Italiaanse MC'squote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:43 schreef RiKe het volgende:
Volgens mij is Ruffian in de leer gegaan bij deze man, geen idee hoe hij heet maar als je het hoort snapt iedereen precies wat ik bedoel
Verder vindt ik het nummer niet echt pakkend (voor mij dan)
die keus is echt EASY, try before you die die lineup is knallend en die andere zalen ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:10 schreef LeonH het volgende:
nu ben ik hevig aan het twijfelen tussen de Try before you die in de Time Out of Fusion of Sound in Matrixx weekje erna...
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Waaaaaaah ik ga even aan het werk!
Thnx!quote:
te happy voor mijquote:
TBYD is echt heldigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:11 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
die keus is echt EASY, try before you die die lineup is knallend en die andere zalen ook
Het is nu toch uit met zijn vriendin dus hij heeft weer tijdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het is op zich wel logisch want de beste man heeft bijna niets uitgebracht afgelopen jaar...dus moet er veel komen volgend jaar
Onder een van die Youtube filmpjes staat ook wel dat het waarschijnlijk een van zijn nieuwe nummers is die ook op zijn album staan... maar of je er wat van moet geloven.. hij zegt er ook nog bij dat hij erbij zat in de studio toen het nummer werd geproduceerd dus..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
dat heeft hij schijnbaar een keer aangekondigd:P maar er is bijna niets over bekend.
Het is op zich wel logisch want de beste man heeft bijna niets uitgebracht afgelopen jaar...dus moet er veel komen volgend jaar
Partylover remix, nieuwe Abyss & Judge en is die track van Dutchmaster Motion? Best wel vette releasesquote:
hehehquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Italiaanse MC's![]()
the horror!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:59 schreef RiKe het volgende:
Wat vinden jullie eigen van Philippe Rochard And Max B Grant - Explosion (The Anthem)?
Vindt het zelf maar een matig nummer....zit zelfs een HHZ pingeltje in de break (vlak voordat de echte synths er in komen)
ik vind hem wel te doen, geen knaller!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:14 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Vind um wel oké.. Niet geweldig maar hij klinkt wel prima
digiwavequote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
klinkt wle aardig maar volgens mij is eht een bijelkaar geraapt zootje... belletjes van HHZ, synth die me doet denken aan frontliner,kicks doen me aan een andere plaat denken (maar kan er zo gauw niet opkomen.)
Hehe, dat begin is van Pirates of the Caribean. Davy Jones Theme als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:14 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Vind um wel oké.. Niet geweldig maar hij klinkt wel prima
Neequote:weet iemand of er al iets bekend is over defqon, en een voorverkoop?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:36 schreef nattermann het volgende:
Ben de laatste tijd erg weinig actief met hardstyle en feestjes, dus bij deze vraag ik het hier maar even:
weet iemand of er al iets bekend is over defqon, en een voorverkoop?
mijn excuses als het al eerder gevraagd is
quote:
Klopt, kheb precies die begin melo als een track van ScopeDJquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Hehe, dat begin is van Pirates of the Caribean. Davy Jones Theme als ik me niet vergis.
Huh, welke dan?quote:Klopt, kheb precies die begin melo als een track van ScopeDJ
Komt eraan ... maar weet dus niet of die ook ECHT van Scope is!?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Huh, welke dan?
klote showtekquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:32 schreef 16meter het volgende:
controleren ze streng op leeftijd?!?!?!
edit: bashdag!![]()
Matrixx voor mijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:10 schreef LeonH het volgende:
nu ben ik hevig aan het twijfelen tussen de Try before you die in de Time Out of Fusion of Sound in Matrixx weekje erna...
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hehe, dat begin is van Pirates of the Caribean. Davy Jones Theme als ik me niet vergis.
heb keer 1 van die films gekeken met kameraad en we waren het er over eens dat je van die samples een nummer moest maken, maar dat bleek dus al te bestaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Klopt, kheb precies die begin melo als een track van ScopeDJ![]()
14 f*cking uurquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:20 schreef ElDani het volgende:
Na 2 dagen met elk 14 uur studie wil ik dit zeggen..
Showtek gaat niet al te best (al is partylover remix wel oké). Dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |