Geen probleemquote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:08 schreef Marc63 het volgende:
Bedankt TZ. Mobiel een topic openen is ruk.
Ik nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Wie had Lily Allen besteld?
Diedjeejquote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Wie had Lily Allen besteld?
Een valse Mars! Liedje zingen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
MARS
Werd zojuist geschoten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
waar komt die foto van ancilla vandaan?
Ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
En zo vliegen mijn posts ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:28 schreef DaMook het volgende:
Tis trouwens al laat. De tijd vliegt als je het leuk hebt
.
Ik vind 't ook niet wat.quote:
Nou dan weet ik niet wat ik moet luisteren.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik vind 't ook niet wat.
D'r staan sowieso weinig bijzondere platen in de Freak 11. Matig lijstje.
Freaknacht. Freakandel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat je die nu beter zelf kunt maken.
Ik wil ook daar zijnquote:
Nou bij mij nietquote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:51 schreef ThunderChild het volgende:
Blijft Ancilla ook bij Gerard of is ze straks na 4-en weer weg ??
nee,quote:
Helaas helaasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 04:01 schreef Sirolf het volgende:
Ik vond de vorige Freaknacht leuker, maar dit was ook goed te doen.
Volgende week dus weer Giel...
Plork was toch weer briljant en kijken naar Ancilla is prettiger dan naar Roosmarijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 04:01 schreef Sirolf het volgende:
Ik vond de vorige Freaknacht leuker, maar dit was ook goed te doen.
Volgende week dus weer Giel...
Ilse loopt niet in latex pakjesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 04:02 schreef ThunderChild het volgende:
En dat was Ancilla . . .
Hoewel, ze haalt het bij lange na niet van Ilse de Lange
Ancilla isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 04:02 schreef ThunderChild het volgende:
En dat was Ancilla . . .
Hoewel, ze haalt het bij lange na niet van Ilse de Lange
Tja kleine mannen hehquote:Op zaterdag 10 januari 2009 04:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En toch lopen alle vrouwen de deur uit om 4 uur.
Sommige vrouwen staan geen latex pakjes. Ilse is er één van . . .quote:
Weet jij meer dan wijquote:Op zaterdag 10 januari 2009 04:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Sommige vrouwen staan geen latex pakjes. Ilse is er één van . . .
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 04:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
Tijd om in bed verder te luisteren tot ik in slaap val. Trusten peeps.![]()
Move to the bigband blijft ook prettigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 04:09 schreef Qunix het volgende:
Tijd dat Tony actief was met Ben Liebrand
quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 04:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
Tijd om in bed verder te luisteren tot ik in slaap val. Trusten peeps.![]()
![]()
Wedden van welquote:Op zaterdag 10 januari 2009 04:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Sommige vrouwen staan geen latex pakjes. Ilse is er één van . . .
Misschien zien we haar nog bij de 3FM Awards. Als Michiel haar niet vergeet uit te nodigen tenminste.quote:
Ik betwijfel hetquote:Op zaterdag 10 januari 2009 04:34 schreef Marc63 het volgende:
Sodimitriop
Zou hij nou echt altijd meegemaakt hebben wat hij beweerd?
Mogguhquote:
(Aanhang) Nog steeds ziek ?quote:
Ja en dat is dan meteen het enige voordeel van Marsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:03 schreef TheVulture het volgende:
Dankzij Mars! is iedereen dat pauperkind met die toverballen al weer vergeten
Me2quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:03 schreef TheVulture het volgende:
Dankzij Mars! is iedereen dat pauperkind met die toverballen al weer vergeten
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:45 schreef Impry het volgende:
[..]
Echt zo veel beter dan Eddy inderdaad!![]()
Armin v Buurenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:46 schreef -Hans- het volgende:
Human in de mix? Heb even gemist door wie maar klinkt wel geinig.
3FMaster
Ja, op TV waardeer ik hem ook wel ja, maar op de radio was het echt slechtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:46 schreef Paul het volgende:
[..]Eddy moet het gewoon bij tv laten, daar istie wel lollig
Ben blij dat ik geen trompetjes meer hoor etc
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:52 schreef Impry het volgende:
Sow, hij wordt eventjes rechtgezet door Petra
nice !quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n iTunes-collectie groeit gestaag
[ afbeelding ]
Is dat 124.5 dagen de totale afspeeltijd als je alles af zou spelen? Of is het de leeftijd van je collectie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n iTunes-collectie groeit gestaag
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Is dat 124.5 dagen de totale afspeeltijd als je alles af zou spelen? Of is het de leeftijd van je collectie?
Neem een OLPC-laptop! (die dingen hebben een zwengelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Dat eerste dus. Dus bij een ramp ben ik voorbereid
. Ow, nee. Wacht. Stroom
.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Neem een OLPC-laptop! (die dingen hebben een zwengel)
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Neem een OLPC-laptop! (die dingen hebben een zwengel)
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef Impry het volgende:
![]()
Allein allein, dat begin blijft zo mooi!
Waarom kopen als je hem gratis krijgtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee mensen! Ik ben er weer!
Gister waren mn schoonouders en zwager er (en ik had geeeen zin, dus zat met jullie boven EW te luisteren) en mn zwager heeft een Wii gekregen als Kerstpakket van zn baas (doe mij zo'n baas!) en hij vindt er niks aan, of wij 'm willen hebben?
Hebben?!!
Hebben ja!
Uh... duhuh!
Maar we willen 'm niet hebben, we willen 'm wel kopen
Wii(iiiehhh)
Mooi tochquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Gister waren mn schoonouders en zwager er (en ik had geeeen zin, dus zat met jullie boven EW te luisteren) en mn zwager heeft een Wii gekregen als Kerstpakket van zn baas (doe mij zo'n baas!) en hij vindt er niks aan, of wij 'm willen hebben?
Hebben?!!
Hebben ja!
Uh... duhuh!
Wii(iiiehhh)![]()
Gelijk laten ombouwenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Hebben?!!
Hebben ja!
Uh... duhuh!
Wii(iiiehhh)
Live stream ligt er hier ook uitquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mooi toch
Ben ik trouwens de enige die geen geluid op de Shoutcast (http://shoutcast.omroep.nl:8104/) heeft ??
Omdat het nergens op slaat als-ie 'm gewoon geeft?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom kopen als je hem gratis krijgt
Ik lees er veel van op Marktplaats, maar heb er geen verstand van. Wat wordt er dan omgebouwd en met welk doel?quote:
Mooi inderdaad! Met zoveel gevoel gespeeld!quote:
Er wordt een chip in de dvd lezer gedaan , die het uitlezen van nep dvd doet voorkomen als echte wii cdsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik lees er veel van op Marktplaats, maar heb er geen verstand van. Wat wordt er dan omgebouwd en met welk doel?
Mooi ingetogen gezongen en wat een enthousiast publiekquote:
Stream van de webcam doet het (gelukkig) nog. Je zou toch verwachten dat ze er wat aan doen . . .quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Live stream ligt er hier ook uit
Heyquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Eej, 3FMaster, wat heb je gister nou voor je verjaardag gehad?
Mijn nummer 2 van 2008 qua muziek. Enkel ingehaald door Viva la Vidaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooi ingetogen gezongen en wat een enthousiast publiek
Oeh, da's lang geleden . . .quote:
Inderdaad.. geweldige plaatquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Oeh, da's lang geleden . . .![]()
Ik las de quote verkeerd en dacht even dat je 't over mars hadquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Oeh, da's lang geleden . . .![]()
Klopt! viel mij ook op.. erg irritant. Ben benieuwd of het zometeen wel goed gaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
dat gekraak is irritant. wat ze niet doorhadden is dat de luisteraars het ook horen geloof ik
Hoezo oude jingle? Hoor 'm heel vaak hoor?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:51 schreef -Hans- het volgende:
Daar is 'ie weer, White Lies - Death.
Wat een fijne nieuwe single zeg..!
Ennuh, een oude jingle is weer uit de kast gehaald. " een dag niet naar 3FM geluisterd? is de volgende nieuwe plaat gemist...!"
Ik nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoezo oude jingle? Hoor 'm heel vaak hoor?
Da's je eigen stomme foutquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik niet. Luister overdag dan ook bar weinig 3FM
.
En jingles die nog steeds worden gebruiktquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
True.. want dan mis ik dus wel al die fijne nieuwe singles
Nu ook weer op de Shoutcast streamquote:
Ook dat jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En jingles die nog steeds worden gebruikt.
NeYo is een rappert! Ken je klassiekers, Hans !!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:15 schreef -Hans- het volgende:
Who the f*ck is Ne- Yo ?!. Wat een plaat
.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
NeYo is een rappert! Ken je klassiekers, Hans !!
gewoon op mute zettenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:15 schreef -Hans- het volgende:
Who the f*ck is Ne- Yo ?!. Wat een plaat
.
sof blijft een erg goede en opzwepende werkingquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:39 schreef -Hans- het volgende:
Sex on Fire gewoon weer vet gestegen in de Mega top 50
Helemaal mee eens. Nog steeds een fantastische plaat om te horenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sof blijft een erg goede en opzwepende werking
Erica terpstra - 40 Kiloquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:56 schreef -Hans- het volgende:
Haha, deze had ik nog niet gezien..
Meesterlijk![]()
En dan Robert aankijken en weer in de lach schietenquote:
Oef, aanstekelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:56 schreef -Hans- het volgende:
Meesterlijk![]()
Tjah, niet leuk voor ons, maar wel een goede stunt. 2 keer je plaat uitbrengen. De 1ste keer was 'et toch ook nog wel een aardig hitje.quote:
Was ik al helemaal vergeten dat die plaat opnieuw was uitgebracht, maar het was wel een goede gok want het heeft goed uitgepaktquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Tjah, niet leuk voor ons, maar wel een goede stunt. 2 keer je plaat uitbrengen. De 1ste keer was 'et toch ook nog wel een aardig hitje.
Dat deed ze vroeger toch ook alquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:18 schreef TheVulture het volgende:
Die Beyonce maakt me toch een kutplaten tegenwoordig he
Het is echt niet normaal gewoon... geschreeuw, irritante geluidjes en een hoop gezeik in haar platen. Tijd om snel zwanger te worden en dan afzwaaienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:18 schreef TheVulture het volgende:
Die Beyonce maakt me toch een kutplaten tegenwoordig he
MIddagquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:23 schreef Urquhart het volgende:
Goedemiddag allen
En direct The Killers erop
Lol, gewoon in winkel foto makenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff boodschappen wezen doen. En wat denk je?
Juist:
[ afbeelding ]
Mars!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff boodschappen wezen doen. En wat denk je?
Juist:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:56 schreef -Hans- het volgende:
Meesterlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |