abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64895279
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:49 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Nee, www.kootenbie.nl
Het Simplistisch Verbond
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 10 januari 2009 @ 19:50:35 #252
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64895290
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:47 schreef jompo het volgende:

[..]

Geen eerlijk proces? Oh dus we moeten teruggaan naar de glorievolle tijden zoals WO2 waar de nazis ontelbare Russische krijgsgevangenen de dood injagen. En het idee is vervat in de Geneefse Conventies..
In oorloggebieden telt een heel ander soort recht dan hier. Je denkt toch niet dat ze zich zomaar overgeven als ze elkaar gezien hebben
pi_64895300
20:46 Human Rights Watch: Israel using white phosphorus munitions in Gaza (Reuters)
  zaterdag 10 januari 2009 @ 19:51:10 #254
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64895307
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:49 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Nee, www.kootenbie.nl
Nee, je zit hier verkeerd.
Dasvidanja
pi_64895320
Achja waarom zou Israel (wat natuurlijk een voorbeeld kan nemen aan de VS inzake Guantanamo Bay) krijgsgevangen een eerlijk proces gunnen. En ik maar denken dat ze zich onderscheidden van al die Arabische regimes daar in het Midden oosten.
Overal te vinden maar nergens verkrijgbaar.
pi_64895350
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:50 schreef John.Milton het volgende:

[..]

In oorloggebieden telt een heel ander soort recht dan hier. Je denkt toch niet dat ze zich zomaar overgeven als ze elkaar gezien hebben
En hoe destilleer jij dat uit mijn reply?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 19:54:46 #257
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64895437
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:51 schreef jompo het volgende:
Achja waarom zou Israel (wat natuurlijk een voorbeeld kan nemen aan de VS inzake Guantanamo Bay) krijgsgevangen een eerlijk proces gunnen. En ik maar denken dat ze zich onderscheidden van al die Arabische regimes daar in het Midden oosten.
Dat is juist nog erger, de Arabische regimes, en Israël die zich beiden superieur wanen verlagen zichzelf tot elkaars niveau.
Dasvidanja
pi_64895444
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
20:46 Human Rights Watch: Israel using white phosphorus munitions in Gaza (Reuters)
In rookgranaten zit ook witte phosphor. Witte phosphor is sowieso niet illegaal.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zaterdag 10 januari 2009 @ 19:55:16 #259
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64895452
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:51 schreef Verluste het volgende:

[..]

Nee, je zit hier verkeerd.
Ik heb bij mijn weten nog geen geaffecteerde spelling of ongeldige argumenten gebezigd, dus ik zit hier inderdaad verkeerd. Maar da's tegelijk de reden dat ik niet naar GeenStijl ga.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
  zaterdag 10 januari 2009 @ 19:55:23 #260
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64895458
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:52 schreef jompo het volgende:

[..]

En hoe destilleer jij dat uit mijn reply?
Vrijwel elke soldaat gaat liever strijdend ten onder dan zich over te geven aan de vijand. Daardoor is het nogal lastig om (van beide kanten) gevangenen te nemen.
pi_64895466
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:51 schreef jompo het volgende:
Als een van de Arabische regimes tijdens een oorlog achthonderd doden zou veroorzaken, pamfletten zou rondstrooien waarin bewoners worden gewaarschuwd en krijgsgevangenen netjes zou opsluiten, dan werd deze uitgelachen op de eerstvolgende bijeenkomst van de Arabische Liga.
pi_64895479
quote:
Heel Israël op z'n kop wanneer een raket 1 gewonde maakt in één van hun steden,
Maar wel terugschieten met honderden en tientallen slachtoffers maken...
"Maarja, dat hoort nou eenmaal bij oorlog he."
Leer er dan ook mee leven dat de Hamas door blijft schieten.

Begin met de seconde meer te kotsen over Israël.
Oh oh oh, wat waren ze 70 jaar geleden toch zielig dat ze hun eigen stekkie niet hadden. Maar daar denken ze niet meer aan.
pi_64895494
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:55 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Vrijwel elke soldaat gaat liever strijdend ten onder dan zich over te geven aan de vijand.
Ik geloof er niets van, .
  Moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 19:56:41 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64895507
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:47 schreef jompo het volgende:

[..]

Geen eerlijk proces? Oh dus we moeten teruggaan naar de glorievolle tijden zoals WO2 waar de nazis ontelbare Russische krijgsgevangenen de dood injagen. En het idee is vervat in de Geneefse Conventies..
nee in de geneefse conventies staat dat je ze niet de dood in mag jagen en dat soort zaken (geneva convention relating to the treatment of prisoners of war oid) niet dat ze recht hebben op een proces, sterker nog je mag helemaal geen uitspraken doen die niet ook voor je eigen burgers gelden
Nederland kan dus niet de doodstraf uitspreken voor een POW, de meeste landen kunnen uberhaupt geen straf uitspreken voor verzet tegen een aanvallend leger want dat wordt van de eigen burgers over het algemeen wel verwacht
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_64895574
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:54 schreef Verluste het volgende:

[..]

Dat is juist nog erger, de Arabische regimes, en Israël die zich beiden superieur wanen verlagen zichzelf tot elkaars niveau.
Tsja, het is vaak een argument van de pro-Israel aanhangers dat Israel nog een rechtsstaat is temidden van al die 'arabische infantielen', zo ook Wilders. Dan zou je je juist moeten profileren als een staat die rechten in acht neemt en niet zoals je vijand reageert, maar dat doet Israel niet dus van het recht van zelfverdediging valt dan ook nauwelijks te spreken gezien de disproportionaliteit.
pi_64895584
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:56 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Begin met de seconde meer te kotsen over Israël.
Oh oh oh, wat waren ze 70 jaar geleden toch zielig dat ze hun eigen stekkie niet hadden. Maar daar denken ze niet meer aan.
Het probleem los je niet op door de 1 de hemel in te prijzen of te kotsen op de ander.

Een van Bommel of Leon de Winter dragen niet bij aan Vrede. Dat begrijpen ze niet want ze reageren uit het perspectief van een partij en vanuit de emotie.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_64895621
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:55 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

In rookgranaten zit ook witte phosphor. Witte phosphor is sowieso niet illegaal.

waterstof is ook niet illegaal, de waterstof bom wel.
And that is the news.''
pi_64895627
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:55 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Wat zeiken ze dan?
pi_64895634
Fosfor.
  Moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 20:00:39 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64895639
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:58 schreef jompo het volgende:

[..]

Tsja, het is vaak een argument van de pro-Israel aanhangers dat Israel nog een rechtsstaat is temidden van al die 'arabische infantielen', zo ook Wilders. Dan zou je je juist moeten profileren als een staat die rechten in acht neemt en niet zoals je vijand reageert, maar dat doet Israel niet dus van het recht van zelfverdediging valt dan ook nauwelijks te spreken gezien de disproportionaliteit.
ik heb in deze nog niets gezien van Israel dat echt tegen de regels is eerlijk gezegd

ja dat fosfor verhaal begint wat schimmig te worden maar verder ...
pi_64895656
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Als een van de Arabische regimes tijdens een oorlog achthonderd doden zou veroorzaken, pamfletten zou rondstrooien waarin bewoners worden gewaarschuwd en krijgsgevangenen netjes zou opsluiten, dan werd deze uitgelachen op de eerstvolgende bijeenkomst van de Arabische Liga.
Dus? Is dat een geldig argument? juist omdat de arabieren zus en zo niet zouden doen hoeven wij datgene dus ook niet te doen? Snap je zelf wel de inconsistentie in je argument?
pi_64895671
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 20:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Wat zeiken ze dan?
Inderdaad, ze hadden gewoon even Stephen_Dedalus moeten bellen en vragen of het nou eigenlijk legaal of niet is.
  Donald Duck held zaterdag 10 januari 2009 @ 20:01:35 #273
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_64895674
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:56 schreef VlaDje het volgende:
Het aantal slachtoffers aan Israëlische zijde doet er niet toe. Ze worden constant aangevallen en dat is een aanhoudende dreiging. Die moet worden uitgeschakeld. En dan heb je toevallig een puik leger en dat zet je dan in ook natuurlijk. Hamas had dat kunnen weten. Ze zijn zelf een dwerg en hebben een reus uitgedaagd.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 20:01:40 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64895678
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 20:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Wat zeiken ze dan?
het ligt aan de manier waarop het wapen wordt ingezet
  zaterdag 10 januari 2009 @ 20:01:59 #275
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64895689
Meki?
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:17

schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Daarom staan er ook zoveel schuilkelders in Gaza.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')