No senksquote:
Waar kun je huren danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
No senks![]()
En ik kijk niet via een site, maar eh huur gewoon
Dat is wel zo jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:22 schreef k_i_m het volgende:
Kinderen zijn juist haske handig. Nu kan ik weer gewoon naar de kinderboerderij zonder vreemd aangekeken te worden.
[ afbeelding ]
aux serieux?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef k_i_m het volgende:
Dat is niet nieuw, dat is al de derde ronde.
Daar verheug ik me dus serieus al opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:23 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja
Bij m'n vorige werk had ik een baas met een jonge zoon en voor z'n verjaardag kocht hij dan zo'n hele grote doos lego die we dan met hem en de rest van de collega's in elkaar gingen zetten
Omg!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:22 schreef k_i_m het volgende:
Kinderen zijn juist haske handig. Nu kan ik weer gewoon naar de kinderboerderij zonder vreemd aangekeken te worden.
[ afbeelding ]
ja indeed....quote:
Wat is er dan gebeurd? Heb ik eroverheen gelezen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
maaaar nog maar een keertje.... THEY WHERE RIGHT...
de statistieken klopten dus wel.... niet tof!
Dan ga je toch gewoon?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Omg!
*rammelt*
Ik wil ook naar de kinderboerderij
Ik ben vandaag ook nog bij de Cavia's geweestquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:22 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Logisch iddquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn bel doet het niet. Gaat het bezoek een blokje om ipv even naar mijn mobiel te bellen![]()
Maar ze zijn er nu dus ik ga.quote:
Misschien een te persoonlijke vraag maar omdat je het er eerder net ook al over had...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG Sugar en Kim.. het ziet er super uit en ik vind het voor jullie te gek, zulke mooie gezonde kindjes! En zo hoort het, die horen bij mensen die het kunnen
Had je dit nu al toegelicht, of moet ik even teruglezen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
maaaar nog maar een keertje.... THEY WHERE RIGHT...
de statistieken klopten dus wel.... niet tof!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG Sugar en Kim.. het ziet er super uit en ik vind het voor jullie te gek, zulke mooie gezonde kindjes! En zo hoort het, die horen bij mensen die het kunnen
Mijn moeder heeft drie kinderen en dat is helemaal goed gegaan hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje:
O: melk met weetabix
T: peer +boterham pindakaas
L: kibbeling
D: sushi (veel)
Volgens de caloriechecker zit ik nu op ruim 1800 kcal (ik heb ongeveer 13 stukjes sushi gegeten = 3 komplete rollen). Klopt dat wel? Het lijkt me te veel.
Over kinderen: ik ben heeeeeel blij datze gezond zijn. Dat is ook één van de redenen dat ik absoluut geen derde wil. Kan me haast neit voorstellen dat het 3 x achter elkaar goed gaat. En naar de kinderboerderij is inderdaad leuk! En sleeen ook. Zeker als je sneller naar beneden glijdt dan die ettertjes van de buren.
Ik vind het iedere keer een godswonder als een kind gezond wordt geboren. Raar hè?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft drie kinderen en dat is helemaal goed gegaan hoorMaar als je tevreden bent zo, why not
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:36 schreef Lastpost het volgende:
Trouwens, ik werk alles behalve met lijstjes, laat staan dat ik de kcal ga lopen tellen, maar vandaag heb ik echt onverantwoord zitten vreten.
Eerst al aan de Boschebollen als ontbijt, daarna aan de tosties en weltelteefjes, in de middag nog aan het ijs, daarna lasagna in de middag en als avondeten nog eens kebab.
Het zal de stresss wel wezen, maandag huisbezichtiging.
Wat is dik?quote:
juist sigme, zo was hetquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:39 schreef sigme het volgende:
Even voor BJ: resultaten uit het verleden en statistieken voorspelden een verlies van 3-2.
Statistiek had gelijk.
Nou, morgen beginnen dan. En hier iedere dag je eetlijstje posten. Welkom en succes!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wat is dik?
Ik mag niet klagen vermoed ik, maar er moet her en der wel wat af ja na zo'n 2 jaar stilzitten door de medische beperkingen, dat doet je figuur geen goed in ieder geval.
Dus er moet zeker wel wat vanaf, én wat steviger, én meer sporten .. én, én, én ...
Oh Vief, ze vind je ballon engquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook nog bij de Cavia's geweest.
Lastpostquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:36 schreef Lastpost het volgende:
Trouwens, ik werk alles behalve met lijstjes, laat staan dat ik de kcal ga lopen tellen, maar vandaag heb ik echt onverantwoord zitten vreten.
Eerst al aan de Boschebollen als ontbijt, daarna aan de tosties en weltelteefjes, in de middag nog aan het ijs, daarna lasagna in de middag en als avondeten nog eens kebab.
Het zal de stresss wel wezen, maandag huisbezichtiging.
Ik pleur die van mij gewoon voor de TV mwehehehehquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben ik nou heel hypocriet als ik daar niet aan mee ga doen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, morgen beginnen dan. En hier iedere dag je eetlijstje posten. Welkom en succes!!
Die van mij ligt erop te humpenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh Vief, ze vind je ballon eng. Ze ging heel hard gillen toen mijn wederhelft hem opblies
.
Ohh, kijk nou!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik pleur die van mij gewoon voor de TV mweheheheh.
[ afbeelding ]
een fotomodel in de dopquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik pleur die van mij gewoon voor de TV mweheheheh.
[ afbeelding ]
Mag niet klagen, even buiten beschouwing latend dat ik na zo'n 2 jaar nog steeds niet met goed fatsoen een dag kan winkelen, even naar het strand kan of gewoon weer een voetbalwedstrijdje mee kan doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lastposthoe is tie nou? enne teken je nog een beetje?
Eerlijk??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien een te persoonlijke vraag maar omdat je het er eerder net ook al over had...
Waarom denk je dat jij het niet kunt dan?
Hebbie de aflevering al gezien?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
Wanneer is het feestje van Dean nou eigenlijk?
Waar Lilah ook heen gaat?
En SHEquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
De 31equote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
Bij het tv-moment van het jaar. Die lui die poppen als substituutkinderen hebben. Ril.quote:
Oja, wat wil hij hebben? Of beter gezegd, wat wil jij dat hij wil hebben qua kado?quote:
Wat heb je allemaal op die bank getekend?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mag niet klagen, even buiten beschouwing latend dat ik na zo'n 2 jaar nog steeds niet met goed fatsoen een dag kan winkelen, even naar het strand kan of gewoon weer een voetbalwedstrijdje mee kan doen.
Buiten dat gaat het dus wel goed en tuurlijk teken ik nog steeds, m'n hele goedkope Ikea bankstel zit inmiddels onder.
En dat kindje hierboven ergens, damn dat haar wil ik ook.![]()
Oh daar heb ik wat over gelezen in de VN van de week, zieke geesten wel, maar ze doen er anderen niet direct kwaad mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bij het tv-moment van het jaar. Die lui die poppen als substituutkinderen hebben. Ril.
Jeetje! Dat klinkt inderdaad vrij heftig!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eerlijk??
Pff dat klinkt allemaal veel te zwaar en daar heb ik geen zin inLaten we het maar op houden dat ik niet wil dat ik een soort van 'belangrijk' word.
Als ik nu dood ga dan hebben daar niet al te veel mensen last van.. dat vind ik wel een prettige gedachte
Die is goed volgensmij! Titel roept in ieder geval goede associaties opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Zometeen een film met Clive Owenop televisie, 'Children of men'.
Van alles wat, ligt er maar net aan hoe me bui is en hoe melig/creatief ik ben op dat moment.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal op die bank getekend?mijn buufchickie had recent een boekje over allemaal kunstenaars die hun eigen sneakers gestyled hadden, met stift of verf of you name it! zag er tof uit en was maar 20.-
Nee Muissie!quote:
Die vond ik niet zo...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Zometeen een film met Clive Owenop televisie, 'Children of men'.
Nouja zegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Muissie!
Ik probeerde het net op die site maar toen wilde hij niet laden
Misschien te druk/te snel nadat hij uit is? Ik ga het zo nog eens proberen!
En anders morgenochtend, dan zal de eerste drukte er wel af zijn daar?
Ik heb 'm al gezienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Muissie!
Ik probeerde het net op die site maar toen wilde hij niet laden
Misschien te druk/te snel nadat hij uit is? Ik ga het zo nog eens proberen!
En anders morgenochtend, dan zal de eerste drukte er wel af zijn daar?
gaaf man, is die bank wit zeker? doe es foto?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Van alles wat, ligt er maar net aan hoe me bui is en hoe melig/creatief ik ben op dat moment.![]()
Ik ben niet de enige trouwens die er op tekent, een boel vriendjes en vriendinnetjes willen geregeld ook wel wat achterlaten, inclusief hele brieven.
De bank krijgt alleen het beruchte rode-tv-stickertje, hij mag dus niet mee als we verhuizen.![]()
Ik style trouwens zoveel ongein, van de stopcontacten in de kamer tot aan de kasten en de deuren, waar niet iedereen altijd even blij mee is.
bizar verhaal is dat zegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:00 schreef SHE het volgende:
Mijn liefelings program : keuringsdienst van waarden
Nu op 3!
Watch 'n learn
Als ik morgen in deze slank-reeks (topic 472 ofzo met dit tempo) nog geen foto heb geplaatst, stuur dan even een PB ter herinnering wil je.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gaaf man, is die bank wit zeker? doe es foto?
Ik ben net begonnen aan die film op RTL5 nu, dus die ga ik maar even kijken of het wat isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nouja zeg! Stomme site!
Als je op Skype komt kan ik wel proberen om hem je te versturen?
Jeuj doe ikquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Als ik morgen in deze slank-reeks (topic 472 ofzo met dit tempo) nog geen foto heb geplaatst, stuur dan even een PB ter herinnering wil je.
Alzheimer light hiero.
Inderdaad een witte bank trouwens, zelfde als uit m'n FoBo creatie.
@SHE: Inderdaad een tof programma, met opvallende uitkomsten.
Mandarijnenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
en keuringsdienst van waarde is ook tofwat is het onderwerp??
Veel plezier met Owen Scheefneus!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen aan die film op RTL5 nu, dus die ga ik maar even kijken of het wat is
Maar je bent een schat voor het aanbod!
Hehe, das wel tof. Een vriend van me doet het ook wel.... heeft van die witte Air Jordans getuned met een stift en z'n laptop ookquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Van alles wat, ligt er maar net aan hoe me bui is en hoe melig/creatief ik ben op dat moment.![]()
Ik ben niet de enige trouwens die er op tekent, een boel vriendjes en vriendinnetjes willen geregeld ook wel wat achterlaten, inclusief hele brieven.
De bank krijgt alleen het beruchte rode-tv-stickertje, hij mag dus niet mee als we verhuizen.![]()
Ik style trouwens zoveel ongein, van de stopcontacten in de kamer tot aan de kasten en de deuren, waar niet iedereen altijd even blij mee is.
Een pony! Of een cavia.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, wat wil hij hebben? Of beter gezegd, wat wil jij dat hij wil hebben qua kado?.
ik denk ik vraag het maar even aangezien ik bijvoorbeeld een enorme aversie tegen plastic geluid producerend speelgoed heb.
Het is toch ep. 11 he?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Veel plezier met Owen Scheefneus!
En de ep. zal het morgen vast wel doen, dan slaapt Amerika toch!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is toch ep. 11 he?
Ik ga het nog een keer proberen, want die film lijkt me niet echt geweldig bij nader inzien
Na de eerste tien minuten is mijn interesse al helemaal weggeëbt!
Yep!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is toch ep. 11 he?
Ik ga het nog een keer proberen, want die film lijkt me niet echt geweldig bij nader inzien
Na de eerste tien minuten is mijn interesse al helemaal weggeëbt!
Jeej!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
Ik krijg nu een héél klein oranje streepje, dus hij laadt, Muis!
Ik laat hem even laden, anders stopt het beeld steeds, maar er is hoop!
Dan vind je hem toch niet geweldig, anders zou je hem niet steeds op pauze zettenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]Dat is snel.
Hier nog steeds Ps I love you. Damn, ik kan echt niet naar films kijken. Heb laatst 7 uur gedaan over Borat!
![]()
.
Schat, ik zet élke film op pauze momenteel. Ik ben te ongeduldig. Als ik samen met Mark zou kijken was 't een ander verhaal geweest. Hij is best leuk hoor, al is het niet mijn soort filmquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan vind je hem toch niet geweldig, anders zou je hem niet steeds op pauze zetten
Ik kan het niet verstaanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit fragment uit 'Praatjesmakers' was ook genomineerd voor TV-moment van het jaar.
Ik vind het verontrustend en shockerend. Psychopaat in de dop?
http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=323
Ik heb 'm uitgezet nadat het jongetje zei dat hij zijn hamster had doodgemaakt omdat hij liever een rat had.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan het niet verstaan![]()
Wat zegt hij?
Hij heeft de hamster van zijn zus vermoord omdat hij liever een rat had.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan het niet verstaan![]()
Wat zegt hij?
Nouja zeg! Wat een kutjong dan!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb 'm uitgezet nadat het jongetje zei dat hij zijn hamster had doodgemaakt omdat hij liever een rat had.
Op het eind zegt Jochem: 'en dat heeft je zus nooit geweten?'quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb 'm uitgezet nadat het jongetje zei dat hij zijn hamster had doodgemaakt omdat hij liever een rat had.
Seriemoordenaar in wordingquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hij heeft de hamster van zijn zus vermoord omdat hij liever een rat had.
En hij verbloemt het niet eens en toont ook geen wroeging
Ik at ze toch al nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:18 schreef Adelante het volgende:
ik eet geen mandarijnen uit blik meer
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit fragment uit 'Praatjesmakers' was ook genomineerd voor TV-moment van het jaar.
Ik vind het verontrustend en shockerend. Psychopaat in de dop?
http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=323
Und bier ist verboten ja!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik at ze toch al nietik pel ze zelf wel. Maar als je een stuk slagroomtaart eet zitten ze er ook op
![]()
mandarijnen zijn goed voor mannen want daar wordt je zaad lekker zoet van
Echt? Jammer dat mijn man geen mandarijen lustquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik at ze toch al nietik pel ze zelf wel. Maar als je een stuk slagroomtaart eet zitten ze er ook op
![]()
mandarijnen zijn goed voor mannen want daar wordt je zaad lekker zoet van
Paul de Leeuw, uiteraard..Vara he.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..].
O, ik moet naar andere dingen kijken natuurlijk.
Welk fragment heeft het gewonnen?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:25 schreef SHE het volgende:
Lastpost!
Kan jij goed tekenen? En heb je voorbeelden? Wij zoeken nog een tekenaar/schilderaar
Ananas schijnt ook goed te zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Jammer dat mijn man geen mandarijen lust
Hihihihi!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:28 schreef neen het volgende:
[..]ik drink nu even met mijn vader een biertje us heit
![]()
Ik koester al mijn indo vriendinnen, alleen daarom alquote:
Voor mij is het sowieso geen probleem hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihi!
Ja, ik weet niet of je van plan bent iemand je zaad te laten slikken binnenkortwant dan is het no problemo
![]()
Ahw! Niet opgeven! McArmy is waiting for youuuuquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
Dammit, het geluid gaat na een kwartier niet meer synchroon met het beeld Muis
Ik ga hem opnieuw proberen te laden
vertelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:36 schreef neen het volgende:
[..]
Voor mij is het sowieso geen probleem hoor
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:36 schreef neen het volgende:
[..]
Voor mij is het sowieso geen probleem hoor
Ah so!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:38 schreef neen het volgende:
Nou ja, jullie hadden het over smaak.. bier is niet goed, ik dacht dus bier is niet goed voor de smaak maarja ik hoef die shit zelf niet te proeven dus het is mijn probleem niet.
Ik ben een egoist.
het scheelt anders een hoop rotzooi opruimen achterafquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:38 schreef neen het volgende:
Nou ja, jullie hadden het over smaak.. bier is niet goed, ik dacht dus bier is niet goed voor de smaak maarja ik hoef die shit zelf niet te proeven dus het is mijn probleem niet.
Ik ben een egoist.
Maar als ze pisang goreng willen krijgen ze dat, ondanks dat ik het zelf niet zo lekker vind. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah so!
Ik ben het eens met uw conclusie
Dat is niet mijn taakquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
het scheelt anders een hoop rotzooi opruimen achteraf
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:42 schreef neen het volgende:
[..]
Maar als ze pisang goreng willen krijgen ze dat, ondanks dat ik het zelf niet zo lekker vind. Zo ben ik dan ook wel weer.
[..]
Dat is niet mijn taak
ik doe wel stoer maar in de praktijk loopt het niet zo![]()
Op mininova staat ie alleen zonder seeds, dus dat schiet ook niet opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ahw! Niet opgeven! McArmy is waiting for youuuu
*proest*quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, het komt eerder schattig over. Koediewoediewoedie
Weet je wat het is, vrouwen zijn net mannen... zij moeten ook vertroeteld wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, het komt eerder schattig over. Koediewoediewoedie
Hihi! Door je problemen ben je nu wel een damsel in distressquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Op mininova staat ie alleen zonder seeds, dus dat schiet ook niet op![]()
Even nog die site kijken als ik hem opnieuw laad. Grrrrrrrr.
McArmy, ik kom er aaaaaaan! Even geduld nog!
Zoek eens op eztv.it?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Op mininova staat ie alleen zonder seeds, dus dat schiet ook niet op![]()
Even nog die site kijken als ik hem opnieuw laad. Grrrrrrrr.
McArmy, ik kom er aaaaaaan! Even geduld nog!
Kusje erop mwwwwoah!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb hoofdpijn.
En ik zweet.
En buikpijn.
En spierpijn.
Tante SHE wordt ziek, vrees ik!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb hoofdpijn.
En ik zweet.
En buikpijn.
En spierpijn.
Kut McDo!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hihi! Door je problemen ben je nu wel een damsel in distressEn we weten allebei wat daarmee gebeurt!
Als ik niet had hoeven werken had ik hem morgen voor je meegenomen
Vlug! Gooi er een paracetamol in! En een berg vitamines!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb hoofdpijn.
En ik zweet.
En buikpijn.
En spierpijn.
Dan zit je toch goed in dit topic?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:46 schreef neen het volgende:
[..]
Weet je wat het is, vrouwen zijn net mannen... zij moeten ook vertroeteld worden![]()
Volgens mij zoekt die via thePirateBay en downloadt ze hem dan met bittorent.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut McDo!
Waar heeft je zus hem vandaan dan? Weet je dat toevallig?
[..]
Vlug! Gooi er een paracetamol in! En een berg vitamines!
En op tijd een laag glimsels op je lijfje en dan vlug onder de wol!
Niet ziek worden! Zeg tegen je vent dat je vertroetelt moet worden!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb hoofdpijn.
En ik zweet.
En buikpijn.
En spierpijn.
Het zoeken ging voor geen meter (ik deed vast iets fout, er gebeurde niets toen ik een g in dat witte balkje typtequote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zoek eens op eztv.it?
Sowieso handig voor als je series volgt! (als je typt trouwens alleen de g doen en niet het hele woord)
Dat kan niet.quote:
Haha, nou, dan moet het goedkomen als je elke week op tijd checkt!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zoeken ging voor geen meter (ik deed vast iets fout, er gebeurde niets toen ik een g in dat witte balkje typte) maar ik zag hem staan bij de nieuwste toevoegingen en nu istie aan het binnenkomen!
Het duurt nog wel een paar uur, maar ik ben helemaal blij! Dankjewel!
Ohhhhja!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Dat mag niet.
Dat wil ik niet.
SHE moet morgen met d'r ass shaken!
Joah!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan zit je toch goed in dit topic?
Ik ga morgen ook in de Carmenset!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:57 schreef Muis006 het volgende:
Weet je he, als ik ooit meega naar een Motown-concert doe ik mijn haar in de krullen! Als ik die dingen eruut haal heb ik altijd een afro
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:58 schreef conleche het volgende:
OMG. Om de paar uur springt er weer een nieuwe waterleiding hier.Mijn voorzichtige opmerking dat het misschien nu toch tijd werd voor een echte loodgieter, viel niet helemaal lekker geloof ik!
Ze proberen op die site altijd de beste/snelste te geven. Alles wat ik volg haal ik daar vandaan, Ouwe meuk kan je beter zelf naar gaan zoeken (nog een tip -> mininova.org)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook in de Carmenset!
En niets 'paar uur' zie ik, ik heb een downloadsnelheid van 230
Nog 24 minuten!
[..]Wat erg!
En je opmerking over de loodgieter!![]()
Arme Heer C! En nog armere jij!
Daar had ik eerst op gezocht maar daar stonden er maar 6 waarvan er overal 0 seeds stonden en twee die wel seeds hadden maar waarvoor je een soort code ofzo moest hebben?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze proberen op die site altijd de beste/snelste te geven. Alles wat ik volg haal ik daar vandaan, Ouwe meuk kan je beter zelf naar gaan zoeken (nog een tip -> mininova.org)
Ja weird is dat. Ik snap er helemaal niks van, ik volg klakkeloos de tips van mijn zus opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar had ik eerst op gezocht maar daar stonden er maar 6 waarvan er overal 0 seeds stonden en twee die wel seeds hadden maar waarvoor je een soort code ofzo moest hebben?
Het zijn niet echte krullen hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het lijkt me zo geweldig om eens een mooie krullenbos te hebben.. Maar dat zit er bij mijn haar niet in, gok ik.
Tjee, heb je nog droge voeten?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:58 schreef conleche het volgende:
OMG. Om de paar uur springt er weer een nieuwe waterleiding hier.Mijn voorzichtige opmerking dat het misschien nu toch tijd werd voor een echte loodgieter, viel niet helemaal lekker geloof ik!
Ik denk het niet. Het eerste elastiekje/klemmetje/speldje/whatever dat niet binnen 5 minuten uit m'n haar zakt moet nog uitgevonden worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het zijn niet echte krullen hoorMaar met een carmen set moet het jou toch ook lukken?
Hahaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:06 schreef conleche het volgende:
Volgens mij is het nog haske link ook. Want nu net sprong hij in het stookhok. Waar het volstaat met electrische apparaten (ketel, droger, friteuse, de boor zat ook nog in het stopcontact.) We hebben een eigen pomp dus dan gaat eerst alle stroom uit en dan moet alles gerepareerd worden.
Hij zegt net dat ie alleen een knelkoppeling was vergeten. Of ik dat m'n vriendinnetjes hier wilde zeggen.
Ik hóór 't 'm zeggen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:06 schreef conleche het volgende:
Hij zegt net dat ie alleen een knelkoppeling was vergeten. Of ik dat m'n vriendinnetjes hier wilde zeggen.
Dat hád ik dus ook altijd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Het eerste elastiekje/klemmetje/speldje/whatever dat niet binnen 5 minuten uit m'n haar zakt moet nog uitgevonden worden..
Wat een prutserquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:06 schreef conleche het volgende:
Volgens mij is het nog haske link ook. Want nu net sprong hij in het stookhok. Waar het volstaat met electrische apparaten (ketel, droger, friteuse, de boor zat ook nog in het stopcontact.) We hebben een eigen pomp dus dan gaat eerst alle stroom uit en dan moet alles gerepareerd worden.
Oh dan heeft ie ook vast gelezen dat ik gedroomd had dat hij van Gogh heette?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:08 schreef conleche het volgende:
Hij heeft me in de gaten!! Ik dacht dat ik ongezien op Fok was. O jee.
Heb je 'm al verteld van zijn stiefdochter?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:06 schreef conleche het volgende:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:09 schreef Greys het volgende:![]()
Heer C.
Vergeten te kópen of vergeten te monteren, Co?
M.a.w. moet ie nou tot maandag wachten om zo'n knelkoppeling eerst nog te kunnen kopen of had hij het al gehaald toen hij reparatiespulletjes ging halen gister of eergister?
quote:
Ja, kijk daar heb je gvd nog wat aan...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:52 schreef motorbloempje het volgende:ik heb kindern zoveel te bieden
boze blikken
geniale scheldwoordcombinatie's
alles waar ik goed in ben ben ik bereid om te delen met mijn kroost![]()
Tssssssssk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
That reminds me!
Ik was daarstraks dat programma aan het kijken over dikke mensen die geterroriseerd worden door die Gillianmidget die zo raar loopt weet je wel?
En toen wees ze op de doner kebab die die vrouw at en zei: zoiets ranzigs heb ik nog nooit gezien!
En toen zei ik: dan heeft ze nog nooit een kapsalonnetje gezien
Ik durf er geen te etenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Tssssssssk.
Die mensen moeten niet zo afgeven op een kapsalonnetje totdat ze er eentje gegeten hebben!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:14 schreef mspoez het volgende:
Nou ja het ríngetje in de knelkoppeling is redelijk noodzakelijk. Zeg maar. Anders doet ie het zeg maar neiet. En zo.
Oh dan moet je hem maar niet mijn PM voorlezenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij vroeg of je hem uitlachte. Ik zei van neuh niet echt. Toen kreeg je de groeten terug.
Ik dacht dat hij een hele knelkoppeling was vergeten te plaatsenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:14 schreef mspoez het volgende:
Nou ja het ríngetje in de knelkoppeling is redelijk noodzakelijk. Zeg maar. Anders doet ie het zeg maar neiet. En zo.
Single mom he? *grinnik*quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wilde het niet ingewikkeld maken hier. Maar dát was nu precies wat hij vergeten was.![]()
Wat weet jij dat goed!? Hoezo weet jij dat??
*omval*quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:20 schreef neen het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een hele knelkoppeling was vergeten te plaatsendat je zegmaar gewoon te losse stukke buizen hebt
Sorry, maar ik vind echt dat je dat soort opmerkingen over je zelf afroept met je eeuwige gemekker over wel/geen kinderen en je obsessie met dat soort topics, Ik zeg het eerlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
en nu heb ik ook nog net te horen gekregen dat ik eventueel mijn kinderen niets te bieden heb![]()
*kras*
Ik dacht dat het je stilgelegen eierstokken waren, maar die link verklaar het welquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:27 schreef Vivi het volgende:
Deze is meer symbolisch voor mijn huidige state of mind.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sankofa
Mijn stilgelegen eierstokken? In your dreamsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht dat het je stilgelegen eierstokken waren, maar die link verklaar het wel
Niet zo kleurrijk?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn stilgelegen eierstokken? In your dreams.
Als het niet over kinderen gaatquote:
neefjes zijn tof, heb ik er ook drie van. ga je leuke dingen mee doen en breng je na een dag of weekend weer lekker naar huisquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh niet bepaald.
Of het moet over mn neefje gaan
echt waar? hmmm, moet ik toch me eens beter in gaan lezen.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, kijk daar heb je gvd nog wat aan...
Jij bent een goede moeder
Nee, morgen is het Motown feestje en het kinderfeestje is pas eind van de maand.quote:
Heuj!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
neefjes zijn tof, heb ik er ook drie van. ga je leuke dingen mee doen en breng je na een dag of weekend weer lekker naar huis
Maar ik geloof dat de vrouwen uit dit topic nu naar bed zijn om bij te slapen voor een of ander soul feestje, die ze in hun tijd nog prima zonder voorslaap konden doorstaan, maar he, das was einmal.
nofi dames!
Hoezo, ben je zo lillijk dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:58 schreef Grulez het volgende:
Ik wilde eerst één van mn andere neefje maar daar sta ik zelf ook op. Leek me niet verstandig
Ik heb al drie stukken op vandaag: vriendinnetje had bak aanvalquote:
Broodjes prei.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheheh...
wat eten jullie dan op verjaardagen
Je zit hier in slank, deze vrouwen verjaren ook nog eens nietquote:Op zondag 11 januari 2009 00:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheheh...
wat eten jullie dan op verjaardagen
Wat ben je aan het schilderen deerne?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:12 schreef conleche het volgende:
ik was ook nog niet in bed heur. Nu heb ik weer fokpauze!
Baby!!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ah ok... nou ik ga me verzatten![]()
27 alweer... als je daar niet dronken van wordt.
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
Weten we nou al wat we aan doen morgen, Puppels?
Ja! Morgen trek ik de witte puppelsokken aan in plaats van de bruinequote:Op zondag 11 januari 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
Weten we nou al wat we aan doen morgen, Puppels?
niks mis met 27quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:29 schreef conleche het volgende:
Trusten vievekindje, tot morgen!!
+e ergens tussen de t en de r gefrot
Ik ga ook in een spijkerbroekie!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet het pas als ik voor de kledingkast sta. Maar kans van jeans schat ik vrij hoog in, want koud op het station en zulks. En jij?
Verstandige keuze!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja! Morgen trek ik de witte puppelsokken aan in plaats van de bruine.
Als je bonbonella's er maar goed in uit komen!quote:
Precies.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je bonbonella's er maar goed in uit komen!
Ik heb ze nog nooit met een gat er in gezien!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:43 schreef conleche het volgende:
Op het strand in Italie waren dat een soort donutachtige dingen!!
Gelukkig maar dan!!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit met een gat er in gezien!
Het zou ook weer een andere dimensie geven aan 'op z'n russisch'quote:Op zondag 11 januari 2009 00:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan!!![]()
Sta je toch raar te kijken!
Wij zagen wel een reiger vastgevroren zitten langs de waterkant vandaag ;{quote:Op zondag 11 januari 2009 00:44 schreef Greys het volgende:
Kijk dan, een eend met een volledig vastgevroren snavel![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)snavel__.html?p=36,1
Dat heb ik echt nog nooit gezien of gehoord!
Dood?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wij zagen wel een reiger vastgevroren zitten langs de waterkant vandaag ;{
ik heb een leuke avond gehad, dat is heel fijn! Fijne gesprekken gehad. Nu lekker slapen, en dan kijken wat de dag van morgen gaat brengen!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi AKnynke!
Voel je je al iets beter?
Wat zielig!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wij zagen wel een reiger vastgevroren zitten langs de waterkant vandaag ;{
Goed zoquote:Op zondag 11 januari 2009 00:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb een leuke avond gehad, dat is heel fijn! Fijne gesprekken gehad. Nu lekker slapen, en dan kijken wat de dag van morgen gaat brengen!
jup, hij stond ook niet meer, maar lag inmiddels half ingevroren...quote:
He jakkie, wat sneu.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
jup, hij stond ook niet meer, maar lag inmiddels half ingevroren...
Ik vind het de natuur...quote:Op zondag 11 januari 2009 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zielig!
Die vogels hebben het echt zwaar he, met deze voor Nederland best langdurige vorst![]()
Kon er niets meer aan gedaan worden?
Het is ook wel de natuur, daar heb je helemaal gelijk in. Dat de sterksten mogen overwinnen enzo.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind het de natuur...
En vogels hebben het volgens mij zo slecht nog niet. De vetbollen met zaadjes en pindaslingers worden niet eens aangevreten bij ons, maar als je broodkorstjes op het dak gooit zijn ze er als de kippen bijVolgens mij hebben we ze te veel verwend.
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:
Mijn zusje werd een keer wakker van gebonk beneden. Bleek de bevroren reiger die de kat had gevangen, niet zo best door het kattenluik te passen![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:
Mijn zusje werd een keer wakker van gebonk beneden. Bleek de bevroren reiger die de kat had gevangen, niet zo best door het kattenluik te passen![]()
Ho, ik ben het vriendinnetje van een Bowiefan! Ik luister met veel plezier naar Diamond Dogs en Station to Station, maar ik weet niets over Bowie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar Bowie heeft niet twee verschillende kleuren ogen. Hij heeft sinds hij iets op zijn ene oog kreeg een permanent vergrote pupil (links, dus). Daardoor lijkt het alsof de kleur verschillend is.![]()
(Ik zou denken dat Claudia_x als Bowiefan en tweekleurenogige dat wel zou weten.)
[ afbeelding ]
Wow, sterkte!quote:Op zondag 11 januari 2009 09:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn lijstje van gisteren:
O: Broodje kaas en een appel.
Lunch: Tomatensoep met brood.
En de rest van de dag niets want ik werd rond 18u gebeld door de politie dat m'n vriend een ongeluk had gehad met de auto. Ben er op de fiets heen gesjeesd en toen zat hij in de ambulance, helemaal in de war. De auto lag compleet in de kreukels en ze waren aan het blussen, hij was in een slip geraakt op een onverwacht glad stuk weg en tegen een lantaarnpaal aangereden.
De schade: auto total loss, vriend een gebroken knie en een diepe snee in z'n hoofd. Vannacht heb ik hem elk uur wakker gemaakt en dat ging goed, dus geen zware hersenschudding. De knie moet zes weken in het gips, morgen moet het gegipst worden. Hij heeft heel veel pijn.
Ik ben 10 kilo lichter van de stress, spanning en een avond op de spoedeisende hulp zonder eten, maar ik dank alles daarboven in de hemel op m'n blote knietjes dat hij er nog is. De politieagent vertelde dat als de lantaarnpaal de auto net iets verder naar achter had geraakt dat m'n vriend dan met z'n hoofd door het zijraam tegen de lantaarnpaal was gekomen en dan was hij er niet meer geweest. Die auto is wel te vervangen, m'n lief niet.
Het arme schaapquote:Op zondag 11 januari 2009 02:11 schreef motorbloempje het volgende:
owowow
en nu ga ik mijn vent neuken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |