Heujquote:Op maandag 12 januari 2009 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, vergeleken met jou ben ik straatarm en vergeleken met JB ben ik moddervet en vergeleken met R8al men ik sociaal supercapabel en vergeleken met Juup ben ik piepjong...
Vergelijken heeft niet zoveel zin
lood om heul oud ijzerquote:Op maandag 12 januari 2009 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en vergeleken met Juup ben ik piepjong...
Vergelijken heeft niet zoveel zin
Dat denk ik ook, maar was een grapje, vandaar dequote:Op maandag 12 januari 2009 12:31 schreef ArTiC het volgende:
volgens mij drinkt SQ meer dan ik doe hoor
Veel plezierquote:Op maandag 12 januari 2009 12:34 schreef ArTiC het volgende:
maargoed..ben druk dus ga maar weer nuttige dingen doen waar ik geen zin in heb
Oja, werken!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:34 schreef ArTiC het volgende:
maargoed..ben druk dus ga maar weer nuttige dingen doen waar ik geen zin in heb
Regio Haarlemmermeerquote:
het is besmettelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 12:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oja, werken!![]()
![]()
* Levi lijdt onder een ernstige vorm van geenzinbesmetting.
Heel besmettelijk en heel gevaarlijk!quote:
quote:
Ik vraag me soms toch echt af waar jullie de poen vandaan halen. Jij kan je gewoon meer spullen veroorloven dan ikquote:Op maandag 12 januari 2009 13:13 schreef Juup© het volgende:
Straks even mij de MediaMarkt kijken naar fototoestellen en videocamera's. Beetje oriënteren
De EOS 450D is wel leuk, maar wil even kijken wat er nog meer te koop is en welke camera lekker in de hand ligt. Verder willen wij binnenkort een Digitale Videocamera aanschaffen, kunnen wij eindelijk eens leuke filmpjes van de beesten maken.
Heerlijk als wij deels gesponsord worden
Lees de laatste zin eensquote:Op maandag 12 januari 2009 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vraag me soms toch echt af waar jullie de poen vandaan halen. Jij kan je gewoon meer spullen veroorloven dan ik![]()
Ik heb het niet alleen hierover, maar ook over alle andere electronica in jullie huishoudenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lees de laatste zin eensen maak daar GROTENDEELS van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |