abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 september 2009 @ 21:36:23 #201
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72597165
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
Trosgiest worden ze te dik van ja, las ik. Wat weegt ie? Of je schijnt 't via het borstbeen te moeten voelen: http://forum.parkietenweb.nl/index.php/topic,18956.0.html

Pellets is wel gezond, maar vergt wel wat moeite om over te zetten.
Ik heb geen idee wat hij weegt. Maar ik ga maar beginnen met minder trosgierst. En in plaats daarvan wat minder fruit.

Wat pellets betreft, parkieten zijn natuurlijk wel zaadeters en hun snavels zijn ervoor gemaakt om dat kaf eraf te halen. Pellets lijken me *in dat opzicht* minder logisch.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_72597377
Meten is weten, dus regelmatig effe wegen om te kijken of je nieuwe dieet effect heeft .

Pellets moeten ze in de praktijk ook 'kraken' omdat ze te groot zijn om ineens door te slikken. Dus als ze die eten, is 't ook een heel gekraak en geknisper om te horen.
  woensdag 9 september 2009 @ 22:02:36 #203
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72598143
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:42 schreef DennisMoore het volgende:
Meten is weten, dus regelmatig effe wegen om te kijken of je nieuwe dieet effect heeft .

Pellets moeten ze in de praktijk ook 'kraken' omdat ze te groot zijn om ineens door te slikken. Dus als ze die eten, is 't ook een heel gekraak en geknisper om te horen.
Hoe meet jij ze? Op een keukenweegschaal waar je een beetje trosgierst op legt?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_72598814
Nouja, ik weeg ze niet, omdat ik daar geen aanleiding toe zie, geen veranderend dieet.

Maar heb Boris wel 's op die manier gewogen, door 'm te wegen met iets lekkers waar ie bij blijft zitten, en het verschil uit te rekenen met het gewicht van enkel dat lekkers (incl bakje enzo).
  woensdag 16 september 2009 @ 08:41:56 #205
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_72792549
M'n Popje voelt zich niet zo lekker (eet, drinkt, kwettert wel)
Nou heb ik dr gister een tijd onder de rode lamp gezet, en daar leefde ze echt helemaal van op, ze waren ook helemaal druk met elkaar kroelen en kusjes geven
Gisteravond heb ik hem ook nog even aangezet, en net weer, maar hoelang mag dat achter elkaar ? vind het zo sneu ze leeft echt helemaal op van dat lampje, veertjes normaal etc.
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Moderator woensdag 16 september 2009 @ 08:50:50 #206
155227 crew  Guppy
dus
pi_72792671
Staat ze misschien op de tocht? Die warmte doet haar duidelijk goed namelijk.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 16 september 2009 @ 08:56:19 #207
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_72792741
quote:
Op woensdag 16 september 2009 08:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Staat ze misschien op de tocht? Die warmte doet haar duidelijk goed namelijk.
Nope gecheckt, met kaarsjes en al
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 16 september 2009 @ 09:02:13 #208
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72792846
quote:
Op woensdag 16 september 2009 08:56 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Nope gecheckt, met kaarsjes en al
Wat vervelend. Maar je schrijft dat ze wel eet, drinkt en kwettert. Wat doet ze dan niet? Of zit ze gewoon bol?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 16 september 2009 @ 09:12:21 #209
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_72793029
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:02 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wat vervelend. Maar je schrijft dat ze wel eet, drinkt en kwettert. Wat doet ze dan niet? Of zit ze gewoon bol?
Ze zit idd bol, maar niet de hele tijd Het lijkt ook alsof ze een soort van bult/bal tussen dr pootjes heeft (in dr buik), dus voor de zekerheid het nestkastje er maar weer ingehangen (die hadden we er net een paar weken terug uitgehaald, ding nam ruimte in beslag in de kooi maar ze durfde er niet eens in de buurt te komen) voor het geval het misschien tóch legnood is.
Ze eet en drinkt gewoon goed, en vliegt je zowat aan als je niet opschiet met dr trosgierstje schreeuwen en fluiten doet ze ook, en ze is opeens weer helemaal verliefd op het mannetje
Tis altijd al een beetje een kneusje geweest, maar tis echt een wereld van verschil met of zonder rode lamp.
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 16 september 2009 @ 10:13:31 #210
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72794416
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:12 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Ze zit idd bol, maar niet de hele tijd
Dat kan en is volgens mij niet zo erg, want het kan ook gewoon zijn voor verkoeling/ontspanning. En eten, drinken, bewegen en kwetteren zijn altijd positief lijkt mij.
quote:
Het lijkt ook alsof ze een soort van bult/bal tussen dr pootjes heeft (in dr buik), dus voor de zekerheid het nestkastje er maar weer ingehangen (die hadden we er net een paar weken terug uitgehaald, ding nam ruimte in beslag in de kooi maar ze durfde er niet eens in de buurt te komen) voor het geval het misschien tóch legnood is.
Wíl je er een parkiet bij? Ik heb zelf een geel pluchen speeltje in de kooi en Bennie is altijd aan het p[roberen om daarmee voor nageslacht te zorgen. Met Noddie (mijn vrouwtjesparkiet) knuffelt hij aleen maar.
quote:
Ze eet en drinkt gewoon goed, en vliegt je zowat aan als je niet opschiet met dr trosgierstje schreeuwen en fluiten doet ze ook, en ze is opeens weer helemaal verliefd op het mannetje
Leuk.
quote:
Tis altijd al een beetje een kneusje geweest, maar tis echt een wereld van verschil met of zonder rode lamp.
Kun je het niet langzaam afbouw? Per dag steeds vijf minuten minder ofzo.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 16 september 2009 @ 10:37:14 #211
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_72795097
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:13 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat kan en is volgens mij niet zo erg, want het kan ook gewoon zijn voor verkoeling/ontspanning. En eten, drinken, bewegen en kwetteren zijn altijd positief lijkt mij.
[..]

Wíl je er een parkiet bij? Ik heb zelf een geel pluchen speeltje in de kooi en Bennie is altijd aan het p[roberen om daarmee voor nageslacht te zorgen. Met Noddie (mijn vrouwtjesparkiet) knuffelt hij aleen maar.
[..]

Leuk.
[..]

Kun je het niet langzaam afbouw? Per dag steeds vijf minuten minder ofzo.
Als het een bevrucht eitje is, en er komt ook echt een levend vogeltje uit kan dat uiteraard gewoon blijven (als dat geen problemen geeft met de ouders). Ze hebben nog nooit een ei gelegd hoor, het kastje vonden ze vreselijk eng (zoals eigenlijk alles) ik denk dat het zeker een jaar/anderhalf heeft geduurd voor ze op het dakje durfde te zitten, ze zijn er nooit IN geweest ik heb ze ooit eens een touw gegeven, leuk om te slopen en klimmen dacht ik, nou ze hebben er nog nooit aangezeten, en als ze er prongelijk tegenaanvliegen is er ook gelijk dikke paniek
Maargoed je weet maar nooit.

Ik heb de kachel maar aangezet, kijken of dat hetzelfde effect heeft als de lamp (qua warmte), mogen ze vanmiddag of vanaaf wel weer onder de lamp
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_72880246
jimmy eet al weken niet meer van zijn steentjes/kiezeltjes spul...zou dat kwaad kunnen?

wel heeft ie een voorliefde ontwikkeld voor de smaak van mijn zweetvoeten
elke keer als ik mijn sokken uittrek, en op de bank ga liggen land ie op mijn tenen en gaat ie met zijn tong en snavel tussen mijn tenen in de weer
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_73147624
zijn die van jullie ook zo in de rui?
jimmy lijkt wel een stekelvarken
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 27 september 2009 @ 19:52:33 #214
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73157470
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
Het is hier stil de laatste tijd.

Ik heb een vraag aan jullie. Mijn Noddie, die 1,5 jaar is, heeft de laatste tijd volgens mij een beetje een conditieprobleem danwel hij is misschien te dik. Als hij mijn kamer twee keer strak en snel heen en weer heeft gevlogen redt hij de derde keer niet meer. Da vliegt hij vrij langzaam en komt hij tot stilstand tegen een schlderijlijstje dat ergens staat of tegen een keukenkastje, Niet erg hard, maar ik schrik er wel steeds van.

Mijn vraag is nu: wat kan ik hiertegen doen. Ik speel met de gedachte om hem gewoon permanent in zijn kooi te laten, omdat ik niet wil dat hij zich bezeert. Maar dan wil ik Bennie ook in zijn kooi laten omdat ik het anders zo sneu vind voor Noddie.

Misschien moet ik ze gewoon minder trosgierst geven (en in plaats daarvan meer fruit) en ik heb ook met de gedachte gespeeld om ze over te zetten op pellets.

Wie weet raad?
Onlangs heb ik bovenstaande post gepost. Ik heb Noddie al wat minder trosgierst gegeven maar het probleem blijft. Ik vind het echt lastig. Ik wil hem zijn vrijheid geven maar ik wil niet dat hij pijn heeft. Ik zeg elke keer tegen mensen "Ik heb nog liever dat hij elke dag kan vliegen en zichzelf op een gegeven moment te pletter vliegt dan dat hij permanent in die kooi zit." Maar het is wel dubbel, want ik wil natuurlijk dat hij heel oud wordt en *in* de kooi is het momenteel veiliger voor hem. Wat zouden jullie doen? Ik vind het echt een moeilijk probleem.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_73186599
quote:
Op zondag 27 september 2009 19:52 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Onlangs heb ik bovenstaande post gepost. Ik heb Noddie al wat minder trosgierst gegeven maar het probleem blijft. Ik vind het echt lastig. Ik wil hem zijn vrijheid geven maar ik wil niet dat hij pijn heeft. Ik zeg elke keer tegen mensen "Ik heb nog liever dat hij elke dag kan vliegen en zichzelf op een gegeven moment te pletter vliegt dan dat hij permanent in die kooi zit." Maar het is wel dubbel, want ik wil natuurlijk dat hij heel oud wordt en *in* de kooi is het momenteel veiliger voor hem. Wat zouden jullie doen? Ik vind het echt een moeilijk probleem.
ik zou hem gewoon rond laten vliegen
rondvliegen vinden ze fijn, en dan doet ie gelijk ook aan lichaamsbeweging om zijn blubberbuik eraf te trainen
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_73186955
Die beestjes hebben niet zoveel massa, dus hun 'neerstorten' is qua impact niet vergelijkbaar met dat van een mens oid . Als het echt zoveel pijn deed, zou ie 't wel uit z'n hoofd laten om nog te gaan vliegen.

Lekker laten fladderen dus, zou ik zeggen .
  dinsdag 29 september 2009 @ 08:58:28 #217
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73202386
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:34 schreef DennisMoore het volgende:
Die beestjes hebben niet zoveel massa, dus hun 'neerstorten' is qua impact niet vergelijkbaar met dat van een mens oid . Als het echt zoveel pijn deed, zou ie 't wel uit z'n hoofd laten om nog te gaan vliegen.

Lekker laten fladderen dus, zou ik zeggen .
Bedankt, jij ook Schunckelstar. Ik vind het alleen naar als hij zijn hoofdje stoot. Maar ik laat hem wel vliegen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:57:32 #218
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_73214844
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:58 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Bedankt, jij ook Schunckelstar. Ik vind het alleen naar als hij zijn hoofdje stoot. Maar ik laat hem wel vliegen.

-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_73215078
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:57 schreef Nonneke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_73250323
jimmy moet nog steeds niks hebben van water





je ziet het hem gewoon denken
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_73252530
Waarom doe je 't dan?
pi_73252613
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom doe je 't dan?
omdat ie niet uit zichzelf in het badje gaat, en zijn veren toch water nodig hebben
blablablablablablablablablablablablablabla
  woensdag 30 september 2009 @ 19:42:29 #223
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_73252759
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:38 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

omdat ie niet uit zichzelf in het badje gaat, en zijn veren toch water nodig hebben
tis toch geen plantje ?

Hier gaan ze allebei niet IN bad, hij hangt altijd aan de kooi elke dag schoon water, het mannetje gaat wel op het randje zitten, dipt zn borst in het water en gaat dan langs de zijkant van het badje wrijven Het vrouwtje drinkt er alleen maar uit.
Ik zou ze iig niet natspuiten, als de dood dat ze doorweekt raken die veertjes dat ze een kou vatten ofzo
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_73252964
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:42 schreef Nonneke het volgende:

[..]

tis toch geen plantje ?

Hier gaan ze allebei niet IN bad, hij hangt altijd aan de kooi elke dag schoon water, het mannetje gaat wel op het randje zitten, dipt zn borst in het water en gaat dan langs de zijkant van het badje wrijven Het vrouwtje drinkt er alleen maar uit.
Ik zou ze iig niet natspuiten, als de dood dat ze doorweekt raken die veertjes dat ze een kou vatten ofzo
het is toch echt nodig
quote:
Sommige grasparkieten nemen graag af en toe een bad. Een badhuisje (te koop bij de dierenwinkel) kunt u aan de kooi bevestigen. Niet alle grasparkieten vinden dit echter prettig, in dat geval kunt u de parkiet af en toe met een plantenspuit besproeien; de fijne waternevel is goed voor de conditie van het verenpak

bronhttp://www.huisdiereninfo.nl/content/grasparkiet.php
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_73256046
De waternevel (da's niet drijfnat dus ) kan goed zijn voor z'n verenpak, maar de plantenspuitstress kost 'm wel kostbare uren van z'n leven .
  woensdag 30 september 2009 @ 21:11:21 #226
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_73256115
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
De waternevel (da's niet drijfnat dus ) kan goed zijn voor z'n verenpak, maar de plantenspuitstress kost 'm wel kostbare uren van z'n leven .
Nou inderdaad, ik denk dat die van mij terplekke dood neervallen als ik dat doe
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_73256594
je moet hem ook op de NEVELstand zetten he
je moet hem natuurlijk niet dooboren met een straal....
dit voelt ie niet eens, behalve dan dat ie nat word en water niet tof vind
en idd niet doorweekt, maar gewoon een paar keer flink sproeien
blablablablablablablablablablablablablabla
  woensdag 30 september 2009 @ 21:31:10 #228
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_73256904
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:23 schreef Schunckelstar het volgende:
je moet hem ook op de NEVELstand zetten he
je moet hem natuurlijk niet dooboren met een straal....
dit voelt ie niet eens, behalve dan dat ie nat word en water niet tof vind
en idd niet doorweekt, maar gewoon een paar keer flink sproeien
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 30 september 2009 @ 22:25:08 #229
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73258876
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:23 schreef Schunckelstar het volgende:
je moet hem ook op de NEVELstand zetten he
je moet hem natuurlijk niet dooboren met een straal....
dit voelt ie niet eens, behalve dan dat ie nat word en water niet tof vind
en idd niet doorweekt, maar gewoon een paar keer flink sproeien
Het handigst is om die spuit naar boven te richten, zodat het als een douche op ze neervalt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_73260214
Ik dompel die van mij altijd effe onder in een teiltje.
En daarna even in de centrifuge, anders duurt 't zolang voor ze weer droog zijn, da's zielig.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 08:40:00 #231
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73265069
quote:
Op woensdag 30 september 2009 18:27 schreef Schunckelstar het volgende:
jimmy moet nog steeds niks hebben van water

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

je ziet het hem gewoon denken
Dat verhaaltje.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:52:37 #232
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_73269927
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:00 schreef DennisMoore het volgende:
Ik dompel die van mij altijd effe onder in een teiltje.
En daarna even in de centrifuge, anders duurt 't zolang voor ze weer droog zijn, da's zielig.
gewoon ff de fohn erop joh !
ooit was er een man bij ManBijtHond die fokte kanaries, voor een show werden al die vogeltjes met een tandenborstel met zeepsop gewassen, en dan in een wcpapiertje op de verwarming te drogen gelegd
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:44:35 #233
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73271405
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:52 schreef Nonneke het volgende:

[..]

gewoon ff de fohn erop joh !
ooit was er een man bij ManBijtHond die fokte kanaries, voor een show werden al die vogeltjes met een tandenborstel met zeepsop gewassen, en dan in een wcpapiertje op de verwarming te drogen gelegd
Lief.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_73480888


ga eens weg irritante vogel, ik probeer te spelen
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_73481416
kan die bovenstaande foto niet in de OP worden gezet ipv mijn eerste jimmy?
blablablablablablablablablablablablablabla
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:35:10 #236
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73484733
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]

ga eens weg irritante vogel, ik probeer te spelen
Hij's lief.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_73564526
Helemaal nieuw hier maar wel altijd meelezend. Ik zit met een vraag

Mijn parkiet 5 jaar oud, hinkt sinds 2 dagen met zijn linkerpootje. Kan me niet herinneren dat hij ergens tegenaan geknald is. Is wel altijd vrij.

Sinds vandaag slaapt hij dus plat op ze buik op de deur van zijn kooi die openstaat. Nog wel bijten als je dichterbij komt dus er zit nog wel leven in.

Wat zou het nou kunnen zijn ???
  zondag 11 oktober 2009 @ 08:46:50 #238
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73567473
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:46 schreef pluissebol het volgende:
Helemaal nieuw hier maar wel altijd meelezend. Ik zit met een vraag

Mijn parkiet 5 jaar oud, hinkt sinds 2 dagen met zijn linkerpootje. Kan me niet herinneren dat hij ergens tegenaan geknald is. Is wel altijd vrij.

Sinds vandaag slaapt hij dus plat op ze buik op de deur van zijn kooi die openstaat. Nog wel bijten als je dichterbij komt dus er zit nog wel leven in.

Wat zou het nou kunnen zijn ???
Wat vervelend zeg. Maar je bent er niet altijd bij neem ik aan, dus het zou kunnen dat er iets is gebeurd dat je niet hebt gezien(?)

Is er niks te zien aan zijn pootje? Ik zou even naar de Vogelkelder bellen en vragen naar Jeroen; die weet er vrij veel van. Ik kan het ook even vragen aam mijn kweker als je wilt. En je kunt een dierenarts bellen maar die zeggen bijna standaard 'Breng hem maar even langs' met alle stress voor het dier (is je vogeltje snel gestrest? ) en kosten vandien. Vogels horen wel altijd staand te slapen. Misschien dat ze iets moeten spalken. Zielig hoor.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_73567889
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 08:46 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wat vervelend zeg. Maar je bent er niet altijd bij neem ik aan, dus het zou kunnen dat er iets is gebeurd dat je niet hebt gezien(?)

Is er niks te zien aan zijn pootje? Ik zou even naar de Vogelkelder bellen en vragen naar Jeroen; die weet er vrij veel van. Ik kan het ook even vragen aam mijn kweker als je wilt. En je kunt een dierenarts bellen maar die zeggen bijna standaard 'Breng hem maar even langs' met alle stress voor het dier (is je vogeltje snel gestrest? ) en kosten vandien. Vogels horen wel altijd staand te slapen. Misschien dat ze iets moeten spalken. Zielig hoor.
Dank je wel voor je bericht. Hij is de nacht doorgekomen slapend op zijn buik. Kan nog goed vliegen, alleen het landen is wat dramatisch. Doet nog zijn veren schoonmaken enzo. Het is puur zijn linkerpoot waar geen kracht meer inzit. hij probeert hem te gebruiken wat dus niet gaat.

Als die bij je komt zitten hangt dat pootje ook maar erbij.
Volgens mij niets van een beroerte ofzo want hij trekt niet naar links of rechts. Nou ben ik geen dokter maar na zoveel vogeltjes toch wel wat op de hoogte.

Ze linkerpoot is niet rood of extreem warm. Alle nagels zitten er nog aan.

Misschien zou je je kweker kunnen vragen wat het probleem zou kunnen zijn. Ik kan er maandag mee naar de dierenarts.

je zou toch denken als het een ontsteking is dan is puck er ziek van... maar verre van dus.
pi_73568333
ik zou toch even de dierenarts bellen idd. of er toch even langsgaan
als je er zelf al niet veel aan kunt zien, is het voor andere helemaal lastig om aan de hand van een beschrijving te oordelen wat het probleem kan zijn...
een tripje naar de DA is mischien stressvol, maar als je het daarmee kunt oplossen zou ik het gewoon doen
kunt natuurlijk idd ook eerst even bellen om advies te vragen
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_73568761
Kan ook zijn dat ie ergens achter bleek haken met de poot toen ie weg wilde vliegen.

Which reminds me... eigenlijk de nagels weer 's knippen.
pi_73568860
Heb met dierenarts gebeld en die zei de stokken uit zijn kooi te halen en hem rust te geven. Morgenochtend om half 10 kan ik terecht voor nader onderzoek.
pi_73569353
Elke zondag onder de douche




Rondstruinend op de tafel.
pi_73569381
Stel dat die zijn poot heeft gebroken he...... alles is mogelijk en hele dagen uit zijn kooi kan er best eens wat fout gaan.

Is daar wat aan te doen dan ??
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:16:00 #245
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73570228
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 11:44 schreef pluissebol het volgende:
Stel dat die zijn poot heeft gebroken he...... alles is mogelijk en hele dagen uit zijn kooi kan er best eens wat fout gaan.

Is daar wat aan te doen dan ??
Misschien dat ze hem kunnen spalken?

Wat een lieverd trouwens.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_73571416
whehehe, die douchefoto
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_73573492
Ik blijf mezelf overtuigen dat als puck heel erg ziek zou zijn dat hij dan niet speelt met zijn plastic vriendje, dat hij niet al zijn veren op orde houd en dat hij niet helemaal druk word en me opwacht bij de deur tot ik weer binnen ben.

Toch ??????

Hij lijkt normaal op die poot na dus.

En nou was ik naar een grote dierenwinkel gegaan voor trosgiers en kleine bakjes en eigeel voer om hem maar te activeren tot eten. Daar had ik het met een verkoopster erover, hij heeft een week geleden vast gezeten in me toetsenbord met zijn poot. Verder geen aandacht aan besteed, heb hem losgemaakt en hij klierde vrolijk verder. Dus ook niet door gehad dat zijn poot zeer zou doen.

Nou opperde die vrouw dat het misschien mogelijk is dat zijn elleboog gewoon ontstoken is erdoor en die die zenuw irriteert waardoor dat pootje niet meekan !!

Nou morgen dierenarts bezoeken voor een kuurtje ab denk ik. Hoop ik eerlijk gezegd !!
pi_73611615
Update

Puck heeft zijn knie gebroken. Heeft pijnstillers gekregen en een cortisonzalf om ontstekingen tegen te gaan. Dus 2 x per dag vogel vangen en pootje masseren en pijnstillers geven.

Denk dat die eind van de week mijn vriendje niet meer is.
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:58:21 #249
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73613373
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:07 schreef pluissebol het volgende:
Update

Puck heeft zijn knie gebroken. Heeft pijnstillers gekregen en een cortisonzalf om ontstekingen tegen te gaan. Dus 2 x per dag vogel vangen en pootje masseren en pijnstillers geven.

Denk dat die eind van de week mijn vriendje niet meer is.
Ik snap die laatste zin niet. Bedoel je dat je denk dat je vogeltje die behandelingen niet zal overleven?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 16:05:39 #250
155227 crew  Guppy
dus
pi_73613630
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:58 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik snap die laatste zin niet. Bedoel je dat je denk dat je vogeltje die behandelingen niet zal overleven?
Nee, dat ie haar aan het einde van de week niet meer lief vind
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_73617648
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:05 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Nee, dat ie haar aan het einde van de week niet meer lief vind
Js precies. Zodra ik in zijn buurt komt nu gaat hij er krijsend vandoor. Zelfs een hele zak trosgiets vind die niet boeiend.
pi_73619653
Masker opzetten .
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:20:32 #253
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73620187
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:05 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Nee, dat ie haar aan het einde van de week niet meer lief vind
Ja, inderdaad. Las het niet goed. Drukke dag.

[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_73624210
Goed hij heeft zijn massage en medicijnen weer gekregen. Ik heb weer een vinger minder.
pi_73624514
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:09 schreef pluissebol het volgende:

[..]

Js precies. Zodra ik in zijn buurt komt nu gaat hij er krijsend vandoor. Zelfs een hele zak trosgiets vind die niet boeiend.
whehehe, als ie zelfs voor trosgierst wegvliegt weet je idd dat ie niet blij is

sterkte ermee (iig met je vingers )
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_73662668
Bekijk deze YouTube-video

vrij saai filmpje eigenlijk
maar het was al lang geleden dat er een filmpje is geplaatst
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_73663399

Moet je dit filmpje eens afspelen met een beetje volume. Hier worden ze allebei gek .
pi_73797583
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:09 schreef DennisMoore het volgende:

Moet je dit filmpje eens afspelen met een beetje volume. Hier worden ze allebei gek .
jimmy begint driftig rond te kijken en te schreewen als ik dat filmpje afspeel
blablablablablablablablablablablablablabla
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 15:30:28 #259
155227 crew  Guppy
dus
pi_75579539
Hoe are the birdies?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 13 december 2009 @ 15:32:53 #260
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75579633
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoe are the birdies?
Ja, goed, ik heb wel wat filmpjes van de jongens en ook wat nieuwe foto's, Ik ga even proberen een foto te plaatsen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 13 december 2009 @ 15:35:53 #261
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75579723
Deze is van gisteravond:

[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75585484
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
Deze is van gisteravond:

[ afbeelding ]
leuke foto
die rechter die is zo fel groen/geel dat ie volgens mij licht geeft in het donker
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_75814510

MYTH: parkieten kunnen net als koolmeesjes op de kop hun eten naar binnen werken

benodigdheden:

-een nieuwsgierige parkiet:


-kari: (lijkt me duidelijk waarom )



-parkieten sticks:


....................................................................................................................................................
-zet de parkiet op de parkieten stick:


-draai hem langzaam rond:


-en zie daar, hij hangt op de kop, en eet gewoon rustig door



MYTH: CONFIRMED
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_75814869
Vreetzakken zijn 't .
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:41:43 #265
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75814952
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
MYTH: parkieten kunnen net als koolmeesjes op de kop hun eten naar binnen werken

benodigdheden:

-een nieuwsgierige parkiet:
[ afbeelding ]

-kari: (lijkt me duidelijk waarom )

[ afbeelding ]

-parkieten sticks:
[ afbeelding ]

....................................................................................................................................................
-zet de parkiet op de parkieten stick:
[ afbeelding ]

-draai hem langzaam rond:
[ afbeelding ]

-en zie daar, hij hangt op de kop, en eet gewoon rustig door
[ afbeelding ]


MYTH: CONFIRMED
Cool! Wie is kari en wat heeft zij te maken met de benodigdheden?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75815037
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Cool! Wie is kari en wat heeft zij te maken met de benodigdheden?
kari is lid van het nythbusters team, en ze is gewoon leuk
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:44:21 #267
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75815067
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:43 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

kari is lid van het nythbusters team, en ze is gewoon leuk
Ja, zeker. Heb je nog steeds 1 parkiet?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75815122
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:44 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, zeker. Heb je nog steeds 1 parkiet?
yep
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 19 december 2009 @ 21:09:49 #269
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75815929
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:46 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

yep
Mag ik jou, zoals je mij destijds in overweging hebt gegeven om een parkiet als huisdier te nemen, in overweging geven om er een bij te nemen. Noddie heeft het echt veel meer naar zijn zin sinds hij Bennie heeft en hij heeft nog steeds veel interesse in mij. Ik vond het een gouden greep om er een bij te kopen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75816163
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:09 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Mag ik jou, zoals je mij destijds in overweging hebt gegeven om een parkiet als huisdier te nemen, in overweging geven om er een bij te nemen. Noddie heeft het echt veel meer naar zijn zin sinds hij Bennie heeft en hij heeft nog steeds veel interesse in mij. Ik vond het een gouden greep om er een bij te kopen.
uiteraard mag dat
maar ik hou het bij 1
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 19 december 2009 @ 21:26:54 #271
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75816465
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:16 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

uiteraard mag dat
maar ik hou het bij 1
Oké, mag ik vragen waarom? En *als* je zou weten dat jimmy er gelukkiger van zou worden, zou dat uitmaken?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75816565
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:26 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Oké, mag ik vragen waarom? En *als* je zou weten dat jimmy er gelukkiger van zou worden, zou dat uitmaken?
omdat mijn vorige poging om er twee bij elkaar te zetten uitgelopen is op een groot fiasco
en zo gauw jimmy ongelukkig is zal ik dat uiteraard meteen overwegen, maar dat is ie nu absoluut niet

zo, en nu naar de kroeg toe
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 19 december 2009 @ 21:47:35 #273
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75817086
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:29 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

omdat mijn vorige poging om er twee bij elkaar te zetten uitgelopen is op een groot fiasco
en zo gauw jimmy ongelukkig is zal ik dat uiteraard meteen overwegen, maar dat is ie nu absoluut niet

[...]
Ja, dan kan ik het wel begrijpen.

Voel me bijna een Jehova's getuige als ik mensen vraag waarom ze maar 1 parkiet hebben. Ik had er zelf tijden lang 1 maar met twee vind ik het echt veel leuker. Maar goed, als ik jouw ervaring had gehad (sorry, was hem vergeten ) zou ik denk ik hetzelfde hebben gedaan als jij.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75817713
Oscar en Boris hebben nog steeds helemaal niks met elkaar. Af en toe een sneaky knauw als de een per abuis de ander de rug toekeert .
  zaterdag 19 december 2009 @ 22:12:02 #275
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75817922
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 22:06 schreef DennisMoore het volgende:
Oscar en Boris hebben nog steeds helemaal niks met elkaar. Af en toe een sneaky knauw als de een per abuis de ander de rug toekeert .
Jammer, Noddie en Bennie knuffelen en spelen de hele dag met elkaar. Maar goed, dat weet je niet van tevoren. Ik heb Bennie wel eerst een week in quarantaine gehouden. Misschien is dat wel een goed idee. Sowieso voor ziektes, maar ook opdat ze nieuwsgierig naar elkaar worden.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75871150
wat een domme beesten zijn het toch ook eigenlijk
jimmy zit ruzie te maken met zijn schommeltje, normaal gesproken zijn favo slaapplaats.
hij sprong ervan af en toen zwiepte de schommel terug tegen zijn kop, en kwaad dat ie was
schreeuwen en hakken met zijn snavel en alles
blablablablablablablablablablablablablabla
  maandag 21 december 2009 @ 11:13:46 #277
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75871386
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:07 schreef Schunckelstar het volgende:
wat een domme beesten zijn het toch ook eigenlijk
jimmy zit ruzie te maken met zijn schommeltje, normaal gesproken zijn favo slaapplaats.
hij sprong ervan af en toen zwiepte de schommel terug tegen zijn kop, en kwaad dat ie was
schreeuwen en hakken met zijn snavel en alles
Geweldige post. Ik moest lachen. Bennie had laatst ook zoiets. Toen had ik zijn pluchen speelding, waar hij altijd op zit en mee probeert voor nageslacht te zorgen wat lager in de kooi gehangen. Ging hij dat dingn opeens enorm zitten aanvallen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75871470
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:13 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Geweldige post. Ik moest lachen. Bennie had laatst ook zoiets. Toen had ik zijn pluchen speelding, waar hij altijd op zit en mee probeert voor nageslacht te zorgen wat lager in de kooi gehangen. Ging hij dat dingn opeens enorm zitten aanvallen.


parkieten
ik moet er ook altijd om lachen
blablablablablablablablablablablablablabla
  maandag 21 december 2009 @ 11:34:54 #279
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75872192
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:15 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

quote:
parkieten
ik moet er ook altijd om lachen
Ja, ik ook. Ik moet altijd lachen als ik ze zie. Die van mij zijn de halve dag een het knuffelen.

Laatst was er ook zoiets grappige. Ik had wat trosgierst in hun badje gedaan en er allemaal keukenrolsnippers overheen gelegd, opdat ze de trosgierst moesten vinden. Op een gegeven moment lagen natuurlijk al die snippers op de bodem van de kooi. Het waren denk ik dertig stukjes keukenrol. Opeens pakt Noddie een stukje keukenrol in zijn snavel en rent hij het trapje op. Bennen er meteen kwetterend achteraan omdat hij dat stukje wilde hebben.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Designer vrijdag 25 december 2009 @ 04:35:43 #280
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_76042489
waarom heb ik eigenlijk Napoleon nooit gepost hier...

beebienapoleon:









grote Napoleon:









🐙
pi_76043042
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 04:35 schreef DeZwabber het volgende:
ligt ie hier nou gewoon in bed?
mooi beest
blablablablablablablablablablablablablabla
  vrijdag 25 december 2009 @ 09:27:39 #282
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_76043044
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 04:35 schreef DeZwabber het volgende:
waarom heb ik eigenlijk Napoleon nooit gepost hier...

beebienapoleon:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

grote Napoleon:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Hij's lief.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 25 december 2009 @ 09:28:13 #283
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_76043052
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 09:27 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ligt ie hier nou gewoon in bed?
[...]

Ja, luxe vogelhuis.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_76044638
  Designer vrijdag 25 december 2009 @ 15:55:29 #285
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_76051915
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 09:27 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ligt ie hier nou gewoon in bed?
mooi beest
toen hij klein was sliep hij erg veel, hier sliep hij in het shirt van m'n moeder
🐙
  vrijdag 25 december 2009 @ 16:13:15 #286
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_76052222
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 15:55 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

toen hij klein was sliep hij erg veel, hier sliep hij in het shirt van m'n moeder
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 25 december 2009 @ 16:38:15 #287
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_76052631
Boehoooeeeeeeee
mijn elmotje is weggevlogen ( hij vloog altijd los in huis )
arm beestje maar 3 jaar gehad ELMOOO WAAR ZEIT GIJ
  vrijdag 25 december 2009 @ 16:40:29 #288
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_76052669
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:38 schreef Eisoep het volgende:
Boehoooeeeeeeee
mijn elmotje is weggevlogen ( hij vloog altijd los in huis )
arm beestje maar 3 jaar gehad ELMOOO WAAR ZEIT GIJ [ afbeelding ][ afbeelding ]
Echt waar? wat erg zeg. Wanneer is het gebeurd? War is het gebeurd? Heeft hij iets identificerends, zoals een ring? Ik zou overal flyers ophangen en mensen 100 euro of meer geven als ze hem gezond terugbrachten.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 25 december 2009 @ 16:50:09 #289
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_76052830
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:40 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Echt waar? wat erg zeg. Wanneer is het gebeurd? War is het gebeurd? Heeft hij iets identificerends, zoals een ring? Ik zou overal flyers ophangen en mensen 100 euro of meer geven als ze hem gezond terugbrachten.
hij heeft geen ring en het is alweer een half jaar geleden.
en hij is nogal bang behalve voor me ma en ik
  vrijdag 25 december 2009 @ 16:52:03 #290
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_76052865
o en me hond kan hem misschien opgegeten hebben of me ratten maar er waren nergens veertjes...
  vrijdag 25 december 2009 @ 16:57:50 #291
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_76052956
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:50 schreef Eisoep het volgende:

[..]

hij heeft geen ring en het is alweer een half jaar geleden.
en hij is nogal bang behalve voor me ma en ik
Zielig hoor.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 25 december 2009 @ 16:58:33 #292
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_76052966
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zielig hoor.
is het ook .. ik verdenk nog steeds de hond
  † In Memoriam † zaterdag 26 december 2009 @ 15:26:12 #293
88815 The_Emotion
98.3
pi_76078309
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 04:35 schreef DeZwabber het volgende:
waarom heb ik eigenlijk Napoleon nooit gepost hier...

beebienapoleon:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

grote Napoleon:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Mooi vogeltje

Ik zal jullie voorstellen aan Toet (blauw) en Henkie (groen)


Toet blijft liever in z'n kooitje zitten, Henkie staat op de uitkijk


Henkie poseert
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:54:43 #294
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_76078981
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:26 schreef Remqo het volgende:

[..]

Mooi vogeltje

Ik zal jullie voorstellen aan Toet (blauw) en Henkie (groen)

[ afbeelding ]
Toet blijft liever in z'n kooitje zitten, Henkie staat op de uitkijk

[ afbeelding ]
Henkie poseert
Leuk! gezellige boel daar.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_76258155
volgens mij vind jimmy vuurwerk niet zo leuk, hij schrikt behoorlijk bij elke knal
blablablablablablablablablablablablablabla
  Designer donderdag 31 december 2009 @ 12:12:22 #296
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_76258359
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:26 schreef Remqo het volgende:

[..]

Mooi vogeltje

Ik zal jullie voorstellen aan Toet (blauw) en Henkie (groen)

[ afbeelding ]
Toet blijft liever in z'n kooitje zitten, Henkie staat op de uitkijk

[ afbeelding ]
Henkie poseert
Toet en Henkie, die namen
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:06 schreef Schunckelstar het volgende:
volgens mij vind jimmy vuurwerk niet zo leuk, hij schrikt behoorlijk bij elke knal
napoleon heeft er hier weinig last van, toen er hier vlak voor de deur een lawinepijl afging schrok hij eventjes, maar zei erna alleen " bwehhhhhhh"
🐙
pi_76258998
Mijn eerste parkietje (standaard groen mannetje) heette Henkie . Geen foto van, maar 't was de leukste die ik ooit had . Als kind besteedde ik er ook wel veel meer aandacht aan natuurlijk, dus het beestje werd veel tammer en aanhankelijker.


En dit was m'n tweede, Casper. Minder tam, maar ook best leuk.
pi_76259118
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:28 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn eerste parkietje (standaard groen mannetje) heette Henkie . Geen foto van, maar 't was de leukste die ik ooit had . Als kind besteedde ik er ook wel veel meer aandacht aan natuurlijk, dus het beestje werd veel tammer en aanhankelijker.

[ afbeelding ]
En dit was m'n tweede, Casper. Minder tam, maar ook best leuk.
wat een mooie kleuren
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_76259734
Ja, dat was een mooi beestje .

En toen kwam járen later PZN (Parkiet Zonder Naam):


En een paar weken later op z'n sterfbed, dat ging heel rap.


Toen meteen Boris gekocht, die in 't begin nog hield van koppeltjeduikelen en op z'n rug liggen :




En van op z'n buik slapen:




En eigenlijk van overal in slaap vallen:


En toen kwam Oscar erbij .
  Designer donderdag 31 december 2009 @ 12:53:06 #300
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_76260178
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:44 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, dat was een mooi beestje .

En toen kwam járen later PZN (Parkiet Zonder Naam):
[ afbeelding ]

En een paar weken later op z'n sterfbed, dat ging heel rap.
[ afbeelding ]

Toen meteen Boris gekocht, die in 't begin nog hield van koppeltjeduikelen en op z'n rug liggen :
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En van op z'n buik slapen:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En eigenlijk van overal in slaap vallen:
[ afbeelding ]

En toen kwam Oscar erbij .
[ afbeelding ]


dat deed Napoleon ook in het begin, overal slapen en op zijn buik liggen

nu zit hij steeds op mijn hand mee te kijken als ik achter de pc zit
🐙
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')