quote:Op maandag 12 januari 2009 09:46 schreef yyentle het volgende:
Wat mij in dit soort discussies verbaast is dat er veel mensen zijn die menen dat je voor of tegen Israel/joden moet zijn.
Als je het geweld, waar Israel al jaren mee bezig is (en niet alleen tegen de Palestijnen maar vanaf dag 1 tegen alle omringende langen met naar mijn mening veel nare gevolgen voor de rest van de wereldbevolking) afkeurt, ben je tegen Israel of komen er al snel (bij gebrek aan argumenten in een poging mensen de mond de snoeren) woorden als “jodenhaat” tevoorschijn.
Je mag het dus niet oneerlijk vinden dat Israel al vanaf het moment van stichting van die staat, bezig oorspronkelijke bewoners te verjagen en te bezetten want dan ben je automatisch een vriend van de verjaagden.
Wat Israel als sinds de stichting van de staat Israel doet is vergelijkbaar met wat de Duitsers in de tweede wereldoorlog deden: mensen verjagen (er erger) en landen bezetten. Je zou toch denken dat het Joodse volk, gezien de eigen voorgeschiedenis, dit soort dingen zelf nooit zou doen.
Vandaar waarschijnlijk dat "Geloof is fout/anti-terroristen" propaganda waar de US zo mee aan kwam zetten. En waar oa. Nederland gewoon aan meedoet. Het ruikt voor mij gewoon naar opzet. Volgens mij willen die Amerikanen de gehele Midden-Oosten gewoonweg overnemen.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:11 schreef yyentle het volgende:
[..]
Veel mensen hebben zo'n hekel aan moslims, dat ze om die reden het wel best vinden wat er in de Gaza streek gebeurt.
..
Er gebeuren dagelijks dingen om ons heen die nare gevoelens richting de moslims opwekken en je kunt in de discussie zelf lezen dat veel mensen zeggen: laat Israel het klusje maar klaren.
..
Denk er maar eens over na.
Rechtvaardigheid is dan ook een illusie.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:28 schreef AryaMehr het volgende:
Niemand wordt met haat gebeuren. Haat is slechts een reactie op onrechtvaardigheid. Het grootste fout is dan ook om haat te veroordelen, haat moet je niet veroordelen maar begrijpen.
De Duitsers zijn het helemaal zat. Ze uiten dat alleen wat voorzichtiger, door schuldgevoelens over WOII en de Holocaust. Maar je moet er voor de gein maar eens één dronken voeren en dan nog eens vragen. Dan komt me er toch een partij frustratie over moslims (meestal Turken in Duitsland) los, niet normaal meer. Bij zowel de mannen als de vrouwen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Hoezo over 5 jaar? Omdat dat soort smeerlappen in grote hoeveelheden in de EU zijn is het al te laat.
Ook leuk dat commentaar onder die YouTube video:
mrcuda (19 uur geleden) Toon Verbergen
Gemarkeerd als spam
Antwoorden | Spam
LoL, Marxisten. Da kommt echt alles Gesocks zusammen bei diesen "Friedensdemos".
Het is de Duiters ook al opgevallen zo te zien.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
De Duitsers zijn het helemaal zat. Ze uiten dat alleen wat voorzichtiger, door schuldgevoelens over WOII en de Holocaust. Maar je moet er voor de gein maar eens één dronken voeren en dan nog eens vragen. Dan komt me er toch een partij frustratie over moslims (meestal Turken in Duitsland) los, niet normaal meer. Bij zowel de mannen als de vrouwen.
Het is dat de economie nog redelijk draait (in elk geval niet zo slecht als in de jaren '30), maar mocht dat ooit niet meer het geval zijn, dan voorspel ik hele barre tijden voor de volledige Europese moslimpopulatie. En dat hebben ze dan echt allemaal helemaal aan zichzelf te danken.
Dit is toch ongelooflijk... ziekelijk, hoe haal je het in je kop om je zo te gedragen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:01 schreef Lemmeb het volgende:
Echt fijne lui:
En allemaal meezingen, in de maat:
"Was wollen wir?
Das Kalifat!
Eine Umma ein Staat!"
Als dit niet gewoon gereïncarneerde nazi's zijn, dan weet ik het ook niet meer. We moeten dit nu de kop indrukken, want over vijf jaar is het echt te laat.
Ik heb het al eerder gezegtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:01 schreef Lemmeb het volgende:
Echt fijne lui:
"Was wollen wir?
Das Kalifat!
Eine Umma ein Staat!"
Als dit niet gewoon gereïncarneerde nazi's zijn, dan weet ik het ook niet meer. We moeten dit nu de kop indrukken, want over vijf jaar is het echt te laat.
Goede samenvatting!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Even een Executive Summary van de discussie hierboven: Op de door de Gaswacht gesponserde pro-Palestina demonstructie lopen slechts de barbaarse AllahJugend en wat geflipte slinkse politici, terwijl de pro-Israel geluiden getuigen van erudiete, interlectuele personen.
Ziek ziek ziek. Terecht ook dat in de commentaren even de link word gelegd met de woorden van Hitler.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:01 schreef Lemmeb het volgende:
Echt fijne lui:
"Was wollen wir?
Das Kalifat!
Eine Umma ein Staat!"
Dit is idd ZEER SCHOKKEND. Al dat soort lui die daar lopen te bleren zijn blijkbaar antidemocratische islamonazi's. Je reinste Paard van Troje. Hoeveel van dit soort lui zouden er rondlopen? En nog belangrijker, hoeveel meelopers zouden ze nog kunnen mobiliseren in het geval dat er echt een staatsgevaarlijke beweging ontstaat? En hoe is deze situatie in Nederland en andere westerse landen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ziek ziek ziek. Terecht ook dat in de commentaren even de link word gelegd met de woorden van Hitler.
Jezus op een vlotje met mijn zuster. Wat een onwetenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:13 schreef yyentle het volgende:
[..]
Israel had ook concentratiekampen.
Wel eens van Sharon gehoord?
Het ging over het schenden van de mensenrechten door Israel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:00 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Jezus op een vlotje met mijn zuster. Wat een onweten
1) Dat was Libanon
2) Waren dat Libanese CHristenen die daar hun onwezen dreven
3) was dat weer een uit de hand gelopen wraakctie omdat beide vluchtelingskampen vol zaten met palestijnse "strijders"
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:36 schreef yyentle het volgende:
Een eigen staat voor een speciale groep mensen. Alle anderssoortigen moeten weg.
Waar op de wereld bestaat zoiets?
Juist. En dan willen die Joden zo'n klein stukje land is het weer niet goed. Is d'r geen plek meer voor de Palestijnen in omringende moslim-landen? Ik betwijfel het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |