quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef Impry het volgende:
![]()
Allein allein, dat begin blijft zo mooi!
Waarom kopen als je hem gratis krijgtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee mensen! Ik ben er weer!
Gister waren mn schoonouders en zwager er (en ik had geeeen zin, dus zat met jullie boven EW te luisteren) en mn zwager heeft een Wii gekregen als Kerstpakket van zn baas (doe mij zo'n baas!) en hij vindt er niks aan, of wij 'm willen hebben?
Hebben?!!
Hebben ja!
Uh... duhuh!
Maar we willen 'm niet hebben, we willen 'm wel kopen
Wii(iiiehhh)
Mooi tochquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Gister waren mn schoonouders en zwager er (en ik had geeeen zin, dus zat met jullie boven EW te luisteren) en mn zwager heeft een Wii gekregen als Kerstpakket van zn baas (doe mij zo'n baas!) en hij vindt er niks aan, of wij 'm willen hebben?
Hebben?!!
Hebben ja!
Uh... duhuh!
Wii(iiiehhh)![]()
Gelijk laten ombouwenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Hebben?!!
Hebben ja!
Uh... duhuh!
Wii(iiiehhh)
Live stream ligt er hier ook uitquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mooi toch
Ben ik trouwens de enige die geen geluid op de Shoutcast (http://shoutcast.omroep.nl:8104/) heeft ??
Omdat het nergens op slaat als-ie 'm gewoon geeft?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom kopen als je hem gratis krijgt
Ik lees er veel van op Marktplaats, maar heb er geen verstand van. Wat wordt er dan omgebouwd en met welk doel?quote:
Mooi inderdaad! Met zoveel gevoel gespeeld!quote:
Er wordt een chip in de dvd lezer gedaan , die het uitlezen van nep dvd doet voorkomen als echte wii cdsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik lees er veel van op Marktplaats, maar heb er geen verstand van. Wat wordt er dan omgebouwd en met welk doel?
Mooi ingetogen gezongen en wat een enthousiast publiekquote:
Stream van de webcam doet het (gelukkig) nog. Je zou toch verwachten dat ze er wat aan doen . . .quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Live stream ligt er hier ook uit
Heyquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Eej, 3FMaster, wat heb je gister nou voor je verjaardag gehad?
Mijn nummer 2 van 2008 qua muziek. Enkel ingehaald door Viva la Vidaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooi ingetogen gezongen en wat een enthousiast publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |