niet wachten...just do itquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:43 schreef Rekkof het volgende:
tvp, misschien binnekort dan eindelijk is iets bestellen
Bose in ear cloneequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:28 schreef Elias3 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18470 miss maar eens gaan bestellen
Het viel me later pas op dat ik die doos echt zowat uit haar handen aan het trekken wasquote:
snel wachten tot er meer geld op me rekening staat ga ik die en nog heel veel andere dingen bestellenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
Bose in ear clonee;
dx $8,50 - ¤6,30 ofzo :
[ afbeelding ]
Real one( 99 euro ):
[ afbeelding ]
Geluidskwaliteit zal wel net zo goed zijn al die van 99 euro![]()
![]()
edit: lees net in een topic over deze oortjes dat ze nog wel aardig klinken ..
en dat zoals gewoonlijk ; het bose logo overal opstaat ; en deze alleen van de foto is gesoept![]()
same herequote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:09 schreef Elias3 het volgende:
[..]
snel wachten tot er meer geld op me rekening staat ga ik die en nog heel veel andere dingen bestellen
Je wil reclame maken is het niet?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:25 schreef Flubberbal het volgende:
wat is BG??????????
Ik heb de echte! Zou deze alleen al willen kopen om ze te vergelijken met mijn originele. Het geluid van de echte is zo ongelofelijk goed, dat is gewoon niet te evenaren. Dus ben bang dat ik van een koude kermis thuis komquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
Bose in ear clonee;
dx $8,50 - ¤6,30 ofzo :
[ afbeelding ]
Real one( 99 euro ):
[ afbeelding ]
![]()
en dat zoals gewoonlijk ; het bose logo overal opstaat ; en deze alleen van de foto is gesoept![]()
Door dit topic wilde ik 'm ook al bestellen, was me anders zelf nog niet opgevallen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:17 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik heb de echte! Zou deze alleen al willen kopen om ze te vergelijken met mijn originele. Het geluid van de echte is zo ongelofelijk goed, dat is gewoon niet te evenaren. Dus ben bang dat ik van een koude kermis thuis kom
Waarvoor heb je die eerste? Voor de gein?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:12 schreef Remake het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.1253
http://dealextreme.com/details.dx/sku.12057
Binnen
Ik ken idd ook de echte bose in ear ; zit idd een zeer goed geluid in!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:17 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik heb de echte! Zou deze alleen al willen kopen om ze te vergelijken met mijn originele. Het geluid van de echte is zo ongelofelijk goed, dat is gewoon niet te evenaren. Dus ben bang dat ik van een koude kermis thuis kom
Bose is bagger.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
Bose in ear clonee;
dx $8,50 - ¤6,30 ofzo :
[ afbeelding ]
Real one( 99 euro ):
[ afbeelding ]
![]()
Zijn je oren wel zo goed, dat je het verschil zal horen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:17 schreef Tarabass het volgende:
[..]
quote:
Een forum waar alles wat met een i begint wel genoemd mag worden moet je niet al te serieus nemen hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:26 schreef Andyy het volgende:
[..]
Bose is bagger.
op head-fi is het zelfs taboe om dat woord te gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |