Ik wacht nog geduldig op de dagvaarding die ze me beloofd hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:24 schreef French het volgende:
Oké, maar ik denk niet dat dat kan, heb mijn laarzen al aangehad en de verzorgingskit gebruikt. Ik ben vooral bang dat ze niet onder de indruk zullen zijn van de ingebrekestelling. En dan?
Ze geven een deel van de klanten via hyves antwoord op de meest onbeschofte manier die je je maar kunt voorstellen. Mensen die negatieve verhalen op internet zetten (oplichting.nl, hyves etc) schrikken ze af met een dagvaarding. Topics op hyves met negatieve verhalen verdwijnen steeds. Je reinste censuur natuurlijk. Vandaar dat ik nu ook hier een topic heb geopend over wat ik hier nu mee aanmoet. Laat ze maar komen met hun advocaat.
Ze halen ze niet van de importeur, dat is onmogelijk. Buiten dat, ze zeggen zelf ook dat ze uit Amerika komen en dat ze netjes alles betalenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:27 schreef THEFXR het volgende:
Misschien is het ook een oplossing om met zoveel mogelijk mensen de nederlandse importeur aan te schrijven over dit verkooppunt?
Dan kan die passende maatregelen nemen, bijvb niet meer leveren aan deze zaak wegens merk/imago schade van Uggs
Ehm... ik weet niet wat sterfhuisconstructie isquote:Wat een amateuristische handel overigens, die hele website en de AV. Alsof het vanaf de keukentafel wordt geregeld allemaal. Het lijkt er bovendien ook op dat er een sterfhuisconstructie wordt toegepast.
En als ze aankomen halen ze die zooltjes eruit, om ze apart met veel winst te verkopen?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:04 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ze halen ze niet van de importeur, dat is onmogelijk. Buiten dat, ze zeggen zelf ook dat ze uit Amerika komen en dat ze netjes alles betalen
En een openbaar berichtje voor alle klanten:quote:*He he eindelijk van je af....*
/He he eindelijk kan ik mijn irritaties op jou afreageren.:hammer:
Wij gaan géén lijst voor jou maken wat er vanavond verkocht gaat worden,
sterker nog....we willen door jou hele vervelende (en dan heb ik me nog
heel netjes uitgedrukt) emailtjes en topics op de Uggs en Trendy hyves
jouw daar niet eens zien!
De telefoon staat inderdaad uit en dat is omdat er net een zending
binnen is gekomen en er op dit moment druk ingepakt wordt.....en ja ook
jouw laarzen staan gelabeld en al klaar voor vertrek....EINDELIJK!
Dus toen je vanmorgen belde werden JOUW laarzen ingepakt.
We zijn jouw acties voor het opjutten van andere klanten zat en zal je
dus van deze hyves verwijderd worden.
Ik hoop dat je blij met je laarzen bent, want als het aan mij had
gelegen had ik gelijk je geld terug gestort en je géén laarzen meer gegeven!
(Zo, dat was mijn tvpquote:Wij doen niets anders dan klanten hier informeren, het is gewoon zo dat onze
informatie jullie niet bevalt!
Het is wel degelijk jullie schuld als wij problemen krijgen met de
leverancier, want jullie pushen ons de hele tijd dus moeten wij ook weer van
onze kant bij de leverancier pushen, als jullie niet zo ongeduldig
waren....hoefden we dat ook niet te doen.
Jullie willen goedkoop originele laarzen, maar willen het gelijk in handen
hebben en dat gaat nu eenmaal niet, heb ik ook tig keer hier aangegeven,
maar het maakt niet uit wat ik schrijf, jullie lezen er of gewoon overheen
of het interesseert jullie niet! Daar kan ik ook niks aan doen.
Er is inderdaad géén tijd voor mail en telefoontjes als we druk bezig zijn
met inpakken, maar is prima....jij wilt dat we 24 uur telefonisch bereikbaar
zijn en alle mailtjes direct beantwoorden.....dan gooien we de prijzen ook
omhoog, dan is iedereen tevreden! want volgens mij kan een persoon maar één
ding tegelijk of kan jij 350 emailtjes beantwoorden, tussendoor telefoontjes
aannemen (per klant minstens een kwartier aan de telefoon hebben), 100 dozen
nachecken, inpakken en verzenden en daarna meehelpen inladen in de UPS
bus....uhmmm misschien nog even eten????
Ik kan zo nog wel een tijdje doorgaan, maar het is makkelijker praten als je
het zelf niet hoeft te doen.
Trendylaarzen is een startend bedrijf dus ook als gewone mensen leren wij
van onze fouten en tekortkomingen.
We konden waarschijnlijk je vragen voor het bestellen wel beantwoorden omdat
we het toen nog niet zo stervens druk hadden!
Natuurlijk mag iedereen vragen hoe het zit met de bestelling, daarom heb ik
toch ook topics geopend waar je die vragen kan stellen! Ik neem ze s'avond
laat door met Annemarie (vaak 1,5 uur aan de telefoon), dat doe ik om jullie
tevreden te stellen, soms lijkt het dat dat ook niet gewaardeerd wordt,
terwijl ik de volgende dag gewoon vroeg moet opstaan voor mijn kinderen en
naar het werk moet.
Tot slot wil ik nog zeggen....het doet ons goed dat we van veel klanten die
ons wel begrijpen veel steun krijgen, maar voor de klanten die alleen maar
dreigen IK WIL MIJN LAARZEN NU HEBBEN ANDERS BEL IK MIJN ADVOCAAT! vinden we
een beetje jammer!
Die zooltjes zijn gewoon officieel los te koop bij Ugg Australia hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 21:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
En als ze aankomen halen ze die zooltjes eruit, om ze apart met veel winst te verkopen?
Om het simpel te houden: Een sterfhuisconstructie houdt in dat een bedrijf goed renderende onderdelen van zichzelf gaat overbrengen naar een nieuwe onderneming. Wat dan overblijft zijn de slecht renderende onderdelen van de "oude" onderneming. Deze oude onderneming wordt vervolgens failliet verklaard. Zo kun je de gezonde onderdelen van je bedrijf behouden en voortzetten, zonder dat zij in de faillissementsboedel vallen. (zodat zij niet samen met de slecht renderende onderdelen moeten worden verkocht.)quote:Op zondag 11 januari 2009 18:17 schreef quirina het volgende:
Sterfhuisconstructie
http://aladin.bibliotheek.nl/aladin_detail.asp?qpid=14086
Wat ik ervan begrijp ( want ik heb er ook geen pindakaas van gegeten) dat ze failliet kunnen gaan en vervolgens anderen het bedrijf overnemen en weer doorstarten.
Ik kan het totaal verkeerd begrepen hebben, maar misschien kan iemand die wat meer over rechten weet er meer over vertellen?
( Ik vind het wel interessant en ik wil het ook graag snappen)
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:45 schreef French het volgende:
Oh my god!!
Mij hebben ze van de TL hyve afgekickt oomdat ik elders poste. Ik ben benieuwd naar de soap op de TL-hyve...
Ze halen de zooltjes niet uit de laarzen. Het is een extra paar zooltjes dat je bij dat pakketje krijgtquote:Op zondag 11 januari 2009 21:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
En als ze aankomen halen ze die zooltjes eruit, om ze apart met veel winst te verkopen?
Dat is eenvoudig na te trekken als je b.v. naam en vestigingsplaats weet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:39 schreef quirina het volgende:
Dus ik vraag me af of die advocaat wel bestaat?
Het is vermakelijk om te zien dat een bedrijf dat zichzelf de hemel inprijst en zichzelf helemaal geweldig vindt, zo ten gronde gaat door hun eigen hautaine gedrag. Maar het is uiteraard wel ontzettend jammer dat dta ten koste moet gaan van zoveel gedupeerden.... hopelijk komt er snel een einde aan al deze wantoestanden, kan me niet voorstellen dat ze nog net zoveel bestellingen hebben als eerst....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:39 schreef quirina het volgende:
Wat vind je er vermakelijk aan Ivetje?![]()
Probeer je zelf ook te laten dagvaarden (want het wordt dan waarschijnlijk toch een kansloze vordering). Stel dan bij de procedure een eis in reconventie (tegenvordering) in over 'jouw' zaak. Dat scheelt jouw kosten (geen dagvaarding meer hoeven uitbrengen, etc). En dus vervolgens daar voor de rechter de overeenkomst laten ontbinden of nakoming vorderen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:24 schreef French het volgende:
Oké, maar ik denk niet dat dat kan, heb mijn laarzen al aangehad en de verzorgingskit gebruikt. Ik ben vooral bang dat ze niet onder de indruk zullen zijn van de ingebrekestelling. En dan?
Ze geven een deel van de klanten via hyves antwoord op de meest onbeschofte manier die je je maar kunt voorstellen. Mensen die negatieve verhalen op internet zetten (oplichting.nl, hyves etc) schrikken ze af met een dagvaarding. Topics op hyves met negatieve verhalen verdwijnen steeds. Je reinste censuur natuurlijk. Vandaar dat ik nu ook hier een topic heb geopend over wat ik hier nu mee aanmoet. Laat ze maar komen met hun advocaat.
Dreigen waarvoor? Voor het posten van de naam van hun advocaat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef quirina het volgende:
Het staat op opgelicht.nl, daar kan je het lezen.
Ik ga geen link geven, gebruik google maar.
Straks gaan ze fok ook dreigen
Hoe dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:33 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Probeer je zelf ook te laten dagvaarden (want het wordt dan waarschijnlijk toch een kansloze vordering). Stel dan bij de procedure een eis in reconventie (tegenvordering) in over 'jouw' zaak. Dat scheelt jouw kosten (geen dagvaarding meer hoeven uitbrengen, etc). En dus vervolgens daar voor de rechter de overeenkomst laten ontbinden of nakoming vorderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |