Alleen niet in Europa

AP: Police say crowd tries to attack US Consulate in southern Pakistan during anti-Israel protest
ongeveer 1 uur ago from BNO Headquarters
  zondag 11 januari 2009 @ 16:21:53 #60
165802 Reki
no comment.
pi_64917614
Haha er zijn nauwelijks pro-Israël demonstraties
zie ondertitel :)
pi_64917619
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik mag mijn mening geven. Als je moeite hebt met meningen van mensen is het wel raadzaam om te verkassen naar Noord Korea. Daar heb je minder last van meningen.

Degene die zich onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt ben jij. Zelfs Meki kraamt niet dit soort onzin uit en gaat niet al na 2 posts over tot zwakteboden als schelden.
Dat was geen mening, dat was een feitelijk oordeel. Je zette de mensen op een bepaalde manier neer. Kan jij wel gaan huilen over zwakteboden en "schelden". Maar ondertussen ben je gewoon op een onfrisse manier bezig mensen weg te zetten als achterlijk alleen al vanwege het feit dat ze meedoen aan een demonstratie tegen Israël. En als je dan te discussie niet kan winnen, begin je gelijk op de man te spelen. Zeer kenmerkend. Even de tegenstander in het debat "verlagen in status", zodat ik beter uit kom. Toch?
Allah Al Watan Al Malik
pi_64917695
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef Reki het volgende:
Haha er zijn nauwelijks pro-Israël demonstraties
Verstandige mensen hebben wat beters te doen dan op straat rare dingen te roepen.
pi_64917734
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat was geen mening, dat was een feitelijk oordeel. Je zette de mensen op een bepaalde manier neer. Kan jij wel gaan huilen over zwakteboden en "schelden". Maar ondertussen ben je gewoon op een onfrisse manier bezig mensen weg te zetten als achterlijk alleen al vanwege het feit dat ze meedoen aan een demonstratie tegen Israël. En als je dan te discussie niet kan winnen, begin je gelijk op de man te spelen. Zeer kenmerkend. Even de tegenstander in het debat "verlagen in status", zodat ik beter uit kom. Toch?
Ik geef gewoon mijn oordeel over die demonstratie. Kijk eens goed naar de foto´s. Het is ook zo dat mensen van enig niveau wat beters te doen hebben dan rare dingen te roepen op straat en vlaggen in brand te steken.
pi_64917782
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik geef gewoon mijn oordeel over die demonstratie. Kijk eens goed naar de foto´s. Het is ook zo dat mensen van enig niveau wat beters te doen hebben dan rare dingen te roepen op straat en vlaggen in brand te steken.
Nee, je geeft je oordeel over die mensen. Niet over de demonstratie, maar kennelijk is het voor jouw zo normaal om op basis van plaatjes over mensen te oordelen, dat je het niet eens doorhebt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64917819
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, je geeft je oordeel over die mensen. Niet over de demonstratie, maar kennelijk is het voor jouw zo normaal om op basis van plaatjes over mensen te oordelen, dat je het niet eens doorhebt.
De mensen vormen de basis voor de demonstratie. Zonder mensen geen demonstratie....

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 12-01-2009 01:39:48 ]
pi_64917889
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

De mensen vormen de basis voor de demonstratie. Zonder mensen geen demonstratie....

Doe nog eens schelden. Dat kun je beter dan argumenteren.
Een oordeel over de demonstratie is wat anders dan oordelen over mensen. Zeggen dat iemand een ongeletterde is, niets te doen heeft, van laag niveau heeft, omdat hij of zij meedoet aan een demonstratie is oordelen over de persoon. Zeggen dat de demonstratie lomp is, is oordelen over de demonstratie. Subtiel verschil. Maar probeer het nog eens, dat op de man spelen zoals nu.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64917959
==

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 12-01-2009 01:40:13 ]
pi_64917976
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een oordeel over de demonstratie is wat anders dan oordelen over mensen. Zeggen dat iemand een ongeletterde is, niets te doen heeft, van laag niveau heeft, omdat hij of zij meedoet aan een demonstratie is oordelen over de persoon. Zeggen dat de demonstratie lomp is, is oordelen over de demonstratie. Subtiel verschil. Maar probeer het nog eens, dat op de man spelen zoals nu.
Mensen zijn de basis van de demonstratie. Ik oordeel over de demonstratie en de mensen die er op af komen. Vaak gaat dat hand in hand natuurlijk. Lompe demonstratie, lompe mensen.

Verstandige mensen roepen immers niet zo´n rare dingen en gaan geen vlaggen verbranden.
pi_64917983
Ow trouwens Halcon, geef eens bewijs dat de specifieke demonstraties in Zuid- Amerika vooropgezet waren.

Ik wacht met smart!
Allah Al Watan Al Malik
pi_64917994
==

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 12-01-2009 01:40:34 ]
pi_64918041
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mensen zijn de basis van de demonstratie. Ik oordeel over de demonstratie en de mensen die er op af komen. Vaak gaat dat hand in hand natuurlijk. Lompe demonstratie, lompe mensen.

Verstandige mensen roepen immers niet zo´n rare dingen en gaan geen vlaggen verbranden.
Vaak juist niet, lomp gedrag is iets menselijks, waar zelfs de meest intelligente personen last van kunnen hebben. Daarom is je oordeel over het niveau van de mensen - aan de hand van een demonstratie, erg raar. Of in ieder geval, kortzichtig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64918057
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:30 schreef Mutant01 het volgende:
Ow trouwens Halcon, geef eens bewijs dat de specifieke demonstraties in Zuid- Amerika vooropgezet waren.

Ik wacht met smart!
Die mensen demonstreren voor allerlei zaken waar ze geen benul van hebben, zoals ik al eerder heb aangegeven.

Er zijn organisaties die graag demonstreren en elke gelegenheid aangrijpen, zoals ik al eerder heb aangegeven.

Bij zo´n gelegenheid trommelen ze hun mensen op, zoals ik al eerder heb aangegeven.

Of geloof je serieus dat iemand uit een bergdorp in Cajamarca drie uur naar beneden gaat lopen, 18 uur in de bus naar Lima gaat zitten, zijn steun gaat betuigen aan de Palestijnse zaak, 18 uur in de bus naar Lima gaat zitten en drie uur naar boven gaat lopen.....

Nee, die hebben we wat anders aan hun hoofd.
pi_64918070
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wil je je mengen in deze discussie? Dan moet je wel met wat beters komen dan dergelijke reacties.
Ik moet helemaal niets wijsneus.
Discussiëren met puberale figuren als jij heeft geen zin, heb wel wat beters te doen.
Moet je trouwens niet demonstreren of vind je het te koud ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_64918100
Uhm Halcon, dat was geen antwoord op mijn vraag. Dat jij dat hebt aangegeven, dat is nu wel duidelijk. Maar zou je bewijs kunnen geven waaruit blijkt dat de demonstraties in Zuid- Amerika vooropgezet zijn?
Allah Al Watan Al Malik
pi_64918105
Verhef je stem ! Stuur minister Verhagen, de regering en het parlement een dringende E-mail.

Beste minister Verhagen, regering en parlement,

Ik roep u dringend op stelling te nemen tegen het buitensporig geweld van Israël in Gaza als antwoord op de Palestijnse raketbeschietingen. Verhef uw stem en spreek Israël hier op aan! Tevens roep ik u dringend op uw stem te verheffen in de VN en de EU.

Eis nu eens dat de talloze VN-resoluties, bijvoorbeeld over de illegale muur rond de Westbank en de talloze illegale nederzettingen, een keer nageleefd gaan worden door Israël, op straffe van (economische) sancties.

De Palestijnen zijn al meer dan 60 jaar slachtoffer van landonteigening, onderdrukking, verdrijving en bezetting door Israël. Het is voor mij onmogelijk te bevatten, dat het huidige kabinet zo weinig respect toont voor het menselijk leed van de Palestijnen.

Indien een transparante stellingname van uw kant uitblijft dan roep ik de Tweede kamer op een parlementair onderzoek in te stellen naar de dubieuze opstelling van de Nederlandse regering in het Israël-Palestina conflict.

Een zeer verontruste burger

De email zal ook aan de relevante kamerleden worden verstuurd. Voorts zullen de E-mails worden gearchiveerd om overhandigd te worden aan de betreffende ministers.

Nu al meer dan 6000 E-mails verstuurd.

http://www.verhefjestem.nl/emailactie.htm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')