Mooi verhaal is dat tonijn met bijsmaakquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
lees dit bericht![]()
man in mootjes in tonijnfabriek
"What`s up gangstaaaa`s?? "quote:
Waarom ??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga maar slapen... ofzo....
Roze geur en Maneschijn, wat doe je me aan jannekequote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ownee, ff douchen, en dan kom ik nog ff kort terug
Tosso
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ownee, ff douchen, en dan kom ik nog ff kort terug
Tosso
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo scherp meer....
Hij heeft zich net zo goed geschoren als ik , straks maar even wat aan doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Der Rudy met een groene trui en een vette sjaal
Zometeen is het pauze dus als je snel bent..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hij heeft zich net zo goed geschoren als ik , straks maar even wat aan doen
Ik ook.quote:
ja idd. waar blijft ie?quote:
quote:
leukquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:02 schreef MutZ het volgende:
Eliza, als je de originele foto's wilt hebben, moet je maar ff mailen
dat kan je gewoon kopen in de fopwinkelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:03 schreef 3FMaster het volgende:
Weet iemand hoe je bloed moet maken (Fake Blood)?
Ik moet nep bloed hebben, maar een combo van 2 soorten aanmaaksap, water en ketchup werkt niet. Ik wil best een gaatje in mn vinger maken, maar heeft iemand een lichaamsvriendelijke alternatief?
PM dan direct ff welke foto's je wilt hebbenquote:
Tot een volgende keer L-Lquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:KILLERS
En, ik ben er weer weg van vandaag!
oh whoops, euh alleen die twee waar ik ook opstaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
PM dan direct ff welke foto's je wilt hebben
Wordt geregeldquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh whoops, euh alleen die twee waar ik ook opsta
Ben je ziekquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:06 schreef Timo20 het volgende:
mijn God! het is al 9uur geweest (KOEKOEK!!) en nog steeds zit ik niet aan het bier
Moet je de verwarming omhoog zetten . . .quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:57 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb het koud.
Blijkbaar welquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:08 schreef Marc63 het volgende:
Nog maar 2 maanden en 3 dagen en dan is het zover... Killers @ HMH
Hoe groot is Ekdom dan ??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:11 schreef TheZapster het volgende:
Iemand die kleiner is dan Ekdom, dat zie je niet vaak![]()
Ik neem er ook nog maar 1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef Timo20 het volgende:
Sober: dat lijkt me niet. Het eerste pilsje (de eerste van velen die nog gaan volgen) is zojuist geopend
Proost
Grolschquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik neem er ook nog maar 1![]()
[ afbeelding ]
Proost. Ook de mijne heeft het daglicht gezien.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef Timo20 het volgende:
Sober: dat lijkt me niet. Het eerste pilsje (de eerste van velen die nog gaan volgen) is zojuist geopend
Proost
Als jullie allemaal aan het bier gaan kan ik natuurlijk niet achterblijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik neem er ook nog maar 1![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Proost. Ook de mijne heeft het daglicht gezien.
Weet ik nog niks . . .quote:
Die gaan er ook wel inquote:
Bij deze danquote:
Ik verwacht op z'n minst een MARS-versie van Plork en de Aannemers.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:18 schreef Timo20 het volgende:
@ Michiel: ga je vannacht weer zovaak MARS draaien als vorige week?![]()
zeg jij met je Grolschquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bier ging drinken
Volgens zijn uitspraken vanmorgen vast welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:18 schreef Timo20 het volgende:
@ Michiel: ga je vannacht weer zovaak MARS draaien als vorige week?![]()
Naast Leffe is d'r niets anders. Leffe is lekker, maar dan wel in de zomer op terras.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bier ging drinken
Zou Ekdom die versie dan wel mogen draaienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verwacht op z'n minst een MARS-versie van Plork en de Aannemers.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wauuuuwwwwwww!!!! deze is echt VET MARS!!!!
Goeiemorgenquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:19 schreef Krambo het volgende:
Had in vanmorgen mijn collega's er eindelijk van overtuigd om de radio eens op 3fm te zetten (ipv Radio2),
is het eerste nummer wat ik hoor Mars. De radio moest meteen weer op 2![]()
Ik haat Mars
Wat een zuurpruimen daar bij jou dan...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:19 schreef Krambo het volgende:
Had in vanmorgen mijn collega's er eindelijk van overtuigd om de radio eens op 3fm te zetten (ipv Radio2),
is het eerste nummer wat ik hoor Mars. De radio moest meteen weer op 2![]()
Ik haat Mars
heel coolquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens zijn uitspraken vanmorgen vast welGerard wilde ook.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verwacht op z'n minst een MARS-versie van Plork en de Aannemers.
quote:
Mja dat valt wel mee, maar de meeste zijn (ruim) over de 40quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat een zuurpruimen daar bij jou dan...
Daar word je zo hyperactief vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
wie wil deze knippen en plakken voor me![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:22 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Daar word je zo hyperactief vanLekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een fan-Hyve? noem het adres ff![]()
Die wil ik ook nog hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:22 schreef Timo20 het volgende:
@ Eliza: heb je de complete jaarmix al zonder reclame gekregen?
Ja , hij is ook wel bekend als de_boswachterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:22 schreef 3FMaster het volgende:
Hij heeft best wel een kut-kop. Niet gedacht als ik hem hoor. Hij zit hier tock ook op FOK!?
neeh..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:22 schreef Timo20 het volgende:
@ Eliza: heb je de complete jaarmix al zonder reclame gekregen?
Blijkbaar, ik zie ook op Twitter al een oproep van iemand om de opnames.quote:
Hij is het NIETquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja , hij is ook wel bekend als de_boswachter
ok cool. plaats `m gewoon ff de op de hyvequote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh..![]()
![]()
Maaroed die man is megadruk natuurlijk, ik ga er niet om bedelen
Heb nu van de Luister-live stream opgenomen, dus niet webcam. Die is ook goed toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Al lijkt het mij slim om even te wachten op de uitzendinggemist-stream, aangezien je dan 3x zoveel bitrate hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja , hij is ook wel bekend als de_boswachter
Die is zelfs nog beter, 128kbps.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb nu van de Luister-live stream opgenomen, dus niet webcam. Die is ook goed toch?
[..]
![]()
Pixarquote:
Milo is leukquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:26 schreef LeonH het volgende:
ochnee....... Ayoooooo pff zo moe wordt ik van die plaat
Waar speelt dat zich af? Op *MARS*?quote:
Dacht ik ook een paar weken geleden ook, toen ik `m echt ff niet meer horen. Maar intussen valt dat weer meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit hebben we langzamerhand wel gehoord...
128kbpsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet niet wat er op Youtube van overblijft, maar
Zou je er dan ook een MP3 van kunnen maken? YouTube is niet altijd even goed qua geluid.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet niet wat er op Youtube van overblijft, maar
Zou aan je codec kunnen liggen. Probeer 'm eens als ander formaat op te slaan op je pc. YT slikt het tochwelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Feivel1 het volgende:
Weten jullie trouwens waarom mijn filmpjes de laatste tijd niet meer synchroon willen lopen @ Youtube?
Ik denk omdat je ze direct vanaf de stream als ruwe ASF erop knalt. Doordat het is opgenomen vanaf een stream mist er dan wat synchronisatie-informatie en bljkbaar gaat YouTube daarvan over z'n nek. Haal 'm door een videobewerkingsprogramma heen (desnoods Windows Movie Maker) en het zou beter moeten gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Feivel1 het volgende:
Weten jullie trouwens waarom mijn filmpjes de laatste tijd niet meer synchroon willen lopen @ Youtube?
Hoe dan in WMRecorder?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zou aan je codec kunnen liggen. Probeer 'm eens als ander formaat op te slaan op je pc. YT slikt het tochwel
man! ik val bijna dood! straks heeft iemand die mix eerder dan ik!!! gaat mn primeur en al mn fans op hyvesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk omdat je ze direct vanaf de stream als ruwe ASF erop knalt. Doordat het is opgenomen vanaf een stream mist er dan wat synchronisatie-informatie en bljkbaar gaat YouTube daarvan over z'n nek. Haal 'm door een videobewerkingsprogramma heen (desnoods Windows Movie Maker) en het zou beter moeten gaan.
* Sirolf ziet Eliza SMSen.
Doe is niet zo hysterisch.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
man! ik val bijna dood! straks heeft iemand die mix eerder dan ik!!! gaat mn primeur en al mn fans op hyves![]()
![]()
![]()
*SNIF* ik heb al 5 smsjes verstuurdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel smsjes jij nu gaat sturen![]()
Mars!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
man! ik val bijna dood! straks heeft iemand die mix eerder dan ik!!! gaat mn primeur en al mn fans op hyves![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
En dat terwijl ik die troep niet eens lusquote:
Heb jij dan geen lijntje met Sandstorm ??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is dat niet een beetje heel erg overdreven?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
5 pasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*SNIF* ik heb al 5 smsjes verstuurd
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft er nog 2 gestuurd
Neuh, laat de LaPo maar gewoon openen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Iemand als wat klaar staan als topic ?
Jij ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Iemand als wat klaar staan als topic ?
Zal ik de telegraaf ff bellen? Dit moet op de voorpaginaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch vreemd... ik ben het bij wijze van hoge uitzondering een keer met je eens.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Voor wie zometeen het nieuwe topic opent dit is deel 1155 en dus niet 1154
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |