Gewoon in 3 delen laten verzenden.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:03 schreef Overkill. het volgende:
Hey iedereen,
Ik ben nieuw op het forum en had toch wel enkele vragen over dealextreme.
Komende week zou ik graag een bestelling doen van ongeveer 100 dollar. In deze bestelling zitten twee gsm batterijen, 3 geheugenkaartjes, een zakje voor ipod touch, zakje voor nintendo DS en Guitar hero controller voor DS. Er zijn nog wel dingen die ik wil, maar dit is het voorlopig. Tenzij het veilig is meer te bestellen?
Is het veilig om dit in één maal samen te bestellen en te laten versturen (natuurlijk als gift). Zelf ben ik van Antwerpen België, dus hopelijk zijn hier ook enkele Belgen die hun ervaring kunnen delen. Mocht mijn pakketje geopend worden, ben ik dan alles kwijt? Of moet ik veel betalen?
In ieder geval al bedankt voor de hulp
grtz
Didier
Dat dus. Opsplitsen kent geen nadelen.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:02 schreef Sebasser het volgende:
Overkill. Bestel het in delen.
Veel beter, en als ze een pakje kwijtraken ben je niet meteen alles kwijt.
tot 22 euro betaal je ook geen invoerbelasting.
quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 18:08 schreef Overkill. het volgende:
Maar dan nog steeds alles op dezelfde dag bestellen? Want dan komt het toch tegelijkertijd aan op de douane? Of wachten tot één pakketje verzonden is en dan het andere bestellen?
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:28 schreef MacorgaZ het volgende:
We Ik hebben gewoon geen leven, dus....
Wat wil je met een nunchaku?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:01 schreef marp0 het volgende:
TVP
Nog een nunchaku voor me vriend gister ontvangen.
Billenkoek gevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |