Dat is op een dag al meer beweging dan ik de laatste maand heb gehad!quote:Op maandag 12 januari 2009 08:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind fietsen fijn.Je hebt geen files en komt lekker fris op je werk.
Daarbij krijg ik zo ook meteen mijn broodnodige beweging, fiets ongeveer een uur per dag.
Nou ArTiC, veel plezier met je geslijmquote:Op maandag 12 januari 2009 09:06 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dat is op een dag al meer beweging dan ik de laatste maand heb gehad!
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:06 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dat is op een dag al meer beweging dan ik de laatste maand heb gehad!
Je kan tegenwoordig ook overdekt bewegenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:13 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Kom op, het is koud buiten... Met dit weer ga ik echt niet hardlopen... Ik heb gewoon een winterbreak
Ook gratis?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:21 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig ook overdekt bewegen
Da's ook mijn probleem met indoorsporten.quote:
Voor mij zou het dan alleen voor de wintermaanden zijn want voor de rest vind ik het gewoon heerlijk om buiten te hardlopen... Plus dat ze altijd stilzwijgend je abonnement verlengen bij de sportschool dus zul je ook nog zien dat je het net te laat opzegt ofso...quote:Op maandag 12 januari 2009 09:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's ook mijn probleem met indoorsporten.Altijd van die fokking dure abonnementen. En na een maand ga je dan niet meer en je moet nog een heel jaar doorbetalen.
![]()
Fietsen en hardlopen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik heb trouwens hertenbiefstuk gegeten
Was wel lekker
Ik had dat een tijd geleden ook met de sportschool hier in Waalre. Dat liep per half jaar, met stilzwijgende verlenging. Op een dag besefte ik dat het 2de half jaar was in gegaan, terwijl ik al een hele tijd niet was geweest. Dus schreef ik meteen een opzeggingsbrief voor het 3de half jaar.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:33 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Voor mij zou het dan alleen voor de wintermaanden zijn want voor de rest vind ik het gewoon heerlijk om buiten te hardlopen... Plus dat ze altijd stilzwijgend je abonnement verlengen bij de sportschool dus zul je ook nog zien dat je het net te laat opzegt ofso...
Dat zei degene met wie ik was ookquote:
quote:
Dat Bambi uit 1942 is en herten écht geen 66 jaar worden en het daarom niet aannemelijk is dat het daadwerkelijk Bambi is die op je bord ligt.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei degene met wie ik was ook
Ik ben gewoon koe aan het eten, jij eet Bambi!
Hoe leg je dat je kinderen uit?
En hond? En maden en andere kruipsels?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:01 schreef FUFR het volgende:
ik eet alles wat beweegt, of het nou ree, zwijn, krokodil of emoe is.
Vlees is okay!
Ik zeg dat het gewoon een hert is, net als dat het gewoon een konijn was en gewoon een varken/koe/kip wat dan ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat Bambi uit 1942 is en herten écht geen 66 jaar worden en het daarom niet aannemelijk is dat het daadwerkelijk Bambi is die op je bord ligt.
ik heb nog geen sprinkhaan op, heb je nog een leuk recept? Dan haal ik een doosjequote:Op maandag 12 januari 2009 10:13 schreef Levitation het volgende:
In het kader van raar vlees heb ik al op:
- hert
- krokodil
- springbok
- koedoe
- struisvogel
- haai
- sprinkhaan
Ik heb 't in Oaxaca in Mexico gegeten, plaatselijke "lekkernij". Smaakte naar uitgebakken spekjes met extra zout.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb nog geen sprinkhaan op, heb je nog een leuk recept? Dan haal ik een doosje
Klopt.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:27 schreef MrWilliams het volgende:
... en Lev is ook ergens in afrika geweest.
ook goeiemorgen.
Ik heb struisvogel gegeten idd hier ergensquote:Op maandag 12 januari 2009 10:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Al kun je struisvogel en springbok ook gewoon in NL krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |