Was jij niet door de shredder gehaald?kutuserquote:Op zondag 11 januari 2009 20:15 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
Wow man iedereen is echt tof hier allemaal van die memes nadoen dan ben je echt kankerstoer wanneer mag ik meedoen ik wil ook
Nee, jij doet HBO.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:15 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
Wow man iedereen is echt tof hier allemaal van die memes nadoen dan ben je echt kankerstoer wanneer mag ik meedoen ik wil ook
er zijn wel regels, 65 zelfsquote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef mirved het volgende:
Vette van 4chan is dat daar totaal geen regels gelden. Iedereen probeert gewoon zo grof en hard mogelijk te zijn. Vaak staan er van die plaatjes op die elders niet toegelaten worden (racistisch bijv) maar wel grappig zijn.
indd, kan fok, maar zker ook KLB een puntje aan zuigen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef mirved het volgende:
Vette van 4chan is dat daar totaal geen regels gelden. Iedereen probeert gewoon zo grof en hard mogelijk te zijn. Vaak staan er van die plaatjes op die elders niet toegelaten worden (racistisch bijv) maar wel grappig zijn.
Jij bent zeker zo'n homofagnerdje die de "regels" serieus neemt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:19 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
er zijn wel regels, 65 zelfs
maarja, dat zijn ook gelijk De regels van het internet
maar aan dit topic te zien snapt bijna niemand het ;p
zoiezo van rule number 1 & 2
nee tuurlijk niet :pquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:23 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n homofagnerdje die de "regels" serieus neemt.
Dat vind ik dan wel weer een goed systeem. Dan zie je gelijk waarom je gebanned bent.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:49 schreef EvilMarc het volgende:
Ik vind BOXXY tof. Maar de mods blijkbaar niet meer
[ afbeelding ]
"De leden van Anonymous(4chan) hebben een zeer apart gevoel voor humor dat voor buitenstaanders vaak onbegrijpelijk is."quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:17 schreef Mendeljev het volgende:
Ik heb even rondgeneusd op /b/ en weer kennisgemaakt met alle ranzige ziektes die je maar kunt voorstellen!
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:49 schreef EvilMarc het volgende:
Ik vind BOXXY tof. Maar de mods blijkbaar niet meer
[ afbeelding ]
Dat gedoe met Kenny Glenn?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef Luth. het volgende:
Ik vond 4chan leuk, tot ik een usert zag die een gedetailleerde fotoreportage postte van hoe hij zijn kat langzaam met een heggeschaar in het bad om zeep had geholpen
Sindsdien kom ik er niet meer.
Apart, 4chan love cats.. kijk alleen al naar deze actiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef Luth. het volgende:
Ik vond 4chan leuk, tot ik een usert zag die een gedetailleerde fotoreportage postte van hoe hij zijn kat langzaam met een heggeschaar in het bad om zeep had geholpen
pics or gtfoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef Luth. het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:08 schreef Dragorius het volgende:
Als ik vraag wtf Boxxy is, ga ik dan dood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:15 schreef msnk het volgende:
Heb haar filmpje zelfs gedownload, nu kan ik zelfs offline van haar genieten!
iets voor jou ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:15 schreef msnk het volgende:
Heb haar filmpje zelfs gedownload, nu kan ik zelfs offline van haar genieten!
jaa vroeger was dat veel minder :pquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:20 schreef msnk het volgende:
Ik vind het serieus een geweldig filmpje hoor
Maar persoonlijk vind ik 4chan dan ook alleen maar af en toe leuk voor de grappen en meme's. De gore.. hoeft voor mij niet.
Ik ben dus zo'n 'newfag' of zo
hij was degene die met die kat had geouwehoerd ofzo heb t niet helemaal gevolgd. Maar ze hadden allerlei gegevens van em achterhaald enzoquote:
idd... maar dat doen meeste mensen niet, die gaan meteen wegquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:38 schreef ikJur het volgende:
Maar als je 4chan niet begrijpt moet je er eens een maandje lang beetje lurken dan ga je t wel begrijpen
Kijk naar dat plaatje wat ik heb gepost boven aan ongeveerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:44 schreef ikJur het volgende:
[..]
hij was degene die met die kat had geouwehoerd ofzo heb t niet helemaal gevolgd. Maar ze hadden allerlei gegevens van em achterhaald enzo
http://www.kenny-glenn.net/
Newfag.quote:
als het je niks boeit, post hier dan niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
Hé, anders houden je het gewoon daar of zo.
Je hebt je maar aan de regels te houden; rule #1...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:23 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
als het je niks boeit, post hier dan niet?
en rule #2quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt je maar aan de regels te houden; rule #1...
Mensen die de regels serieus nemenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
mja hij faalde al met de triforce dus je kan t em ook niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kots op marco-ouwe
Ga ergens anders stoer doen ofzo...
stoer doen nog welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kots op marco-ouwe
Ga ergens anders stoer doen ofzo...
Je doet net alsof jij de enige bent die alle memes kent en de enige bent die op 4chan zit, en je komt daardoor nogal triest over en wat ikJur ook al zei, dan faal je met een triforce.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:18 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
stoer doen nog wel
alleen omdat ik 4chan leuk vind, waar gaat het heen met de wereld
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
doe ik helemaal niet, ik heb alleen laten zien wat ik leuk vind?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je doet net alsof jij de enige bent die alle memes kent en de enige bent die op 4chan zit, en je komt daardoor nogal triest over en wat ikJur ook al zei, dan faal je met een triforce.
Je probeert stoer over te komen en dat is nogal triest, sorry.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:26 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
doe ik helemaal niet, ik heb alleen laten zien wat ik leuk vind?![]()
en tja, het klopt dat ik de triforce faalde
Ik vind niet dat ik stoer over wil komen -_-'quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je probeert stoer over te komen en dat is nogal triest, sorry.
Goed bezig ouwe.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:31 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik stoer over wil komen -_-'
no boxxyquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:34 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
majaaaa... alleen moet iedereen de_boswachter heten ipv Anonymous.
And it needs moar boxxy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |