quote:Op zondag 11 januari 2009 15:49 schreef EvilMarc het volgende:
Ik vind BOXXY tof. Maar de mods blijkbaar niet meer
[ afbeelding ]
Dat gedoe met Kenny Glenn?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef Luth. het volgende:
Ik vond 4chan leuk, tot ik een usert zag die een gedetailleerde fotoreportage postte van hoe hij zijn kat langzaam met een heggeschaar in het bad om zeep had geholpen
Sindsdien kom ik er niet meer.
Apart, 4chan love cats.. kijk alleen al naar deze actiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef Luth. het volgende:
Ik vond 4chan leuk, tot ik een usert zag die een gedetailleerde fotoreportage postte van hoe hij zijn kat langzaam met een heggeschaar in het bad om zeep had geholpen
pics or gtfoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef Luth. het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:08 schreef Dragorius het volgende:
Als ik vraag wtf Boxxy is, ga ik dan dood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:15 schreef msnk het volgende:
Heb haar filmpje zelfs gedownload, nu kan ik zelfs offline van haar genieten!
iets voor jou ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:15 schreef msnk het volgende:
Heb haar filmpje zelfs gedownload, nu kan ik zelfs offline van haar genieten!
jaa vroeger was dat veel minder :pquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:20 schreef msnk het volgende:
Ik vind het serieus een geweldig filmpje hoor
Maar persoonlijk vind ik 4chan dan ook alleen maar af en toe leuk voor de grappen en meme's. De gore.. hoeft voor mij niet.
Ik ben dus zo'n 'newfag' of zo
hij was degene die met die kat had geouwehoerd ofzo heb t niet helemaal gevolgd. Maar ze hadden allerlei gegevens van em achterhaald enzoquote:
idd... maar dat doen meeste mensen niet, die gaan meteen wegquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:38 schreef ikJur het volgende:
Maar als je 4chan niet begrijpt moet je er eens een maandje lang beetje lurken dan ga je t wel begrijpen
Kijk naar dat plaatje wat ik heb gepost boven aan ongeveerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:44 schreef ikJur het volgende:
[..]
hij was degene die met die kat had geouwehoerd ofzo heb t niet helemaal gevolgd. Maar ze hadden allerlei gegevens van em achterhaald enzo
http://www.kenny-glenn.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |