abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65079040
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:45 schreef waht het volgende:

[..]

Juist. En dan willen die Joden zo'n klein stukje land.
Voor dat stukje land moeten dan eerst wel de oorspronkelijke bewoners worden weggejaagd.

Ik zou wel een willen weten hoe Nederlanders het zouden vinden als ze werden weggejaagd omdat het land ineens gereserveerd moet worden voor een bepaalde groep mensen.
pi_65079515
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:50 schreef yyentle het volgende:

[..]

Voor dat stukje land moeten dan eerst wel de oorspronkelijke bewoners worden weggejaagd.
Tsja, klein offer. Joden kunnen nergens terecht. Iedereen heeft ze wel op een bepaalde manier gehaat in het verleden. Er zijn geen stukken land meer die nog ontdekt moeten worden. Dan maar in dat Heilige Land waar Joden toch al woonden.
quote:
Ik zou wel een willen weten hoe Nederlanders het zouden vinden als ze werden weggejaagd omdat het land ineens gereserveerd moet worden voor een bepaalde groep mensen.
Dat zullen de meeste niet fijn vinden.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_65079590
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:34 schreef yyentle het volgende:

[..]

Het ging over het schenden van de mensenrechten door Israel.
Dat gebeurt al jaren.

Ook vroeg ik me af, hoe het in de wereld zou zijn geweest als ook mensen van niet Joodse komaf daar gewoon hadden kunnen blijven bestaan. Na 45 is er een land opgericht, speciaal voor het Joodse volk.

Hoezo discriminatie en fascisme?
20% van de Israeli zijn Arabieren en die hebben volledig gelijke burgerrechten
Dus waar zie je discriminatie? ... en over fascisme zullen we maar niet hebben
pi_65079706
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:50 schreef yyentle het volgende:

[..]

Urban Legend
In 1860 woonden er 140.000 man in Palestina en dat waren grotendeels nomaden.

Pas nadat de Joden begonnen het land te urbaniseren ontstond er werkgelegeheid waarop er met name vanuit Libanon een ware stroom gastarbeiders naar Palestina ging om er voor joden te werken.

Echter gebeurde dit weer tot groot misfallen van radicale mufties die al in 1920 tot de eerste zelfmoordaanslagen opriepen. De "feyadins " gaven hieraan gehoor. Vanaf dat moment is het fout gegaan.
pi_65079902
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:06 schreef CANARIS het volgende:

[..]

20% van de Israeli zijn Arabieren en die hebben volledig gelijke burgerrechten
Dus waar zie je discriminatie? ... en over fascisme zullen we maar niet hebben
quote:
In welk opzicht is uw kijk op Israël veranderd?

„Er zit iets tragisch in Israël, een weeffout die lastig op te lossen is. Israël wil een joodse staat zijn, én een volwaardige democratie. Maar die twee kenmerken verdragen elkaar slecht. Er zit altijd een element van ongelijkheid in voor de inwoners die niet joods zijn. Al sinds de stichting van de staat Israël in 1948 zien we de Palestijnen niet als gelijken. Dat is voor de Arabieren in Israël een bittere constatering. Zoiets als het eten van gras: niet te slikken.”
http://www.nrc.nl/buitenl(...)sraelische_Arabieren
pi_65081074
quote:
Die verongelijktheid zien we inderdaad ook bij de hollandse arabieren en met name berbers terug.
pi_65082229
Aboutaleb winkelt tijdens acties
Bron: ADtv

ROTTERDAM - Burgemeester Ahmed Aboutaleb onthult dat hij aan het winkelen was toen anti-Israëldemonstranten in Rotterdam voor onrust zorgden. Rotterdamse politici zijn verbaasd over deze bekentenis: waarom belde hij de politie toen niet? ADtv verslaat het verhitte debat.

Filmpje:

http://www.ad.nl/video/29(...)_tijdens_acties.html
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:27:34 #228
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65082346
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
waarom belde hij de politie toen niet?
Nou, goh, waarom zou dat toch zijn!
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_65083014
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Aboutaleb winkelt tijdens acties
Bron: ADtv

ROTTERDAM - Burgemeester Ahmed Aboutaleb onthult dat hij aan het winkelen was toen anti-Israëldemonstranten in Rotterdam voor onrust zorgden. Rotterdamse politici zijn verbaasd over deze bekentenis: waarom belde hij de politie toen niet? ADtv verslaat het verhitte debat.

Filmpje:

http://www.ad.nl/video/29(...)_tijdens_acties.html
Hoe kneuterig .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:45:15 #230
165802 Reki
no comment.
pi_65083225
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:45 schreef Reki het volgende:
[ [url=http://cdnll-0.liveleak.com/u/thumbs/2009/Jan/14/ef5f18f8306715_1_thumb.jpg]afbeelding ]
Jewish Rabbi burn his Israeli Passport[/url]

De echte Joden

[ [url=http://cdnll-0.liveleak.com/u/thumbs/2009/Jan/13/2047e67e_thumb2.jpg]afbeelding
]
British Police backing away from violent protesters[/url]

Engelse politie
Wie ben jij om te bepalen wie de echte Joden zijn? Chassidim zijn helemaal niet de 'echte Joden' maar een Asjkenazische sekte die dus maar een fractie van het Joodse volk vormt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:49:17 #232
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65083236
quote:

[ [url=http://cdnll-0.liveleak.com/u/thumbs/2009/Jan/13/2047e67e_thumb2.jpg]afbeelding
]

Engelse politie
Gaat de goeie kant op! Binnenkort het leger er opaf, grote rellen, ik zie geen andere mogelijkheid. Zo gaan die dingen dan.
pi_65083288
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:49 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Gaat de goeie kant op! Binnenkort het leger er opaf, grote rellen, ik zie geen andere mogelijkheid. Zo gaan die dingen dan.
Als ik zo'n politie-agent was had ik m'n dienstwapen gepakt en een paar knieschijven kapot geschoten. Mja, daarom ben ik dus geen politie-agent.
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:54:08 #234
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65083405
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:51 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Als ik zo'n politie-agent was had ik m'n dienstwapen gepakt en een paar knieschijven kapot geschoten. Mja, daarom ben ik dus geen politie-agent.
Mwah, als ik politie-agent was zou ik dat ook graag hebben willen doen, maar ik zou het niet hebben gedaan. Als je dat doet draai jij er volledig voor op en hebben die 'arme' moslims weer een extra mogelijkheid om de slachtofferrol uit te buiten.
  donderdag 15 januari 2009 @ 20:34:48 #235
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65084993
quote:
[ [url=http://cdnll-0.liveleak.com/u/thumbs/2009/Jan/14/ef5f18f8306715_1_thumb.jpg]afbeelding ]

De echte Joden

]

Engelse politie
Dat liveleak filmpje doet het niet bij mij, is ie verwijderd?
Maargoed ik denk dat de omschrijving van het filmpje genoeg zegt. Ik snap niet dat je daar zo om moet lachen of trots op bent.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_65086213
quote:

De echte Joden

]

Engelse politie
Keurig de-escalerend politieoptreden. Gaven de demonstranten de ruimte zolang er geen rotzooi getrapt werd. Maar lieten ook een paar keer zien dat ze geen ongein pikken. Die Engelsen hebben wel een paar dingen opgestoken destijds in India.
En natuurlijk is het voor die gasten kicken als de politie voor je 'wegvlucht'. Die gaan zich dan vanzelf als de opjagers gedragen.
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:08:21 #237
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_65086276
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:51 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Precies. Daarom ben je ook geen politie-agent maar een stumpert.
pi_65086425
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:08 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben militair. Ik hou niet van dat softe politie optreden in Nederland. Ik pak het liever harder en bij de bron aan.
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:15:12 #239
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_65086558
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:12 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben militair. Ik hou niet van dat softe politie optreden in Nederland. Ik pak het liever harder en bij de bron aan.
Op de Amerikaanse manier bedoel je? En werpt dat altijd zijn vruchten af?
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:23:58 #240
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65086910
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:08 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Sorry, maar dit is toch wel echt een flame op ZMLK-niveau hoor. Dat moet beter kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')