Houniet wat heb je nou weer allemaal uitgespookt. En dat op zaterdag voor 20:00 uurquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Luque zit toch ergens anders? Of was dat voor een half jaar.
Volgens mij space ik hem nog ofzo.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Luque zit toch ergens anders? Of was dat voor een half jaar.
Volgens mij space ik hem nog ofzo.
Ik heb 80% hier.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Houniet wat heb je nou weer allemaal uitgespookt. En dat op zaterdag voor 20:00 uur.
Bericht komt uit de telegraaf.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:50 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik zie geen quotes van Van Basten en Ajax1.nl zit niet in Portugal, maar op hun zolderkamer achter het toetsenbord. Weinig van waar dus en een pure gok van hun. Als ze uiteindelijk gelijk krijgen, zijn ze de eerste, die insteek.
Vermaelen zal, zoals zovaak, wel weer net op tijd fit zijn. En als Vertonghen er zelf vanuit gaat dat hij na wat rust op tijd fit is voor NEC-uit, dan ga ik daar zelf ook maar vanuit. Van der Wiel heb ik verder niets over gelezen behalve dat hij de tweede helft van een partijtje liet schieten. Maar daar is anders altijd nog Silva.
Dit seizoen samen met Vertonghen alle wedstrijden gespeeld, valt dus wel mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:59 schreef zjroentje het volgende:
Vermaelen is echt te vaak geblesseerd ....
quote:
Dit seizoen valt het idd wel mee. Maar ik hou altijd mijn hart vast bij een kopduel van Vermaelen, want hij komt echt zo vaak verkeerd terecht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dit seizoen samen met Vertonghen alle wedstrijden gespeeld, valt dus wel mee.
Ha leuk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:46 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk om Bogarde zo aan het werk te zien.
Zijn er ook nog foto's van Luque?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:46 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk om Bogarde zo aan het werk te zien.
Je smiley is niet echt gepast.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ach ja was ter verwachten die blessures. Keeper,Middenvelders,Aanvallers waren bijna allemaal al een keer geblesseerd geweest. Nu dus de verdedigers
Mag ik hopen, anders zie ik het somber inquote:Op zondag 11 januari 2009 01:43 schreef KirkLazarus het volgende:
Vermaelen en Vertonghen staan er tegen NEC gewoon
En Vermeer is geen echte Ajacied omdatquote:Op zondag 11 januari 2009 10:50 schreef Rejected het volgende:
Men heeft het vaak over Stekelenburg verkopen en dan Vermeer laten spelen.
We kunnen ook Vermeer voor een fiks bedrag verkopen en de echte Ajacied Steek houden!
Steek levert nu (of deze zomer) natuurlijk meer op, Vermeer kan meer opleveren over een jaar of wat.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:50 schreef Rejected het volgende:
Men heeft het vaak over Stekelenburg verkopen en dan Vermeer laten spelen.
We kunnen ook Vermeer voor een fiks bedrag verkopen en de echte Ajacied Steek houden!
Inderdaad ja. Maar ik denk als hij uitzicht krijgt op veel speeltijd omdat Steek weg zou gaan, dat dat wel goed komt.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:17 schreef jna het volgende:
Moet Vermeer eerst z'n contract verlengen he
Het is niet te geloven.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:08 schreef Nashje het volgende:
Haha weer een hoopje blessures. Ongelooflijk. In de zomer zul je zien dat we nog steeds niet met de sterkste 11 hebben gespeeld
. Trieste zooi.
Aissati heeft nóg een terugslag gehad. En Van der Heijden z'n eerste.
Medische staf is weer op z'n best.
Eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Silva-Wielaert-Vertonghen-Vermaelen.
Zo zie ik de verdediging voor de rest van het seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |