daar heb ik nooit naar gekekenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:38 schreef bleiblei het volgende:
Struisvogel kan je zelfs bij de AH kopen.
AH.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:38 schreef bleiblei het volgende:
Struisvogel kan je zelfs bij de AH kopen.
Je moet ook goed zoeken, het probeert zich steeds te verstoppen.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar heb ik nooit naar gekeken
Tja, daarom viel de Grand Canyon ook zo tegen. Op tv was ie mooierquote:Op maandag 12 januari 2009 10:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
AH.Waarom zou je de wereld nog over reizen als alles in het koelvak bij de AH ligt.
Lui mormelquote:Op maandag 12 januari 2009 08:42 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Zelfs bij 20 graden ga ik nog niet fietsen
Da's idd wazig.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:39 schreef bleiblei het volgende:
Maar waarom ze bij de juwelier er een maand over doen om een struisvogel-leren bandje te regelen snap ik dan weer niet.
Orders verzamelenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's idd wazig.
Al snap ik wel vaker niets van levertijden. Waarom zou het bijvoorbeeld maaaaanden moeten duren voor je je meubels hebt?Kan daar écht geen fatsoenlijke reden voor verzinnen.
2 weken op de boot vanuit Azië, ok. Maar hoe verklaar je de rest van de 10 weken?
Anderen continenten heeft ze ook al gezien.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:44 schreef MrWilliams het volgende:
De koedoe deed het hem... die heb je niet op de andere continenten.
De struis is bij restaurant Boon erg lekker trouwens.
Koedoe is -by far- het lekkerste "biefstukje" dat ik ooit gegeten heb.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:44 schreef MrWilliams het volgende:
De koedoe deed het hem... die heb je niet op de andere continenten.
De struis is bij restaurant Boon erg lekker trouwens.
De Feb manier is dat soms de Bløf manier?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Anderen continenten heeft ze ook al gezien.
En dan wel op de Levi manier, niet op de Feb manier.
Heb trouwens 2 continenten nog niet gehad: Zuid Amerika en Antartica. Die laatste staat overigens niet heel hoog op mijn lijstje.quote:Verre landen ken ik niet
Behalve uit mijn atlas, die droom ik elke nacht
Naja, ze doen alles nog zo lekker ouderwetsch, met handgeschreven bonnen enzo. Ik denk dat het ongeveer zo is:quote:Op maandag 12 januari 2009 10:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's idd wazig.
Al snap ik wel vaker niets van levertijden. Waarom zou het bijvoorbeeld maaaaanden moeten duren voor je je meubels hebt?Kan daar écht geen fatsoenlijke reden voor verzinnen.
2 weken op de boot vanuit Azië, ok. Maar hoe verklaar je de rest van de 10 weken?
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ze doen alles nog zo lekker ouderwetsch, met handgeschreven bonnen enzo. Ik denk dat het ongeveer zo is:
Op zaterdag bestel je de bank, de bon gaat in een map. De mappen worden vrijdag opgehaald en gaan naar het hoofdkantoor. Tiny van de orderadministratie werkt alleen op dinsdag- en woensdagochtend. Op woensdagochtend wordt je bon ingevoerd in het systeem. Op zaterdag worden alle orders uit het systeem verzameld en op de backup gedaan. Maandag gaan de orderbackups naar de fabrikanten.
Bij de fabrikant werkt José, op maandag en donderdag, en José heeft een standaard achterstand van 2 weken. Na 2 weken staat je bestelling in het systeem. Deze wordt vervolgens de week er op naar de afdeling productie gestuurd. De stoffering heeft meteen tijd, maar het frame moet eerst gebouwd worden. Helaas, zodra het frame af is Hong-Thai van de stoffering geveld door SARS en ligt de stoffering 6 weken stil. Maar, zo'n 2 weken na beter melding van Hong is de bank af.
Nadat de bank af is gaat er een gele bon naar de administratie. Deze wordt helaas in de verkeerde map gestopt en pas 3 weken later bij toeval ontdekt. De gele bon wordt ingeklopt door Wan-Tang. De week erop ziet José in het systeem dat de bank af is. José zet alle spullen die gereed staan op een verzamellijst. Deze gaat aan het eind van de week naar de winkelier. De winkelier krijgt een melding dat het item binnen is en belt jou op. De planning zit vrij vol, dus de bezorgers hebben pas over 4 weken tijd.
Maar goed, dan heb je ook wat he
Nee, dat is "ik heb 4 van de 5 continenten gezien".quote:Op maandag 12 januari 2009 10:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
De Feb manier is dat soms de Bløf manier?![]()
[..]
Zo heb ik Sydney gezien.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb de gehele oostkust van Canada gezien![]()
(je moet een beetje geluk hebben, het moet wel helder weer zijn tijdens je vlucht naar NYC, maar dan zie je ook wat)
Ow en ik heb Afrika gezien toen ik naar de Canarische Eilanden vloog
Valt wel mee hoor, volgens mij. Je bent toch ook 2 keer in de USA geweest?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:05 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb niet zo veel gezien. Ben niet zo een reiziger.
Tja, reizen moet je alleen doen als je het echt tof vindt.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:05 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb niet zo veel gezien. Ben niet zo een reiziger.
Maar vergeleken met MrW of Levi ben ik een reizigern00bquote:Op maandag 12 januari 2009 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, volgens mij. Je bent toch ook 2 keer in de USA geweest?
En je hebt Turkije gezien vanaf Samos
Ja, maar vergeleken met Hik (reizensubforumgoeroe) of Lianne (uit de dieetclub) ben ik ook een n00b. Alles is relatief.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar vergeleken met MrW of Levi ben ik een reizigern00b.
Ja, vergeleken met jou ben ik straatarm en vergeleken met JB ben ik moddervet en vergeleken met R8al men ik sociaal supercapabel en vergeleken met Juup ben ik piepjong...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar vergeleken met MrW of Levi ben ik een reizigern00b.
Heujquote:Op maandag 12 januari 2009 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, vergeleken met jou ben ik straatarm en vergeleken met JB ben ik moddervet en vergeleken met R8al men ik sociaal supercapabel en vergeleken met Juup ben ik piepjong...
Vergelijken heeft niet zoveel zin
lood om heul oud ijzerquote:Op maandag 12 januari 2009 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en vergeleken met Juup ben ik piepjong...
Vergelijken heeft niet zoveel zin
Dat denk ik ook, maar was een grapje, vandaar dequote:Op maandag 12 januari 2009 12:31 schreef ArTiC het volgende:
volgens mij drinkt SQ meer dan ik doe hoor
Veel plezierquote:Op maandag 12 januari 2009 12:34 schreef ArTiC het volgende:
maargoed..ben druk dus ga maar weer nuttige dingen doen waar ik geen zin in heb
Oja, werken!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:34 schreef ArTiC het volgende:
maargoed..ben druk dus ga maar weer nuttige dingen doen waar ik geen zin in heb
Regio Haarlemmermeerquote:
het is besmettelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 12:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oja, werken!![]()
![]()
* Levi lijdt onder een ernstige vorm van geenzinbesmetting.
Heel besmettelijk en heel gevaarlijk!quote:
quote:
Ik vraag me soms toch echt af waar jullie de poen vandaan halen. Jij kan je gewoon meer spullen veroorloven dan ikquote:Op maandag 12 januari 2009 13:13 schreef Juup© het volgende:
Straks even mij de MediaMarkt kijken naar fototoestellen en videocamera's. Beetje oriënteren
De EOS 450D is wel leuk, maar wil even kijken wat er nog meer te koop is en welke camera lekker in de hand ligt. Verder willen wij binnenkort een Digitale Videocamera aanschaffen, kunnen wij eindelijk eens leuke filmpjes van de beesten maken.
Heerlijk als wij deels gesponsord worden
Lees de laatste zin eensquote:Op maandag 12 januari 2009 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vraag me soms toch echt af waar jullie de poen vandaan halen. Jij kan je gewoon meer spullen veroorloven dan ik![]()
Ik heb het niet alleen hierover, maar ook over alle andere electronica in jullie huishoudenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lees de laatste zin eensen maak daar GROTENDEELS van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |