Gaaf!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:13 schreef Juup© het volgende:
Straks even mij de MediaMarkt kijken naar fototoestellen en videocamera's. Beetje oriënteren
De EOS 450D is wel leuk, maar wil even kijken wat er nog meer te koop is en welke camera lekker in de hand ligt. Verder willen wij binnenkort een Digitale Videocamera aanschaffen, kunnen wij eindelijk eens leuke filmpjes van de beesten maken.
Heerlijk als wij deels gesponsord worden
Sparen wil ook wel eens helpen. En qua electronica valt het ook wel mee. Het enige grote dat wij hebben is een goedkope lcd 38" tv, verder een oude xbox die als mediacenter dient, en een simpele audiosysteem van Philips.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen hierover, maar ook over alle andere electronica in jullie huishouden
Sponsors zijn idd wel tof, heb je een suikeroom?
Ah, jij kan het gewoon mooi verpakkenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sparen wil ook wel eens helpen. En qua electronica valt het ook wel mee. Het enige grote dat wij hebben is een goedkope lcd 38" tv, verder een oude xbox die als mediacenter dient, en een simpele audiosysteem van Philips.
De server is een oude P4 met 4 hdd's erin en 1 externe back-up hdd wat allemaal bij elkaar gesprokkeld is, en verder twee laptops die niet al te duur waren.
Dus op zich valt het nog wel mee vind ik.
De digitale camera die wij nu hebben is te traag met flitsen en is te beperkt qua mogelijkheden, een aangezien wij beiden graag foto's maken heb ik besloten om mijn spaargeld en hetgeen dat ik gesponsord krijg in de camera te stoppen. Ter zijner tijd als ik weer wat geld heb hoop ik dan een macro en zoomlens en wat filters erbij en ga ik mezelf nog meer bezig houden met die hobby.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
Ik hou ook erg van fotograferen en filmen.Heb geen spiegelreflexcamera, maar wel een dikke "gewone" digitale camera.
Deze heb ik:
[ afbeelding ]
Bij CKE, 30 lessen voor 400 euro ofzo, lijkt me ook erg leuk trouwensquote:Op maandag 12 januari 2009 13:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
De digitale camera die wij nu hebben is te traag met flitsen en is te beperkt qua mogelijkheden, een aangezien wij beiden graag foto's maken heb ik besloten om mijn spaargeld en hetgeen dat ik gesponsord krijg in de camera te stoppen. Ter zijner tijd al sik weer wat geld heb hoop ik dan een macro en zoomlens en wat filters erbij en ga ik mezelf nog meer bezig houden met die hobby.
Wij hebben er zelf aan zitten denken om een curus fotografie te gaan volgen als dat niet te duur zou zijn o.i.d..
Ik wil eigenlijk bij BK wel een Chili Cheese burger gaan eten, het is alleen zo jammer dat ik na 4 happen vol zitquote:
¤400,-quote:Op maandag 12 januari 2009 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij CKE, 30 lessen voor 400 euro ofzo, lijkt me ook erg leuk trouwens
quote:
Dat was voor 2008.quote:Algemene cursus fotografie basis
Aantal lessen 30
Tarief lesgeld ¤ 392,00
Tarief Materiaalgeld ¤ 15,00
Dat had ik dus niet gezienquote:Op maandag 12 januari 2009 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor DERTIG lessen van drie uur...
Da's 4,50 per uur, vind het nog wel acceptabel
True, als je het hele cursusgeld in 1 keer op tafel moet leggen is het inderdaad een flinke mik geldquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Het enige goeie wa uut Amsterdam komt, is de trein terug naar Eindhoven!"
-Theo Maassen
1996 belde, ze willen hun garp terugquote:Op maandag 12 januari 2009 13:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Het enige goeie wa uut Amsterdam komt, is de trein terug naar Eindhoven!"
-Theo Maassen
Belden ze?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1996 belde, ze willen hun garp terug
Maar elke week wat geld opzij leggen tot aan het totaal bedrag moet mogelijk zijn denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, als je het hele cursusgeld in 1 keer op tafel moet leggen is het inderdaad een flinke mik geld
Niet te bijdehand worden, jij.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1996 belde, ze willen hun garp terug
SQ is SeniorMidBie en die mogen dat!quote:
Ach, jij bent als vrouw beperkt houdbaar dus de dagen dat iemand nog vrijwillig over je heen gaat zijn ook weer geteld.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij kan er niets aan doen, jij was pas 7 in 1994
Ah, jij bent nog in de waan dat seks zaligmakend isquote:Op maandag 12 januari 2009 13:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, jij bent als vrouw beperkt houdbaar dus de dagen dat iemand nog vrijwillig over je heen gaat zijn ook weer geteld.
Je bent een week te vroeg, doos!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die goeie ouwe tijd.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
400 euro...quote:
De rationalisaties worden er niet origineler op naarmate je ouder wordt, of wel?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, jij bent nog in de waan dat seks zaligmakend is
Eenvoudig op te lossen door te trouwen, dan mag hij alleen nog over jou heen.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, jij bent als vrouw beperkt houdbaar dus de dagen dat iemand nog vrijwillig over je heen gaat zijn ook weer geteld.
Bijdehandjes gegeten of zit je lolbroek te strak?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De rationalisaties worden er niet origineler op naarmate je ouder wordt, of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Zullen mooie foto's worden danquote:Op maandag 12 januari 2009 13:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
400 euro...
Daar kun je mij 3 uur voor inhuren
Excl voorrijkosten dus
neem een nikonquote:
Hier heb ik serieus geen antwoord meer op.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bijdehandjes gegeten of zit je lolbroek te strak?
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hier heb ik serieus geen antwoord meer op.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:11 schreef r8ality het volgende:
Voor orientatie naar de MM gaan. Ga dan naar een echte fotozaak en bestel degene die je wilt online
.
Hoe lang ben je daarmee bezig geweest?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
(oh, ik moest wel even mijn camera van Chinees op Engels zetten, da's het enige.)
Half uurtje.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daarmee bezig geweest?
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:18 schreef Mex_ het volgende:
Mijn cameratje komt ook van digitalstreet, is allemaal grijze import volgens mij, Levi, jij hebt ook een opzetstukje voor je acculader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |