quote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ik daag jullie allemaal uit voor:
The Impossible Quiz![]()
IK HAAT JE VANAF NU!!!quote:
ik heb er een hoop gehaald maar op een gegeven moment gaat het irriterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
ik weet ze t/m 56quote:Op maandag 12 januari 2009 20:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
IK HAAT JE VANAF NU!!!
waarom stuur je zo'n spelletje door terwijl ik eigenlijk nog moet leren voor tentamens![]()
ps: weet je vraag 10?![]()
tuurlijk wel, 7e letter van 'the alphabet' is een hquote:Op maandag 12 januari 2009 20:42 schreef LeonH het volgende:
ligt het aan mij of kloppen sommige vragen niet....
7e letter alfabet is bij mij G en geen H
vraag nummer 17, dus het antwoord staat er welquote:Op maandag 12 januari 2009 20:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar 24-7 = geen 18maar 17 en die stond er neit bij :S
IXUS60 hier, die trekt het redelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Weet er iemand een kleine camera met degelijk beeld + goede geluidsopname voor feesten?
Ik heb nu een Canon IXUS 50, maar die bass trekke die dingen nooit en dat zou wel echt vet zijn beetje behoorlijk beeld + nice geluid.
quote:
Anders ff stanley vragenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Weet er iemand een kleine camera met degelijk beeld + goede geluidsopname voor feesten?
Ik heb nu een Canon IXUS 50, maar die bass trekke die dingen nooit en dat zou wel echt vet zijn beetje behoorlijk beeld + nice geluid.
Stanley z'n opnames hebben ook niet zoveel bas hoor?quote:
Een jaar geleden heeft hij het er wel een tijdje over gehad tijdens een interview met Q-dance misschien dat je het nog wel ergens op hun site kunt weer vinden.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:57 schreef HarryVanDeTap het volgende:
haha wisten jullie dat Headhunterz ook stemmen in films / tekenfilms doet? (gevonden op hardtraxx forum)
zoek maar op deze paginas naar Willem Rebergen
http://nl.wikipedia.org/wiki/High_School_Musical
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rocket_Power
http://www.biosagenda.nl/film_peter-pan-nl_9113.html
http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=625
hahaha zoiets verwacht je niet, opzich wel flex naast je DJ / Producer inkomsten lijkt me
holly is ook gewoon echt kut! zoveel 16jarigequote:Op maandag 12 januari 2009 23:36 schreef Sc0tTy het volgende:
zijn er nog mensen hier die naar Hollywood gaan zaterdag ? Ik gaat ook maar wss in me eentje omdat me maten niet naar holly willen :/
En vergeet je paspoort niet!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:03 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
holly is ook gewoon echt kut! zoveel 16jarige
volgens mij heb ik dat ook een keer gedaan, gevraagd naar zijn camera; maar dacht dat hij een ouder type had wat niet meer te krijgen was in de winkelquote:
ik denk niet dat je met een digitale camera filmpjes kunt maken waar een goed geluid+bass bij zitquote:Op maandag 12 januari 2009 23:04 schreef RiKe het volgende:
[..]
Stanley z'n opnames hebben ook niet zoveel bas hoor?
Zoek eens op YouTube naar het filmpje iets als: "Wish Outdoor 2008 ending".. op youtube geplaatst door smutzski. Is dat goed geluid volgens jou?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef HarryVanDeTap het volgende:
die mid-intro is wel lekker, klinkt allemaal niet slecht maar melodie eigenlijk zelfde verhaal als zijn andere platen om eerlijk te zijn....quote:
quote:VA - Dutch Master Works E.P. (DMW/DMWORANGE002)
Releasedate: 09-02-2009
A1. Abyss & Judge - Another World
A2. Dutch Master - Motion Master
B1. Zushi - Arabica
B2. Haze - You Like My Style
quote:Showtek - Dominate (Dutch Master Works/DMW037)
Releasedate: 16-02-2009
A1. Showtek - Dominate (Melbourne Mix)
B1. Showtek - Partylover (Sydney Mix)
ik ga met je meer hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:09 schreef LeonH het volgende:
Krijg ik trouwens een gigantische rotschop van jullie als ik zeg dat ik
best een lekkere plaat vind?
is alleen jammer dat ik zo'n plaat niet underground zie blijven door de vocals...
Waarom hebben ze mijn e-mail adres.quote:
VOTING TIME Hard Dance Awards!!
Here it is: your chance to play a vital role in deciding the outcome of this important poll in hard dance music. You can vote for your favourites by clicking on the link below. So think and choose wise..
http://www.harddanceawards.com/vote/
You can vote for: favourite DJ / best producer / best track / best label. Thanx for all your support and we will promise that we will bounce again in 2009 like never before.
All the best,
Showtek
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:09 schreef LeonH het volgende:
is alleen jammer dat ik zo'n plaat niet underground zie blijven door de vocals...
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom hebben ze mijn e-mail adres.
Lekker hoor.. ook al hoor ik wat teveel Spacer in de melodie/synth.. kan het moeilijk plaatsen. Maar het heeft een dik Frontliner sausje.quote:
Mijn mobiel welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat ook een keer gedaan, gevraagd naar zijn camera; maar dacht dat hij een ouder type had wat niet meer te krijgen was in de winkel
[..]
ik denk niet dat je met een digitale camera filmpjes kunt maken waar een goed geluid+bass bij zit
x2quote:
Rock hypnotic blijft anders veeeeett,quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:15 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik weet weer waarom, vanaf een minuutje of 5![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een held!!
p.s. Ik weet dat ik een ouwe spammert ben en anderen dit niks vinden!
vind die set ook kicke hoor, Scope DJ - Rock Hypnotic, kkhard knallleeeeequote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:15 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik weet weer waarom, vanaf een minuutje of 5![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een held!!
p.s. Ik weet dat ik een ouwe spammert ben en anderen dit niks vinden!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:27 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
vind die set ook kicke hoor, Scope DJ - Rock Hypnotic, kkhard knallleeeee![]()
Medestanders!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:26 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Rock hypnotic blijft anders veeeeett,
wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
T is zeker nog wat vroeg voor een defqon topic, right?
Wat jij wil, Babbelsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
T is zeker nog wat vroeg voor een defqon topic, right?
Haha Same here, zit op kamers in Amsterdam sinds paar weekjes en stages zijn gister begonnen maar ik moet volgende week pas beginnen.. Heeft ook voordelen, nu klaagt er niemand als m'n muziek wat te hard staatquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
[..]
Medestanders!![]()
Men heb deze hele week nog vrij en al me maten zijn werken... Lang leve zo'n (tijdelijk) baantje in de horeca!
Ben het helemaal met je eens Leon.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:09 schreef LeonH het volgende:
[..]
die mid-intro is wel lekker, klinkt allemaal niet slecht maar melodie eigenlijk zelfde verhaal als zijn andere platen om eerlijk te zijn....
ah fijn om dit even te horen... aangezien ik alweer in discussie zit in het Roosbeef topic pfff....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:55 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens Leon.
De frontliner plaat is een beetje teveel van hetzelfde. De sound is net als HHZ soms, teveel herhaling van het oude...
En Ran-D lekkere plaat, alleen idd jammer van de vocals...
ook zo'n heisa om niks, dat double dutch darkiesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:43 schreef RiKe het volgende:
Volgens mij is Ruffian in de leer gegaan bij deze man, geen idee hoe hij heet maar als je het hoort snapt iedereen precies wat ik bedoel
Verder vindt ik het nummer niet echt pakkend (voor mij dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |