Ik ben nu 31 en er rammelt nog helemaal niets. Ik geloof er ook geen zak van dat dat gaat gebeuren. Ik weet mijn hele leven al dat ik geen moeder wil zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moest er vroeger ook niet aan denken, maar ik heb in mijn omgeving genoeg gevallen gezien van vrouwen die zeiden dat ze toch echt nooit een kind wilden, terwijl rond hun 30e hun eierstokken keihard begonnen te rammelen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil trouwens niet adopteren, ik wil nl. geen problem child...natuurlijk heb je als je zelf een kind bakt ook geen garantie op een voorbeeldige spruit, maar adoptiekinderen komen zelden zonder problemen. Ik heb begrepen dat dat komt omdat er in de hechtingsfase vaak e.e.a. mis is gegaan...
Ja, rond je 30e moet er wel wat gebeuren natuurlijk. Nou ja, dat kan natuurlijk. Daar is ook niks mis meequote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben nu 31 en er rammelt nog helemaal niets. Ik geloof er ook geen zak van dat dat gaat gebeuren. Ik weet mijn hele leven al dat ik geen moeder wil zijn.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben nu 31 en er rammelt nog helemaal niets. Ik geloof er ook geen zak van dat dat gaat gebeuren. Ik weet mijn hele leven al dat ik geen moeder wil zijn.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:37 schreef P.F het volgende:
Ik moet iets gezonds bestellen van
http://www.pulcinella.nl/bezorgen.html
de laatste keer had ik tomatensalade maar dat is niet echt een goed hoofdgerecht
Ik weet niksquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:42 schreef sigme het volgende:
Maar goed, er zijn ook Nederlandse weesjes (die ook al door geen hond gewild worden, want men wil baaaaaaaaaaaabys). En natuurlijk de (meervoudig) gehandicapte pleegkindertjes, waarbij de tekortkoming van de ouders bestaat uit het niet willen hebben van een mislukt kind.
o ik was bij de pizza's opgehouden te lezen, er waren ook nog carnes?? Bolletje luisteren naar SHE!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:42 schreef SHE het volgende:
Ik zou de kalfsborst nemen PFje; of de kalfsoester
Thank you, besteldquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:40 schreef conleche het volgende:
[..]
PIZZAPAVAROTTI (een halve)
+ insalata verde
Volgens mij wil niemand een mislukt kind. Ik kan het me wel voorstellen, maar ik zou zorgen dat ik het vóór de geboorte wist.quote:
Nou ja, ik snap het op zich wel hoorquote:
Die hebben ze nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:42 schreef SHE het volgende:
Ik zou de kalfsborst nemen PFje; of de kalfsoester
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben zelf zo'n kind met een aan autisme verwante aandoening omdat er iets mis is gegaan met de hechtingsfase ( waar ik verder niet op in wil gaan ) en ik vind mezelf niet useless.
Sterker nog, ik vind mezelf wel leuk.
Ik kan alleen maar hopen ook zo'n kind toegewezen te krijgen. Ik hou wel van een uitdaging.
Mijn moeder had zich heilig voorgenomen zachtjes mijn neusje toe te knijpen als ik (duidelijk herkenbaar) mislukt was. Haar kennende had ze het gedaan ookquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij wil niemand een mislukt kind. Ik kan het me wel voorstellen, maar ik zou zorgen dat ik het vóór de geboorte wist.
Dan ben ik scheelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Ehm, staat levensgroot op de kaart, bolletje
Oh ik SNAP het ook wel. Maar ik krijg er toch een "quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap het op zich wel hoor. Een gehandicapt kind brengt immers wel een hoop extra zorgen en gedoe met zich mee. Dat is niet iets waar veel mensen bewust voor kiezen (of het moet hun eigen kind zijn, dan voelt het toch anders).
Oh ja, van die josti-fans.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh ik SNAP het ook wel. Maar ik krijg er toch een ""-gevoel bij.
Ik vraag me dan ook af of de echte pappa en mamma zo'n kindje hebben afgestaan omdat het gehandicapt is. Als ik later graag kinderen wil, en het blijkt gehandicapt, so be it. Leuk is anders natuurlijk, maar ja. Ik snap dan weer niet zo dat sommige mensen stellen dat kinderen/mensen met syndroom van down zo 'leuk/schattig/weetikwat' zijn. Zal best kunnen, maar niet OMDAT ze dat hebben lijkt mij. Daar is niks grappigs/schattigs aan.
Er staat notabene onder dat blaadje:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan ben ik scheelIk ga bestellen he niet daar eten! Kijken wij op dezelfde kaart?
En gisteren zei je nog dat je je niet kon heugen wanneer je voor het laatst een hongergevoel had gehadquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:47 schreef SHE het volgende:
Wij eten straks een zuurdesemstokbrood gevuld met heeeeeeeeel veel jonge bladsla, rode ui, tomaat, komkomkommmerrrrrrrrr en cevapcici . Voor meneer een dressing van Curry, voor mevroi Heinz Balanzzz
Ik kan niet wachten, want ik heb te weinig gegeten vandaag en sterf van de honger![]()
O dus nu is SHE ook nog helderziendquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En gisteren zei je nog dat je je niet kon heugen wanneer je voor het laatst een hongergevoel had gehad.
Zout is prima, heb je nodig. Niet overdrijven.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:47 schreef sigme het volgende:
Oh ja, even ontopic tussendoor:
SHE, wat is jouw standpunt met betrekking tot zout, en wat met betrekking tot paddestoelen?
Gisteren is toch ook niet vandaag?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En gisteren zei je nog dat je je niet kon heugen wanneer je voor het laatst een hongergevoel had gehad.
Precies.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh ja, van die josti-fans."Och, mongooltjes zijn toch ZO schattig".
Tyf op. Mongooltjes zijn helemaal niet schattig. Sterker nog, ze kunnen onwijs agressief zijn.
Ik vond het gewoon opvallend dat je dat gisteren zei en dat je uitgerekend een dag later weer een hongergevoel hebt. Bedoel er verder niks mee ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Gisteren is toch ook niet vandaag?
Ik heb niet kunnen eten vanmiddag, dus honger
Ik bedoelde ook niet je op de vingers te tikken joh!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
O jee, deze uitspraak van mij is niet erg tactisch....
Ik zei dit niet omdat ik 'zo'n kind' maar onaangenaam zou vinden, maar alleen maar omdat ik van mezelf denk dat ik niet het geduld kan opbrengen om zo'n kind zo goed mogelijk te begeleiden.
Het gaat hier dus om een tekortkoming van mezelf en niet van het kind!!!!
En ik denk dat juist jij, met jouw achtergrond, daar misschien wel in kan slagen, omdat jij je wellicht beter kan verplaatsen in de psyche van zo'n kindje.
Hoezo weer?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon opvallend dat je dat gisteren zei en dat je uitgerekend een dag later weer een hongergevoel hebt. Bedoel er verder niks mee ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |