Ik vind niet dat ik stoer over wil komen -_-'quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je probeert stoer over te komen en dat is nogal triest, sorry.
Goed bezig ouwe.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:31 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik stoer over wil komen -_-'
no boxxyquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:34 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
majaaaa... alleen moet iedereen de_boswachter heten ipv Anonymous.
And it needs moar boxxy!
Ik wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:31 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik stoer over wil komen -_-'
Heb effe die site bekeken, en dat was niet wat ik bedoelde. Die gast waar ik het over had had echt stukjes van die kat afgeknipt en zijn kop aan een waslijn gehangenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:44 schreef ikJur het volgende:
[..]
hij was degene die met die kat had geouwehoerd ofzo heb t niet helemaal gevolgd. Maar ze hadden allerlei gegevens van em achterhaald enzo
http://www.kenny-glenn.net/
wtf sickquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:27 schreef Luth. het volgende:
[..]
Heb effe die site bekeken, en dat was niet wat ik bedoelde. Die gast waar ik het over had had echt stukjes van die kat afgeknipt en zijn kop aan een waslijn gehangen
volgens mij bedoel je boven die badkuip met die cd om zijn nek, ik gooi hem wel even op fokchan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:27 schreef Luth. het volgende:
[..]
Heb effe die site bekeken, en dat was niet wat ik bedoelde. Die gast waar ik het over had had echt stukjes van die kat afgeknipt en zijn kop aan een waslijn gehangen
Die ja, echt niet normaal. mijn vriendin moest ook echt bijna janken toen ze het zagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:29 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
volgens mij bedoel je boven die badkuip met die cd om zijn nek, ik gooi hem wel even op fokchan.
gadverdamme! kende het verhaal wel, maar ik heb het filmpje echt niet bekenen, maar goed ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:47 schreef Luth. het volgende:
[..]
Die ja, echt niet normaal. mijn vriendin moest ook echt bijna janken toen ze het zag
(had het dus niet op tijd weggeklikt en ze hoorde mijn gasp van walging)
Nee, het was een serie plaatjes bij elkaar zeg maar, vandaar dat ik het ook niet weg kon klikkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:49 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
gadverdamme! kende het verhaal wel, maar ik heb het filmpje echt niet bekenen, maar goed ook.
oo oke, nog steeds echt vies en vooral zielig, maar ik hoorde dat er ook een filmpje was, vandaarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:50 schreef Luth. het volgende:
[..]
Nee, het was een serie plaatjes bij elkaar zeg maar, vandaar dat ik het ook niet weg kon klikken
Dat kan ook best nog. Maar die plaatjes waren dus heel zielig, die kat zat in die waslijn gerold en onder het bloed enzo en volgens mij was z'n oortje eraf gekniptquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:51 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
oo oke, nog steeds echt vies en vooral zielig, maar ik hoorde dat er ook een filmpje was, vandaar
jezus dan ben je toch ziek :Squote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:54 schreef Luth. het volgende:
[..]
Dat kan ook best nog. Maar die plaatjes waren dus heel zielig, die kat zat in die waslijn gerold en onder het bloed enzo en volgens mij was z'n oortje eraf geknipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |