Newfag.quote:
als het je niks boeit, post hier dan niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
Hé, anders houden je het gewoon daar of zo.
Je hebt je maar aan de regels te houden; rule #1...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:23 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
als het je niks boeit, post hier dan niet?
en rule #2quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt je maar aan de regels te houden; rule #1...
Mensen die de regels serieus nemenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
mja hij faalde al met de triforce dus je kan t em ook niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kots op marco-ouwe
Ga ergens anders stoer doen ofzo...
stoer doen nog welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kots op marco-ouwe
Ga ergens anders stoer doen ofzo...
Je doet net alsof jij de enige bent die alle memes kent en de enige bent die op 4chan zit, en je komt daardoor nogal triest over en wat ikJur ook al zei, dan faal je met een triforce.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:18 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
stoer doen nog wel
alleen omdat ik 4chan leuk vind, waar gaat het heen met de wereld
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
doe ik helemaal niet, ik heb alleen laten zien wat ik leuk vind?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je doet net alsof jij de enige bent die alle memes kent en de enige bent die op 4chan zit, en je komt daardoor nogal triest over en wat ikJur ook al zei, dan faal je met een triforce.
Je probeert stoer over te komen en dat is nogal triest, sorry.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:26 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
doe ik helemaal niet, ik heb alleen laten zien wat ik leuk vind?![]()
en tja, het klopt dat ik de triforce faalde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |