Ik denk omdat je ze direct vanaf de stream als ruwe ASF erop knalt. Doordat het is opgenomen vanaf een stream mist er dan wat synchronisatie-informatie en bljkbaar gaat YouTube daarvan over z'n nek. Haal 'm door een videobewerkingsprogramma heen (desnoods Windows Movie Maker) en het zou beter moeten gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Feivel1 het volgende:
Weten jullie trouwens waarom mijn filmpjes de laatste tijd niet meer synchroon willen lopen @ Youtube?
Hoe dan in WMRecorder?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zou aan je codec kunnen liggen. Probeer 'm eens als ander formaat op te slaan op je pc. YT slikt het tochwel
man! ik val bijna dood! straks heeft iemand die mix eerder dan ik!!! gaat mn primeur en al mn fans op hyvesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk omdat je ze direct vanaf de stream als ruwe ASF erop knalt. Doordat het is opgenomen vanaf een stream mist er dan wat synchronisatie-informatie en bljkbaar gaat YouTube daarvan over z'n nek. Haal 'm door een videobewerkingsprogramma heen (desnoods Windows Movie Maker) en het zou beter moeten gaan.
* Sirolf ziet Eliza SMSen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |