No senksquote:
Waar kun je huren danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
No senks![]()
En ik kijk niet via een site, maar eh huur gewoon
Dat is wel zo jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:22 schreef k_i_m het volgende:
Kinderen zijn juist haske handig. Nu kan ik weer gewoon naar de kinderboerderij zonder vreemd aangekeken te worden.
[ afbeelding ]
aux serieux?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef k_i_m het volgende:
Dat is niet nieuw, dat is al de derde ronde.
Daar verheug ik me dus serieus al opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:23 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja
Bij m'n vorige werk had ik een baas met een jonge zoon en voor z'n verjaardag kocht hij dan zo'n hele grote doos lego die we dan met hem en de rest van de collega's in elkaar gingen zetten
Omg!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:22 schreef k_i_m het volgende:
Kinderen zijn juist haske handig. Nu kan ik weer gewoon naar de kinderboerderij zonder vreemd aangekeken te worden.
[ afbeelding ]
ja indeed....quote:
Wat is er dan gebeurd? Heb ik eroverheen gelezen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
maaaar nog maar een keertje.... THEY WHERE RIGHT...
de statistieken klopten dus wel.... niet tof!
Dan ga je toch gewoon?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Omg!
*rammelt*
Ik wil ook naar de kinderboerderij
Ik ben vandaag ook nog bij de Cavia's geweestquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:22 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Logisch iddquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn bel doet het niet. Gaat het bezoek een blokje om ipv even naar mijn mobiel te bellen![]()
Maar ze zijn er nu dus ik ga.quote:
Misschien een te persoonlijke vraag maar omdat je het er eerder net ook al over had...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG Sugar en Kim.. het ziet er super uit en ik vind het voor jullie te gek, zulke mooie gezonde kindjes! En zo hoort het, die horen bij mensen die het kunnen
Had je dit nu al toegelicht, of moet ik even teruglezen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
maaaar nog maar een keertje.... THEY WHERE RIGHT...
de statistieken klopten dus wel.... niet tof!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG Sugar en Kim.. het ziet er super uit en ik vind het voor jullie te gek, zulke mooie gezonde kindjes! En zo hoort het, die horen bij mensen die het kunnen
Mijn moeder heeft drie kinderen en dat is helemaal goed gegaan hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje:
O: melk met weetabix
T: peer +boterham pindakaas
L: kibbeling
D: sushi (veel)
Volgens de caloriechecker zit ik nu op ruim 1800 kcal (ik heb ongeveer 13 stukjes sushi gegeten = 3 komplete rollen). Klopt dat wel? Het lijkt me te veel.
Over kinderen: ik ben heeeeeel blij datze gezond zijn. Dat is ook één van de redenen dat ik absoluut geen derde wil. Kan me haast neit voorstellen dat het 3 x achter elkaar goed gaat. En naar de kinderboerderij is inderdaad leuk! En sleeen ook. Zeker als je sneller naar beneden glijdt dan die ettertjes van de buren.
Ik vind het iedere keer een godswonder als een kind gezond wordt geboren. Raar hè?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft drie kinderen en dat is helemaal goed gegaan hoorMaar als je tevreden bent zo, why not
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:36 schreef Lastpost het volgende:
Trouwens, ik werk alles behalve met lijstjes, laat staan dat ik de kcal ga lopen tellen, maar vandaag heb ik echt onverantwoord zitten vreten.
Eerst al aan de Boschebollen als ontbijt, daarna aan de tosties en weltelteefjes, in de middag nog aan het ijs, daarna lasagna in de middag en als avondeten nog eens kebab.
Het zal de stresss wel wezen, maandag huisbezichtiging.
Wat is dik?quote:
juist sigme, zo was hetquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:39 schreef sigme het volgende:
Even voor BJ: resultaten uit het verleden en statistieken voorspelden een verlies van 3-2.
Statistiek had gelijk.
Nou, morgen beginnen dan. En hier iedere dag je eetlijstje posten. Welkom en succes!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wat is dik?
Ik mag niet klagen vermoed ik, maar er moet her en der wel wat af ja na zo'n 2 jaar stilzitten door de medische beperkingen, dat doet je figuur geen goed in ieder geval.
Dus er moet zeker wel wat vanaf, én wat steviger, én meer sporten .. én, én, én ...
Oh Vief, ze vind je ballon engquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook nog bij de Cavia's geweest.
Lastpostquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:36 schreef Lastpost het volgende:
Trouwens, ik werk alles behalve met lijstjes, laat staan dat ik de kcal ga lopen tellen, maar vandaag heb ik echt onverantwoord zitten vreten.
Eerst al aan de Boschebollen als ontbijt, daarna aan de tosties en weltelteefjes, in de middag nog aan het ijs, daarna lasagna in de middag en als avondeten nog eens kebab.
Het zal de stresss wel wezen, maandag huisbezichtiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |