Ach, jij bent als vrouw beperkt houdbaar dus de dagen dat iemand nog vrijwillig over je heen gaat zijn ook weer geteld.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij kan er niets aan doen, jij was pas 7 in 1994
Ah, jij bent nog in de waan dat seks zaligmakend isquote:Op maandag 12 januari 2009 13:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, jij bent als vrouw beperkt houdbaar dus de dagen dat iemand nog vrijwillig over je heen gaat zijn ook weer geteld.
Je bent een week te vroeg, doos!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die goeie ouwe tijd.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
400 euro...quote:
De rationalisaties worden er niet origineler op naarmate je ouder wordt, of wel?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, jij bent nog in de waan dat seks zaligmakend is
Eenvoudig op te lossen door te trouwen, dan mag hij alleen nog over jou heen.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, jij bent als vrouw beperkt houdbaar dus de dagen dat iemand nog vrijwillig over je heen gaat zijn ook weer geteld.
Bijdehandjes gegeten of zit je lolbroek te strak?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De rationalisaties worden er niet origineler op naarmate je ouder wordt, of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Zullen mooie foto's worden danquote:Op maandag 12 januari 2009 13:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
400 euro...
Daar kun je mij 3 uur voor inhuren
Excl voorrijkosten dus
neem een nikonquote:
Hier heb ik serieus geen antwoord meer op.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bijdehandjes gegeten of zit je lolbroek te strak?
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hier heb ik serieus geen antwoord meer op.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:11 schreef r8ality het volgende:
Voor orientatie naar de MM gaan. Ga dan naar een echte fotozaak en bestel degene die je wilt online
.
Hoe lang ben je daarmee bezig geweest?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
(oh, ik moest wel even mijn camera van Chinees op Engels zetten, da's het enige.)
Half uurtje.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daarmee bezig geweest?
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:18 schreef Mex_ het volgende:
Mijn cameratje komt ook van digitalstreet, is allemaal grijze import volgens mij, Levi, jij hebt ook een opzetstukje voor je acculader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |