Ik hoop van wel, de euro wordt nog steeds als een van de sterkste factoren gezien in deze kredietcrisis, dus ik hoop dat dat zich ook in de koersen nog gaat vertalen. Wil eigenlijk ook nog wat betsellen, maar wacht daar om diezelfde reden nog even mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:31 schreef Elias3 het volgende:
zou die dollarkoers nog wat beter worden komende dagen/weken ?
geloofijk maakt het helemaal niet uit waar jij je monitor kabel vandaan hebt, is toch (bijna) allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:29 schreef Kadooosh het volgende:
Zou deze dvi kabel een beetje oke zijn:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1499
Bedoel met dvi is het toch gewoon digitaal dus het is of geen beeld of wel.
haha laat de admin de TT maar veranderen. En ja iedereen moet wel eens doodquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:40 schreef Ikzoekiets het volgende:
kut TTkut TS . TS moet dood
:R :R:r;r
''woman''quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:53 schreef Syrena het volgende:
Ik ben shipped!En meteen alles.
Ben nu een tweede bestelling aan het voorbereiden, ik heb vandaag een Ixus 90IS gekocht![]()
Meisje bij de Mediamarkt (met de doos in haar handen):"Wil je er extra geheugen bij?"
NEE!
"Wil je er een tasje ofzo bij?"
NEE! Give me the box woman, zodat ik kan betalen en naar huis kan om meer cheape shit te bestellen in Hong Kong![]()
Aaaaaaaaaaaaaaahhhhh
niet wachten...just do itquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:43 schreef Rekkof het volgende:
tvp, misschien binnekort dan eindelijk is iets bestellen
Bose in ear cloneequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:28 schreef Elias3 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18470 miss maar eens gaan bestellen
Het viel me later pas op dat ik die doos echt zowat uit haar handen aan het trekken wasquote:
snel wachten tot er meer geld op me rekening staat ga ik die en nog heel veel andere dingen bestellenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
Bose in ear clonee;
dx $8,50 - ¤6,30 ofzo :
[ afbeelding ]
Real one( 99 euro ):
[ afbeelding ]
Geluidskwaliteit zal wel net zo goed zijn al die van 99 euro![]()
![]()
edit: lees net in een topic over deze oortjes dat ze nog wel aardig klinken ..
en dat zoals gewoonlijk ; het bose logo overal opstaat ; en deze alleen van de foto is gesoept![]()
same herequote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:09 schreef Elias3 het volgende:
[..]
snel wachten tot er meer geld op me rekening staat ga ik die en nog heel veel andere dingen bestellen
Je wil reclame maken is het niet?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:25 schreef Flubberbal het volgende:
wat is BG??????????
Ik heb de echte! Zou deze alleen al willen kopen om ze te vergelijken met mijn originele. Het geluid van de echte is zo ongelofelijk goed, dat is gewoon niet te evenaren. Dus ben bang dat ik van een koude kermis thuis komquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
Bose in ear clonee;
dx $8,50 - ¤6,30 ofzo :
[ afbeelding ]
Real one( 99 euro ):
[ afbeelding ]
![]()
en dat zoals gewoonlijk ; het bose logo overal opstaat ; en deze alleen van de foto is gesoept![]()
Door dit topic wilde ik 'm ook al bestellen, was me anders zelf nog niet opgevallen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:17 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik heb de echte! Zou deze alleen al willen kopen om ze te vergelijken met mijn originele. Het geluid van de echte is zo ongelofelijk goed, dat is gewoon niet te evenaren. Dus ben bang dat ik van een koude kermis thuis kom
Waarvoor heb je die eerste? Voor de gein?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:12 schreef Remake het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.1253
http://dealextreme.com/details.dx/sku.12057
Binnen
Ik ken idd ook de echte bose in ear ; zit idd een zeer goed geluid in!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:17 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik heb de echte! Zou deze alleen al willen kopen om ze te vergelijken met mijn originele. Het geluid van de echte is zo ongelofelijk goed, dat is gewoon niet te evenaren. Dus ben bang dat ik van een koude kermis thuis kom
Bose is bagger.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
Bose in ear clonee;
dx $8,50 - ¤6,30 ofzo :
[ afbeelding ]
Real one( 99 euro ):
[ afbeelding ]
![]()
Zijn je oren wel zo goed, dat je het verschil zal horen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:17 schreef Tarabass het volgende:
[..]
quote:
Een forum waar alles wat met een i begint wel genoemd mag worden moet je niet al te serieus nemen hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:26 schreef Andyy het volgende:
[..]
Bose is bagger.
op head-fi is het zelfs taboe om dat woord te gebruiken
Nu maar hopen dat je Engels niet zo kut is als je Nederlandsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:01 schreef Elias3 het volgende:
hopen dat me aansteker maandag aankomt van BG. Moest hem reviewen voor Meka
begint het met een i dan ?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:15 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Een forum waar alles wat met een i begint wel genoemd mag worden moet je niet al te serieus nemen hoor.
Nou goedquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:03 schreef Dionysiou het volgende:
Andere topictitel?
DealExtreme ervaringentopic #32 Waar DX stout word!
Dat merken wequote:Op zondag 11 januari 2009 13:22 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Nou goedEn trouwens met mijn Nederlands is niks mis hoor.
TT is letterlijk gekopieerd uit een post van Dionysiou. Als je het zo erg vind, vraag een mod of het aangepast kan wordenquote:Op zondag 11 januari 2009 14:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En nog staat er een fout in..
Wordt is met dt.
Gaat over de Airsoftquote:Dear Dion,
DX will declare all the packages as "gift" except the packages which are sending to Norway.
Hope you good luck !
Yours Jack
Klopt, nu nog iemand die het spits durft af te bijten hahaquote:Op zondag 11 januari 2009 14:39 schreef Wunny het volgende:
[..]
Dankjewel, de kans dat je dus wordt gepakt is ineens vele maler kleiner.
Niet, want alle pakketjes worden altijd al als gift gemarkeerd, kijk maar eens op een envelop van DX.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:39 schreef Wunny het volgende:
[..]
Dankjewel, de kans dat je dus wordt gepakt is ineens vele maler kleiner.
Doe dan deze: http://dealextreme.com/details.dx/sku.19527quote:Op zondag 11 januari 2009 14:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niet, want alle pakketjes worden altijd al als gift gemarkeerd, kijk maar eens op een envelop van DX.
Je moest hem vragen wat bij de omschrijving neer zullen zetten, zoals "BB Guns (Toy)" of "Toy".
Oh, en wat betreft het spits afbijten, ik wil er best eentje bestellen naar mijn eigen adres, maar als ik er eentje zou kopen, zou het die van $26,60 zijn, en 20 euro is me weer net iets teveel voor een balletjes-pistooltje. Mocht iemand dus even 20 euro aan me willen doneren voor het bestellen, laat het me dan maar weten.
Welke welke?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb toevallig net zo'n ding besteld.
Ik wil die van 20 euro hebben, maar ik wil gewoon geen strafbladquote:Op zondag 11 januari 2009 14:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niet, want alle pakketjes worden altijd al als gift gemarkeerd, kijk maar eens op een envelop van DX.
Je moest hem vragen wat bij de omschrijving neer zullen zetten, zoals "BB Guns (Toy)" of "Toy".
Oh, en wat betreft het spits afbijten, ik wil er best eentje bestellen naar mijn eigen adres, maar als ik er eentje zou kopen, zou het die van $26,60 zijn, en 20 euro is me weer net iets teveel voor een balletjes-pistooltje. Mocht iemand dus even 20 euro aan me willen doneren voor het bestellen, laat het me dan maar weten.
Waarom heb je dat gekochtquote:Op zondag 11 januari 2009 12:18 schreef Erasmo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355
De knoop doorgehakt en deze besteld
Je moet gewoon net de pech hebben dat je wordt gepakt, die kans is klein, maar bij zo'n ding is het gewoon kut als je wordt gepakt.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik wil die van 20 euro hebben, maar ik wil gewoon geen strafblad
Heel je leven verneukt
Jammers zenden radio stralingen uit, zo sterk dat ze de mobiele straling overheersen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef Kadooosh het volgende:
Vraag me af of die gsm jammers niet erg veel straling uitzenden, 36w klinkt niet echt gezond..
Daarom weerhoud jij je er ook van?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef Wunny het volgende:
[..]
Je moet gewoon net de pech hebben dat je wordt gepakt, die kans is klein, maar bij zo'n ding is het gewoon kut als je wordt gepakt.
Haha! waarom denk ik aan Battlefield 2142?quote:
Net ofdat je daardoor een straf blad krijgt....quote:Op zondag 11 januari 2009 15:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik wil die van 20 euro hebben, maar ik wil gewoon geen strafblad
Heel je leven verneukt
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Daarom weerhoud jij je er ook van?
Omdat het een wapen is!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:20 schreef Flepke het volgende:
[..]
Net ofdat je daardoor een straf blad krijgt....![]()
Voor andere hobby's heb ik zo'n 50 bestellingen ontvangen uit china/honkong/japan, en nooit maar dan ook nooit is er iets open gemaakt, nooit gezeik gehad met de douane. Soms waren het een pakketjes van 0,5 m bij 1m, soms waren het pakketjes van grote waarde, maar nooit inklarings kosten hoeven betalen....
De douane controleert gewoon niet streng op dingen uit china/hongkong/japan, ze letten veel meer op dingen uit amerika.
En mocht je eruit worden gepakt, ze versturen het als gift, cadeautje, het is hun schuld, zij sturen jou verboden wapens toe...
ja, maar op DX staat dat ze er niet verantwoordelijk voor zijn.. maar idd kun je dan beweren dat je het niet zelf hebt besteld en dat iemand anders het naar jouw adres heeft verstuurd en jij er niks vanaf wistquote:Op zondag 11 januari 2009 16:20 schreef Flepke het volgende:
[..]
Voor andere hobby's heb ik zo'n 50 bestellingen ontvangen uit china/honkong/japan, en nooit maar dan ook nooit is er iets open gemaakt, nooit gezeik gehad met de douane. Soms waren het een pakketjes van 0,5 m bij 1m, soms waren het pakketjes van grote waarde, maar nooit inklarings kosten hoeven betalen....
De douane controleert gewoon niet streng op dingen uit china/hongkong/japan, ze letten veel meer op dingen uit amerika.
En mocht je eruit worden gepakt, ze versturen het als gift, cadeautje, het is hun schuld, zij sturen jou verboden wapens toe...
Pleur een end op.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:28 schreef Werewolf het volgende:
Blijft het nou nog 10 topics over die domme balletjespistooltjes gaan?
Koop ze of koop ze niet als je bang bent gepakt te worden.....
niet met je eens.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:28 schreef Werewolf het volgende:
Blijft het nou nog 10 topics over die domme balletjespistooltjes gaan?
Koop ze of koop ze niet als je bang bent gepakt te worden.....
Hij heeft wel een punt, deel 31 ging haast geheel over die stomme dingen, en nu dit deel ook.quote:
Goed punt, al die topics zitten vol met kutvragen.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 16:47 schreef Dionysiou het volgende:
Wat wil je dan, duizend vragen over wat BG, FP of DX of DE betekend? Of over DSTT kaartjes?
Ik heb er hier eentje ( Uit Italie ) en ik knal er zeker iedere dag even meequote:Op zondag 11 januari 2009 16:56 schreef Remake het volgende:
Ik vind het wel wack als je omdat het opeens op DX staat een BB-Gun gaat kopen.
Als je er echt een wou had je dat al lang gedaan namelijk in belgie/frankrijk/duitsland.
Denk ook dat de meeste die er een kopen er 3 keer mee schieten en dat ie dan in de kast verdwijnt.
Om rustig in de trein te zittenquote:
Ja, gelukkig heeft de douane geen automatische x-ray die wapenvormen herkent, en valt het pakket ook absoluut niet aan jou te linken met je mooie paypalrekening eringquote:Op zondag 11 januari 2009 16:20 schreef Flepke het volgende:
[..]
Gewoon in 3 delen laten verzenden.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:03 schreef Overkill. het volgende:
Hey iedereen,
Ik ben nieuw op het forum en had toch wel enkele vragen over dealextreme.
Komende week zou ik graag een bestelling doen van ongeveer 100 dollar. In deze bestelling zitten twee gsm batterijen, 3 geheugenkaartjes, een zakje voor ipod touch, zakje voor nintendo DS en Guitar hero controller voor DS. Er zijn nog wel dingen die ik wil, maar dit is het voorlopig. Tenzij het veilig is meer te bestellen?
Is het veilig om dit in één maal samen te bestellen en te laten versturen (natuurlijk als gift). Zelf ben ik van Antwerpen België, dus hopelijk zijn hier ook enkele Belgen die hun ervaring kunnen delen. Mocht mijn pakketje geopend worden, ben ik dan alles kwijt? Of moet ik veel betalen?
In ieder geval al bedankt voor de hulp
grtz
Didier
Dat dus. Opsplitsen kent geen nadelen.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:02 schreef Sebasser het volgende:
Overkill. Bestel het in delen.
Veel beter, en als ze een pakje kwijtraken ben je niet meteen alles kwijt.
tot 22 euro betaal je ook geen invoerbelasting.
quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 18:08 schreef Overkill. het volgende:
Maar dan nog steeds alles op dezelfde dag bestellen? Want dan komt het toch tegelijkertijd aan op de douane? Of wachten tot één pakketje verzonden is en dan het andere bestellen?
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:28 schreef MacorgaZ het volgende:
We Ik hebben gewoon geen leven, dus....
Wat wil je met een nunchaku?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:01 schreef marp0 het volgende:
TVP
Nog een nunchaku voor me vriend gister ontvangen.
Billenkoek gevenquote:
Nopequote:Op zondag 11 januari 2009 21:55 schreef qltel het volgende:
FP & DX al afgezocht naar een Wii modchip. Weet iemand die toevallig ergens te vinden?
(intussen zijn er weer 3 bestellingen onderweg..)
You got mequote:
Ik ook. Als je een tent gevonden hebt... graag.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:55 schreef qltel het volgende:
FP & DX al afgezocht naar een Wii modchip. Weet iemand die toevallig ergens te vinden?
(intussen zijn er weer 3 bestellingen onderweg..)
Ik tel er 14.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 23:57 schreef lollers1010 het volgende:
Bij DX hadden ze een tijdje terug Compact Flash kaartjes voor een paar euro.
Maar nu staan er nog maar een paar of ben ik verkeerd aan het kijken.
Garantie is allang verlopen en ik wil inderdaad backups kunnen draaien. Ik had echter nog niet vernomen dat dat softwarematig kan.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:12 schreef Remake het volgende:
Waarom een wii modchip kopen en je garantie weggooien als tegenwoordig zelfs backups en homebrew starten software matig kan?
quote:
De vraag is, wil je je data aan zo'n kaartje toevertrouwen?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik tel er 14.
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.308~search.CF
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:05 schreef Kadooosh het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om een betaling van paypal welke van je rekening af te gaan aan de echte paypal betaling te kopelen...
Dit staat er namelijk als er iets afgeschreven wordt:
KN: QQI5TJJ23JBS3YDW
PAYPAL PTE LTD
QQI5TJJ23JBS3YDW PAYPAL AFSCHRIJ
VING
Maar ik kan die codes dus echt nergens aan linken ofzo.
Als Transactieomschrijving krijg ik altijd zo'n code 6JF33305WM771334N.. snap niet dat ze niet gewoon die gebruiken.
Omdat niet alle spellen er op werken, het verneukt kan worden door een firmware-upgrade.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:12 schreef Remake het volgende:
Waarom een wii modchip kopen en je garantie weggooien als tegenwoordig zelfs backups en homebrew starten software matig kan?
Schep schepquote:Op maandag 12 januari 2009 09:58 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Wat?
Is wel handig als je een paar 1000 dollar per maand uitgeeft op Paypal.
net zo foei als die bb gun dusquote:Op maandag 12 januari 2009 13:18 schreef 988012 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19616
10x zo sterk wifi signaal als toegestaan
Bij deze output-sterkte moet je toestemming aanvragen schijnt het, het importeren boeit dus waarschijnlijk niet zo veel.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
net zo foei als die bb gun duslaat die discussie maar komen!
Het lastige is, is dat je er 2 nodig hebtquote:Op maandag 12 januari 2009 13:59 schreef 988012 het volgende:
[..]
Bij deze output-sterkte moet je toestemming aanvragen schijnt het, het importeren boeit dus waarschijnlijk niet zo veel.
Ja dat begrijp ik, maar leuk voor een lokaal netwerk tussen jou en je maat een dorp verderop bijv.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Het lastige is, is dat je er 2 nodig hebt
Want je normale wifi-kaart in je pc/laptop heeft de kracht niet om het terug te sturen
Duuuuus als ik zo'n ding koop, kan ik op het draadloze netwerk van mijn werk? Dat ligt zo'm 700 meter van m'n huis afquote:Op maandag 12 januari 2009 14:09 schreef 988012 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar leuk voor een lokaal netwerk tussen jou en je maat een dorp verderop bijv.
als je er 2 koopt wel ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Duuuuus als ik zo'n ding koop, kan ik op het draadloze netwerk van mijn werk? Dat ligt zo'm 700 meter van m'n huis af
Als ze daar ook zoiets hebben en er een aantal weilanden tussen jou en je werk liggen wel jaquote:Op maandag 12 januari 2009 14:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Duuuuus als ik zo'n ding koop, kan ik op het draadloze netwerk van mijn werk? Dat ligt zo'm 700 meter van m'n huis af
Vermogen is bij 2,4 Ghz erg onbelangrijk. Belangrijk is dat de antennes elkaar zien. Als de antennes elkaar kunnen zien kun je met toegestaan vermogen en goede antennes wellicht al verbinding maken, als de antennes elkaar niet zien omdat er van alles (boomtakje is al genoeg) tussen staat kun je het met illegale vermogens hoogstwaarschijnlijk ook vergeten.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Firmware kan je downgraden, spellen kan je gewoon .iso downloaden en branden.. klaar!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat niet alle spellen er op werken, het verneukt kan worden door een firmware-upgrade.
En je alle spellen eerst moet patchen.
Werkt het met álle spellen?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Firmware kan je downgraden, spellen kan je gewoon .iso downloaden en branden.. klaar!
Patchen weet ik niks vanaf.. Ik download spellen, ik kopieer ze niet. Misschien moet je patchen bij kopiëren.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Werkt het met álle spellen?
Want ik meen van niet?
En je moet ze toch ook eerst patchen
een wapen met een modem vergelijkenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
net zo foei als die bb gun duslaat die discussie maar komen!
quote:
http://www.mymemory.co.uk/quote:Op maandag 12 januari 2009 15:34 schreef Impry het volgende:
Is er eigenlijk niet nog een zelfde soort site (zonder verzendkosten dus) die de Engels Pond als koers hanteert? Met de huidige Pond-koers zou dat namelijk wel erg gunstig zijn.
Heeft iemand op DX te vertellen, waarschijnlijk kan een sterkere antenne dus ook gevoeliger werken.quote:You are wrong, guys. Bi-directional WLAN amplifiers alternately amplify the outgoing signal *and* the incoming signals. This is called time-division duplex, as written on the box. A 12 dB receive gain is not bad, actually.
Wat er niet is kun je ook niet versterken. Het versterken van de ontvangst (met kastjes) is onzin, als de antenne het signaal niet binnenkrijgt kan het kastje er ook niets aan versterken. Een goede antenne doet veel meer, kwa zenden en ontvangst. Zeker richtantennes zoals de Cantenna.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:35 schreef 988012 het volgende:
Heeft iemand op DX te vertellen, waarschijnlijk kan een sterkere antenne dus ook gevoeliger werken.
Dat weet ik nietquote:Op maandag 12 januari 2009 16:22 schreef Wunny het volgende:
Werkt dit ding in Nederland?
Sporadischquote:Op maandag 12 januari 2009 16:22 schreef Wunny het volgende:
Werkt dit ding in Nederland?
quote:Wereldwijd zijn er zes typen GSM netwerken die op verschillende frequenties werken. GSM 850 wordt gebruikt in Zuid-Amerika. GSM-R, E-GSM, GSM 900 en GSM 1800 worden gebruikt in Europa en grote delen van Azië. GSM 1900 wordt gebruikt in Noord Amerika..
Hij werkt iig hier.quote:- Creates enough interference to block all cell phone signals around you (GSM 930Mhz~960Mhz/CDMA 870Mhz~880Mhz/DCS 1805Mhz~1920Mhz)
Stumper, misbruik de Services van DealExtreme niet, daarmee verneuk je het voor de rest.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:23 schreef Elias3 het volgende:
Het is ook echt zo makkelijk om gratis een nieuw product te ontvangen van DX met het verhaal dat het kapot aankwam enzo.
Ik doe het zelf niet maar ik bedoel als bij mij een product kapot aankomt dan hoef ik niet eens perse een foto te sturenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Stumper, misbruik de Services van DealExtreme niet, daarmee verneuk je het voor de rest.
Ik zou zelf nooit een merkloos mobiel kopen van bijv. DX. Het menu is gewoon niet zo fijn, het gaat snel kapot, ziet er goedkoop uit . Maarja dat is mijn mening.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:28 schreef Unknown90 het volgende:
Op de gok besteld, kijken of het wat is:
- SciPhone i68+
Met meteen wat extra's erbij:
- Schermplakkers
(Waarschijnlijk te groot, maar kan bijknippen)
- Beschermhoesje
And last but not least:
- Geheugenkaartje 4 GB, voorlopig wel genoeg
Leuk starterspakketje toch? Meteen alles compleet
Mijne is hier net binnen. Qua uiterlijk nog niets afwijkends kunnen ontdekken, en dat stelt mij wel gerust. Mwah,m op 1 dingetje na dan, serienummer stickertje wat bij m'n andere controller zit onder batterijklepje, ontbreekt. Voor de rest is het ding (incl. bestickering) EXACT hetzelfde. Werking vanaaf nog even testen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:27 schreef THEFXR het volgende:
mijn xbox 360 controller is geshipped, ben benieuwd of ie het doet, als ik hem krijg en welke kwaliteit het is.
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Goed punt, al die topics zitten vol met kutvragen.
[ afbeelding ]
N00b!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:11 schreef Dionysiou het volgende:
Terug Vind Post, maar wat het betekend is zelfs voor mij nog een raadsel
EDIT: Ik weet eindelijk wat het inhoud!
Deze jaquote:Op maandag 12 januari 2009 19:23 schreef Wunny het volgende:
Welke plug heb ik nodig om dit ding werkend te krijgen hier in NL?
Zo'n flat to round plug ofzo?
Ik had ze van de FocalPrice.com niet kopen je moet ze van onder erin steken en de FM Transmitter valt eruit!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:16 schreef Radioheader het volgende:
Iemand ervaring met de iPod FM-transmitters. Iemand goede ervaring met een model? Of kan ik beter langs de Mediamarkt?
Met lampje wat brand zodat het alsnog opvaltquote:Op maandag 12 januari 2009 20:31 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ze hebben bespioneerstropdassen en -tissuedoosjesEchte James Bond-gadgets
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19638
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19632
Dat scheelt zo'n 25 a 30 euro als ik het goed zie.. Op zich de moeite waard, maar zijn ze (min of meer) vergelijkbaar? Of denken jullie dat je vaak te maken krijgt met foutjes (dat de sensor bijv niet goed goed waardoor je extra hard moet leunen bijvoorbeeld)? Of zijn ze eigenlijk even goed?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:30 schreef mstr het volgende:
http://volumerate.com/details.vr/sku.19090
Fake Wii Fit board!
Ja dat heb ik ook, maar ze zijn bijna nergens te krijgenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:08 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dat scheelt zo'n 25 a 30 euro als ik het goed zie.. Op zich de moeite waard, maar zijn ze (min of meer) vergelijkbaar? Of denken jullie dat je vaak te maken krijgt met foutjes (dat de sensor bijv niet goed goed waardoor je extra hard moet leunen bijvoorbeeld)? Of zijn ze eigenlijk even goed?
Bij zo'n "grote" dingen wil ik ze nog altijd liever echt kopen.. Maar kabeltjes en kleine gadgets op DX
Naar mijn weten wel!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef Syrena het volgende:
Ben ik de enige vrouw hier trouwens? Met m'n gadget-tic?
Hmm, tof!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:30 schreef mstr het volgende:
http://volumerate.com/details.vr/sku.19090
Fake Wii Fit board!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13301quote:Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef Syrena het volgende:
Ik wil die site leegkopenIk heb al een HTC TOuch-kloon ontdekt
![]()
Het was fijner toen ik alleen verslaafd was aan het online kopen van kleren en boeken![]()
Flauw weer hoor, op DX Forums, bij elk topic waarin iemand iets vraagt voor zijn vriendin of zusje, raden ze die aan.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:15 schreef Zapper het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13301
Deze al geprobeerd?
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:15 schreef Zapper het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13301
Deze al geprobeerd?
De zuigduim van de gemiddelde fokker is goedkoper en zal sneller leverbaar zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
ik dacht net als vroeger dus weer dat het echt een masagedinges was, voor je rug
dus ik heb er nooit op geklikt
![]()
Hij is niet echt duur he....
Was een weekendje sneeuwhappen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:47 schreef Dionysiou het volgende:
Wat wil je dan, duizend vragen over wat BG, FP of DX of DE betekend? Of over DSTT kaartjes? Kom op zeg, wees een realist hier is zo'n topic voor, en Airsoft is een grote stap van DX. Dus mag er ook over gepraat worden, en als het je niet intereseerd ignore it..
PS: Waar is Stinosss?
Die past niet in m'n sokkenmandjequote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
De zuigduim van de gemiddelde fokker is goedkoper en zal sneller leverbaar zijn.
Dat hoeft ook niet, je kickt 'm gewoon buiten als je klaar bentquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, je kickt 'm gewoon buiten als je klaar bent
't Mooie is dat ze je nog dankbaar zijn ook voor de kans van hun levenquote:
Is ook voor je rug.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:22 schreef Syrena het volgende:
ik dacht net als vroeger dus weer dat het echt een masagedinges was, voor je rug
dus ik heb er nooit op geklikt
![]()
Hij is niet echt duur he....
Dat 't werkgeheugen was?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:31 schreef Zapper het volgende:
[..]
Is ook voor je rug.
Wat dacht jij dan?
Zijn er geen dwerg-fokkers..?quote:
Ze doen zich meestal wel groter voor dan ze zijn, dus 't zou me niet verbazenquote:
Dat is omdat ze ook condooms verkopen.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:37 schreef Syrena het volgende:
Ze verkopen ook zwangerschapstesten![]()
10 voor 1.88 dollar!
betrouwbaar.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:43 schreef Unknown90 het volgende:
Kans van 1 op 10 dat ze de juiste voorspelling geven?
Hoe betrouwbaar zal het zijn? LOL
Sorryquote:Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef Stinosss het volgende:
Eerst die airsoftguns, en nu de zwangerschapstesten....
Jezus, wat gaat dit topic achteruit
Yeey he's back!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef Stinosss het volgende:
Eerst die airsoftguns, en nu de zwangerschapstesten....
Jezus, wat gaat dit topic achteruit
Je wilde iets van 25-30 dollar, zou je dan niet eerder deze nemen:quote:Op maandag 12 januari 2009 22:58 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Yeey he's back!
Denk je dat dit een goed ding is?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15241
Klopt, het is ook best veel ik bestel hem meer voor de lol en 3x gebruikenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je wilde iets van 25-30 dollar, zou je dan niet eerder deze nemen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5762
Persoonlijk vind ik 56 dollar erg veel voor zo'n ding, 31 dollar gaat nog wel.
Zeker omdat ik zoiets 3 keer gebruik en dan weg geef of in de kast leg
Weet niet of jij hem veel wilt gaan gebruiken.
Ik denk dat ze alletwee hetzelfde zijn? En op DX is hij goedkoper.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:08 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
ik wil nog een groene laser bestellen 200mW welke moet ik nemen van FocalPrice of van DX?
Zo ik heb nu aan 110 dollar prul:quote:Op maandag 12 januari 2009 23:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alletwee hetzelfde zijn? En op DX is hij goedkoper.
Ik zou hem bij DX kopen, omdat DX tof isIk order liever bij DX.
Ik heb overigens die 200mW groene van FocalPrice, voor 74 dollar, toen was ie op DX nog 120 dollar, nu 66 geloof ik.
Ik moet zeggen dat hij best wel vet is
Je kan op korte afstanden zwarte dingen laten roken, en ballonnen poppen enzo gaat ook gewoon. Maar die rode blijft beter voor branden, omdat die focusbaar is.
Het is natuurlijk geen professionele laser, maar wat wil je voor 66 dollar.
Ik vind hem in ieder geval wel tof, omdat hij aardig wat brand, en met volle batterijen zie je de beam overdag net zo goed als een True 30mW 's nachts.
's nachts zie je gewoon een felle groene straal, erg tof.
Enige nadeel is dat dat ding batterijen opslurpt, dus ik zou oplaadbare nemen.
Mwah, bij die E-Sky (dus de wat duurdere varianten op DX) valt dat wel mee, die verkopen ze hier ook gewoon, maar dan tegen veel hogere prijzen. Afgelopen week bijv. was bij Conrad hier in NL een Reely helicopter in de aanbieding, wat dus exact dezelfde is als een E-Sky heli, maar ondanks de aanbieding was die nog 15 euro duurder dan op DX en dan was het ook nog een model wat inmiddels vervangen is door een nieuwer. Reserve-onderdelen zijn altijd handig voor zoiets, die zul je zeker nodig hebben, maar die zijn (in geval van nood) dan ook gewoon hier verkrijgbaar bij de modelbouwzaken. Maar dan zit je dus wel in de "duurdere" categorie te kijken ja (nog steeds belachelijk goedkoop voor een R/C heli) Een vriend van me heeft zo'n E-Sky gekocht op DX, maar heeft er nog steeds niet mee durven vliegenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:02 schreef Stinosss het volgende:
Keine ahnung. Ik loop met een straal van 4 meter om deze dingen heen. Ze zijn vaak zo fragiel dat ze al bijna uit elkaar vallen als je ernaar kijkt.
Je kan ook die laser pas volgende maand kopen, als je weer wat avondjes in de keuken hebt gewerktquote:Op maandag 12 januari 2009 23:20 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Zo ik heb nu aan 110 dollar prul:
- Ice Pro Home Slurpee Maker (Ice Shaver/Crasher)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12792
- New Mosquito R/C Helicopter RTF Set
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5762
- 200mW Green Laser Pointer Pen Black
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1997
En dan nog batterijen voor de 200mW laser, oplader heb ik al
Jammer van de koers
Het is een groot bedrag, ik denk er nog eventjes overna iig bedankt!
Haha hier schoot ik eventjes van in de lach, heel scherp van jou!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan ook die laser pas volgende maand kopen, als je weer wat avondjes in de keuken hebt gewerkt
Of als je je messenset verkocht hebt
Uiteraard in samenwerking met http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15628quote:Op maandag 12 januari 2009 21:20 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6627
die dingen zijn zo nutteloos maar vet
En waar gebruikt een niet-drugsgebruiker dit zoal voor?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:36 schreef Werewolf het volgende:
Heej, mijn digitale weegschaal is vandaag aangekomen...![]()
Alles waar bose opstaat (behalve dan die neppe shit) betaal je sowieso 10x teveel voor, en dat is geen grapje. Ga maar eens je bose in-ears vergelijken met sennheiser in-ears van 50 euro, wedden dat die een stuk beter klinken? Maar goed, geloof maar lekker zelf dat BOSE goede shit is, you got marketedquote:Op zondag 11 januari 2009 12:15 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Een forum waar alles wat met een i begint wel genoemd mag worden moet je niet al te serieus nemen hoor.
En de koers moet gunstiger worden voor onsquote:Item is temporarily sold out.
quote:
Overwegend pakketjes versturen via marktplaats en kokenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:05 schreef 988012 het volgende:
[..]
Uiteraard in samenwerking met http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15628![]()
[..]
En waar gebruikt een niet-drugsgebruiker dit zoal voor?![]()
Batterijen had je al maar het is misschien handig om te weten dat je bij alle Soshine batterijen ook deze doosjes krijgt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:49 schreef Werewolf het volgende:
Erger me al tijden aan de rondzwervende batterijen in mijn cameratas.
Alleen jammer dat de kleuren een beetje gay zijn.
Ik zei gewoon dat ik geen goed forum wist en vroeg of hij mij er een kon aanraden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:40 schreef g0dz0r het volgende:
[..]De eersten zijn al in beslag genomen?
![]()
Hmmm bij BG deze aangevraagd om te reviewen: http://www.budgetgadgets.(...)s-laptop-p-4303.html
Krijg nu alleen de vraag waar ik de review ga plaatsen en daar had ik nog niet over nagedacht.![]()
Andere reviewers een idee?
En hoe is dat afgelopen? Heb je al zooi gehad en gereviewed?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:13 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Ik zei gewoon dat ik geen goed forum wist en vroeg of hij mij er een kon aanraden.
Hij heeft vorige week maandag zo'n jet aansteker verstuurd. Hopen dat ie snel aankomtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:17 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
En hoe is dat afgelopen? Heb je al zooi gehad en gereviewed?
En omgerekend per stuk ook nog eens goedkoperquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:58 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Batterijen had je al maar het is misschien handig om te weten dat je bij alle Soshine batterijen ook deze doosjes krijgt.![]()
FP heeft wel gewone transparante: http://www.focalprice.com(...)ack_EB159T_7332.html
Kan ik je aanraden, iedereen dweept met DX maar er zijn er meer die (dezelfde) spullen (goedkoper) hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:30 schreef Werewolf het volgende:
[..]
En omgerekend per stuk ook nog eens goedkoper![]()
Voortaan ook maar eens daar kijken dan (hoewel ik er maar 3 nodig heb).
Hier een lijstje voor in de OP wat aangevuld kan worden met dergelijke sites. (free shipping)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:16 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Kan ik je aanraden, iedereen dweept met DX maar er zijn er meer die (dezelfde) spullen (goedkoper) hebben.
www.budgetgadgets.comquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:47 schreef Impry het volgende:
[..]
Hier een lijstje voor in de OP wat aangevuld kan worden met dergelijke sites. (free shipping)
Soortgelijke sites:
http://www.focalprice.com
http://www.kaidomain.com
http://www.volumerate.com
http://www.mymemory.co.uk
Welke missen er nog?
Die werd een pagina of twee terug genoemd.quote:
Klopt, hij is net 10 cent duurder, met 2 Kingston 4GB's SDHC MicroSD, dan DX.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:04 schreef Impry het volgende:
[..]
Die werd een pagina of twee terug genoemd.
Heeft wat meer officiele producten, maar met huidige Pond-koers en geen verzendkosten is het niet verkeerd.
Jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:04 schreef Impry het volgende:
[..]
Die werd een pagina of twee terug genoemd.
Heeft wat meer officiele producten, maar met huidige Pond-koers en geen verzendkosten is het niet verkeerd.
Dat ioffer is toch gewoon een soort Ebay?
Ik heb hem gewoon even in het rijtje gezetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:48 schreef g0dz0r het volgende:
www.yopool.com maar die hebben nog maar een heel beperkt aanbod. Concept is wel gelijk aan DX/FP/BG.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef Syrena het volgende:
Ik wil die site leegkopenIk heb al een HTC TOuch-kloon ontdekt
![]()
Het was fijner toen ik alleen verslaafd was aan het online kopen van kleren en boeken![]()
Dat had ik dus ook een tijdje is nu hopelijk opgelost.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:09 schreef Dionysiou het volgende:
Ik word gek van PayPal/DX dat ik bij bij hoge bestellingen steeds dat creditcard gelul krijg en dan moet ik weer DX mailen en die lossen het dan op.
Ik ga hem hier reviewen(in dit topicquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:40 schreef g0dz0r het volgende:
[..]De eersten zijn al in beslag genomen?
![]()
Hmmm bij BG deze aangevraagd om te reviewen: http://www.budgetgadgets.(...)s-laptop-p-4303.html
Krijg nu alleen de vraag waar ik de review ga plaatsen en daar had ik nog niet over nagedacht.![]()
Andere reviewers een idee?
Gastquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:37 schreef Wunny het volgende:
http://dealextreme.com/products.dx/category.831
DealExtreme heeft inmiddels ook BB's!
Vet! Bestel eensquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:37 schreef Wunny het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:37 schreef Wunny het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:03 schreef Dionysiou het volgende:
2000 BB balletjes voor 8 dollar besteld, geen geld! (zilver) heb namelijk een BB gun hier liggen.
quote:
Is hij echt stuk of weet je gewoon niet hoe je hem op je pc moet installeren?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:57 schreef Joene94 het volgende:
Hmm, had vandaag eindelijk die 2GB USB Spy Pen binnen. Werkt hij niet (een probleem met dat 2 lampjes brande en de computer hem niet herkende). Heb nu dus maar zo'n Ticket gedaan en hopen dat het snel zal verlopen. Hoe verloopt zoiets ongeveer? Redelijk snel? Of kan ik nu lang gaan wachten? En, zal ik ook het product daarheen moeten sturen enzo? Daar heb ik eigenlijk geen zin in namelijk omdat ik 1,5 maanden op het ding heb gewacht..
Hij is echt stuk. Ik plug hem in m'n pc, maar er gebeurd gewoon niks, alleen die 2 lampjes branden dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:03 schreef bukake het volgende:
[..]
Is hij echt stuk of weet je gewoon niet hoe je hem op je pc moet installeren?
Gewoon een ticket het aanmakenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:32 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook een tijdje is nu hopelijk opgelost.
Paypal zelf kon er geen fuck aan doen...
Maar voor als ik het weer krijg DX dus mailen?
Heb je dan een emailadres van ze of gewoon via CSE?
En als je hem met de record-knop ingedrukt in de USB poort stopt?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:05 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Hij is echt stuk. Ik plug hem in m'n pc, maar er gebeurd gewoon niks, alleen die 2 lampjes branden dus.
Ik heb gekeken bij apparaat beheer, heb de computer naar apparaten laten zoeken, maar er wordt niets herkend, hij ziet echt niets.
Bij het aanzetten van de pen, zie ik dus die 2 lampjes branden, terwijl er maar 1 van de 2 hoort te branden. Dus de conclusie was dat deze gewoon niet werkt.
Ik heb me anders twee dagen prima vermaakt met zo'n klein goedkoop ding. Dan is het nog leuk, als je zo'n Lama aan gaat schaffen kun je je eigenlijk niet veroorloven om hem na twee dagen weg te laten stoffen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:18 schreef Flepke het volgende:
Aan iedereen die op het punt staat een speelgoed heli van dx te kopen, niet doen!
Die dingen vliegen niet (gecontroleerd)
Kijk als je nou een lama had gekocht had je je er een jaar of 2 mee vermaaktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:34 schreef Impry het volgende:
Ik heb me anders twee dagen prima vermaakt met zo'n klein goedkoop ding. Dan is het nog leuk, als je zo'n Lama aan gaat schaffen kun je je eigenlijk niet veroorloven om hem na twee dagen weg te laten stoffen.
En dat is niet het doel van degene die hier op DX zitten. Wij willen plezier voor weinig geldquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Flepke het volgende:
Verder is het ook heel verslavend, voordat je het weet ben je duizende euro's verder en zit je aan de nitro heli's
Voor die van 31$ zijn geen spares, een crash kost je 31$, de lama is crash bestendiger, vliegt beter en is beter te besturen en er zijn wel spares voor, bij een heel harde crash gaan meestal de bladen kapot en heel af en toe mainshaft, kosten per crash $2.74, ¤2.05.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:50 schreef Dionysiou het volgende:
Ik leer en verneuk liever een RC Heli van 31$ dan van 99$
Ja dat snap ik, er zijn ook genoeg mensen die het alleen bij een lama houden en er niet een complete hobby van maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:54 schreef Impry het volgende:
[..]
En dat is niet het doel van degene die hier op DX zitten. Wij willen plezier voor weinig geld
Speak for yourself! Als het het begin is van een erg leuke nieuwe hobby, niets mis mee en dan ga je er vanzelf écht geld aan uitgeven. Eigenlijk mis ik nog échte R/C auto's op DX...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:54 schreef Impry het volgende:
[..]
En dat is niet het doel van degene die hier op DX zitten. Wij willen plezier voor weinig geld
Kijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Speak for yourself! Als het het begin is van een erg leuke nieuwe hobby, niets mis mee en dan ga je er vanzelf écht geld aan uitgeven. Eigenlijk mis ik nog échte R/C auto's op DX...
Ja, ik bedoel gewoon zo'n simpel 4WD elektro-chassis bijv. dat ze bij Conrad ook hebben voor niet veel geld om als driftautootje te gebruiken bijvoorbeeld. Nitro zou ik ook liever bij een speciaalzaak kopen inderdaad. Heb overigens nog 3 elektro-auto's van modelbouwzaken hier liggen, maar ze zijn alledrie niet meer helemaal compleet geloof ik... Ik hou wel van dat R/C spulquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Kijk![]()
Maar ik neem aan dat je met "echt" brandstof auto's bedoeld?
Dan zou ik toch echt iets kopen bij de lokale modelbouw winkel, het kost je daar een rib uit je lijf maar het is altijd fijn om op een winkel terug te vallen die je kan helpen met afstelling.
Als je elektro bedoeld, helemaal gelijk
Nee, dan gebeurd er ook niets.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:34 schreef Impry het volgende:
[..]
En als je hem met de record-knop ingedrukt in de USB poort stopt?
Kheb het ook weerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:15 schreef lezut het volgende:
Damn, ik krijg nu ook die CreditCard melding bij PayPal :/
Als je niet meer dan $16 wil uitgeven valt http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3409 al afquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:51 schreef Dionysiou het volgende:
Ben ik ook een slowchatter?
Vraagje, ik wil een nieuwe Binocular ik zat te denken aan deze : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3898 of http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3588 of.....
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3409
Ik weet niet welke het beste is ik wil niet meer dan 16$ er aan uit geven, het is meer voor de fun, handigheid etc. je hebt het altijd wel een keer nodig!
Of moet ik een andere nemen die te koop is? Advise advise advise!
Denk dat je het beste doet aan die Monocular, schijnt veel beter te werken dan een normale verrekijker. Mijzelf lijkt het iig veel makkelijker kijken door zon piratendingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:51 schreef Dionysiou het volgende:
Ben ik ook een slowchatter?
Vraagje, ik wil een nieuwe Binocular ik zat te denken aan deze : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3898 of http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3588 of.....
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3409
Ik weet niet welke het beste is ik wil niet meer dan 16$ er aan uit geven, het is meer voor de fun, handigheid etc. je hebt het altijd wel een keer nodig!
Of moet ik een andere nemen die te koop is? Advise advise advise!
Hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:53 schreef Zapper het volgende:
Je ene bestelling is nog niet verwerkt of de ander wordt al doorgevoerd?
Voor hoeveel euro's bestel jij maandelijks wel niet?
Dat is alleen in de UK, European shipping kost 4 pond!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:14 schreef mstr het volgende:
http://www.memorybits.co.uk/
Verzenden kost slechts 99p
Dankje ik wacht even op een felbegeerde conclusie van Stinosss of RacerDKBquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:16 schreef 988012 het volgende:
[..]
Denk dat je het beste doet aan die Monocular, schijnt veel beter te werken dan een normale verrekijker. Mijzelf lijkt het iig veel makkelijker kijken door zon piratending
Zag 't, maar valt nog meequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dat is alleen in de UK, European shipping kost 4 pond!
Naja, het kan altijd handig zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het meer de indruk hebben van een Engelse bol.com dan een nieuwe DX?
Ik zeg, in de OP ermee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Naja, het kan altijd handig zijn natuurlijk
Ik vind hem niet OP-waardigquote:
qua kwaliteit wel. Ik heb allerlei dingen bij DX bestelt maar de kwaliteit is gewoon beroertquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:20 schreef Dionysiou het volgende:
Niemand tipt aan DX![]()
En dat is gewoon de realiteit
1.alle oordopjes zijn brakquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:27 schreef Dionysiou het volgende:
Dat ligt echt aan jou, of dat is gelul of je hebt iets fout gedaan of je had dikke pech en je moet DX even contacteren, want ik ben niks anders gewend dan top kwaliteit
En ik kan spreken uit ervaring want ik heb in de honderden dollars besteld, soms is er iets kapot maar ze gaven zonder een kick te geven een nieuw gratis exemplaar!
1. Jij verwacht voor 3$ een top (Shure?) kwaliteits oordopje (get a grip?)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:31 schreef Jim_Button het volgende:
[..]
1.alle oordopjes zijn brak
2.Ik had een horloge bestelt en die liep constant achter. Mijn pols paste 2x in het horloge. Ik weet niet wat voor maten ze hanteren in china maar mijn pols was veel te klein en ik ben 1.90
3.MP4 speler een keer laten vallen en er lag al een stuk af
4.Als je een product vast houd voel je de slechte bouw kwaliteit gewoon
Er stonden geen maten bij het horloge en hij hoort niet achter te lopen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:36 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
1. Jij verwacht voor 3$ een top (Shure?) kwaliteits oordopje (get a grip?)
2. DX Kan er niks aan doen dat JIJ een oversized horloge koopt![]()
3. Een MP4 speler moet je niet laten vallen hé? Alsnog kon je mailen en wouden ze je alsnog helpen![]()
4. Als jij je eigen argumenten leest, is de opbouw kwaliteit gewoon slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |