De vraag was, in welk ander land alle andersdenkenden weg moeten en je laat een richtingwijzer zien die inderdaad moslims naar hun heiligste plek wijst en anderen daarvan weghoudt.quote:
Hoezo kunnen joden nergens terecht? Als ze nou gewoon zouden integreren was er niks aan de hand.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:03 schreef waht het volgende:
[..]
Tsja, klein offer. Joden kunnen nergens terecht. Iedereen heeft ze wel op een bepaalde manier gehaat in het verleden. Er zijn geen stukken land meer die nog ontdekt moeten worden. Dan maar in dat Heilige Land waar Joden toch al woonden.
[..]
Dat zullen de meeste niet fijn vinden.
Groot gelijk hoor Kees! Die Anne Frank met haar provocerend Joodse naam ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hoezo kunnen joden nergens terecht? Als ze nou gewoon zouden integreren was er niks aan de hand.
Je moet weg blijven uit Mekka als je geen moslim bent anders kan je de doodstraf krijgenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De vraag was, in welk ander land alle andersdenkenden weg moeten en je laat een richtingwijzer zien die inderdaad moslims naar hun heiligste plek wijst en anderen daarvan weghoudt.
Mager antwoord.
Het wordt steeds gekkerquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:16 schreef yyentle het volgende:
[..]
[..]
http://www.nrc.nl/buitenl(...)sraelische_Arabieren
Ook kan je het precies vertalen ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:01 schreef Lemmeb het volgende:
Echt fijne lui:
En allemaal meezingen, in de maat:
"Was wollen wir?
Das Kalifat!
Eine Umma ein Staat!"
Als dit niet gewoon gereďncarneerde nazi's zijn, dan weet ik het ook niet meer. We moeten dit nu de kop indrukken, want over vijf jaar is het echt te laat.
Nee, niet de Amerikaanse manier, en ja, dat werpt vruchten af.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Op de Amerikaanse manier bedoel je? En werpt dat altijd zijn vruchten af?
Wat een kanker lafaards en die mensen moeten de samenleving beschermen tegen moslim debielen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:45 schreef Reki het volgende:
[ [url=http://cdnll-0.liveleak.com/u/thumbs/2009/Jan/14/ef5f18f8306715_1_thumb.jpg]afbeelding ]
Jewish Rabbi burn his Israeli Passport[/url]
De echte Joden![]()
[ [url=http://cdnll-0.liveleak.com/u/thumbs/2009/Jan/13/2047e67e_thumb2.jpg]afbeelding ]
British Police backing away from violent protesters[/url]
Engelse politie
Het Duitse stukje?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:03 schreef Achmed666 het volgende:
[..]
Ook kan je het precies vertalen ?
Ja, dat zal best wel, het is geen toeristenplaats maar een heilige plaats.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:03 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Je moet weg blijven uit Mekka als je geen moslim bent anders kan je de doodstraf krijgen
Ik ben zeer bevriend met mensen met namen die ik helemaal niet herken als joods, en de achternaam Frank zou ik ook niet herkend hebben als joods. Bovendien: die namen zijn alleen herkenbaar als joods omdat joden zorgvuldig onder elkaar trouwden en niet integreerden. En dat niet voor een paar generaties, maar voor 2000 jaar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:57 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor Kees! Die Anne Frank met haar provocerend Joodse naam ook.
Klein offer en de meesten zullen het niet fijn vinden verjaagd te worden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:03 schreef waht het volgende:
[..]
Tsja, klein offer. Joden kunnen nergens terecht. Iedereen heeft ze wel op een bepaalde manier gehaat in het verleden. Er zijn geen stukken land meer die nog ontdekt moeten worden. Dan maar in dat Heilige Land waar Joden toch al woonden.
[..]
Dat zullen de meeste niet fijn vinden.
Aantoonbaar onzin.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:06 schreef CANARIS het volgende:
[..]
20% van de Israeli zijn Arabieren en die hebben volledig gelijke burgerrechten
Dus waar zie je discriminatie? ... en over fascisme zullen we maar niet hebben
Dat is 'ie dan ook niet, net zomin als de naam ''Otto'' Joods is. Hans Frank was een van de grootste misdadigers van de twintigste eeuw. Het werd vanaf de tweede helft van de negentiende eeuw onder Duitse Joden mode, Duitse namen aan te nemen, om zo beter op te gaan in de bevolking. Namen zoals Einstein, Fischbein, Langbein werden aan het begin van de negentiende eeuw door de Pruisische overheid verzonnen om Joden herkenbaar te maken:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:35 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik ben zeer bevriend met mensen met namen die ik helemaal niet herken als joods, en de achternaam Frank zou ik ook niet herkend hebben als joods.
Kennelijk ontbeer je ieder historisch besef, anders zou je de plank niet zo hebben misgeslagen. Ik gaf je een voorbeeld van een meisje met een achternaam die niet direct als Joods herkenbaar is: een meisje wat opgroeide in een omgeving waarin zeker niet alleen Joden voorkwamen. Haar vader heette Otto Frank, evenmin een Joods isolationist: hij werd onderscheiden voor zijn verrichtingen in het Duitse leger va de Eerste Wereldoorlog, zoals zoveel Joden voor de Keizer hebben gevochten.quote:Dat moeten ze natuurlijk zelf weten, maar dan moeten ze ook niet zeuren over discriminatie.
Ach ja. Lees eens iets anders dan de joodse of Israelische propaganda.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:09 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Urban Legend
In 1860 woonden er 140.000 man in Palestina en dat waren grotendeels nomaden.
Pas nadat de Joden begonnen het land te urbaniseren ontstond er werkgelegeheid waarop er met name vanuit Libanon een ware stroom gastarbeiders naar Palestina ging om er voor joden te werken.
Echter gebeurde dit weer tot groot misfallen van radicale mufties die al in 1920 tot de eerste zelfmoordaanslagen opriepen. De "feyadins " gaven hieraan gehoor. Vanaf dat moment is het fout gegaan.
Ik ken geen Hans Frank.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:47 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dat is 'ie dan ook niet, net zomin als de naam ''Otto'' Joods is. Hans Frank was een van de grootste misdadigers van de twintigste eeuw.
]http://newsgroups.derkeiler.com/Archive/Soc/soc.genealogy.jewish/2005-08/msg00168.html[/quote][/url]quote:Het werd vanaf de tweede helft van de negentiende eeuw onder Duitse Joden mode, Duitse namen aan te nemen, om zo beter op te gaan in de bevolking. Namen zoals Einstein, Fischbein, Langbein werden aan het begin van de negentiende eeuw door de Pruisische overheid verzonnen om Joden herkenbaar te maken:
Jews who wanted a desirable name had to pay for it.
There is a joke about the man whose friend consoled him because he hadn't
had enough money to buy a nice name such as Rosenberg or Lilienthal and
ended up with Schweissgeruch. His response was, "oi, what I had to pay for
the w".
[url=http://newsgroups.derkeiler.com/Archive/Soc/soc.genealogy.jewish/2005-08/msg00168.html
Nou je het zegt herinner ik me vaag iets over die onrechtvaardige behandeling. Overigens weet ik amper iets van Anne Frank.quote:[..]
Kennelijk ontbeer je ieder historisch besef, anders zou je de plank niet zo hebben misgeslagen. Ik gaf je een voorbeeld van een meisje met een achternaam die niet direct als Joods herkenbaar is: een meisje wat opgroeide in een omgeving waarin zeker niet alleen Joden voorkwamen. Haar vader heette Otto Frank, evenmin een Joods isolationist: hij werd onderscheiden voor zijn verrichtingen in het Duitse leger va de Eerste Wereldoorlog, zoals zoveel Joden voor de Keizer hebben gevochten.
Het eerste punt klopt: de behandeling van Aboutaleb en Albayrak bewijst dat wel. Toch is dat een kwestie van tijd en generaties.quote:Kennelijk is het helemaal niet zo vanzelfsprekend dat men niet gediscrimineerd wordt wanneer men maar ''integreert''. Jouw stelling is daarmee ontkracht. Hij kan ook nog op andere wijze ontkracht worden: als Joden niet integreerden, was het niet nodig ze een Jodenster op te dringen.
Uit de foto en jouw reactie leid ik af, dat hij beklaagde was in een proces van de overwinnaars tegen de verliezers.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is schrikbarend...
[ afbeelding ]
Tot zover het serieus nemen van Kees22 in dergelijke discussies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |