Ik neem er ook nog maar 1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef Timo20 het volgende:
Sober: dat lijkt me niet. Het eerste pilsje (de eerste van velen die nog gaan volgen) is zojuist geopend
Proost
Grolschquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik neem er ook nog maar 1![]()
[ afbeelding ]
Proost. Ook de mijne heeft het daglicht gezien.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef Timo20 het volgende:
Sober: dat lijkt me niet. Het eerste pilsje (de eerste van velen die nog gaan volgen) is zojuist geopend
Proost
Als jullie allemaal aan het bier gaan kan ik natuurlijk niet achterblijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik neem er ook nog maar 1![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Proost. Ook de mijne heeft het daglicht gezien.
Weet ik nog niks . . .quote:
Die gaan er ook wel inquote:
Bij deze danquote:
Ik verwacht op z'n minst een MARS-versie van Plork en de Aannemers.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:18 schreef Timo20 het volgende:
@ Michiel: ga je vannacht weer zovaak MARS draaien als vorige week?![]()
zeg jij met je Grolschquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bier ging drinken
Volgens zijn uitspraken vanmorgen vast welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:18 schreef Timo20 het volgende:
@ Michiel: ga je vannacht weer zovaak MARS draaien als vorige week?![]()
Naast Leffe is d'r niets anders. Leffe is lekker, maar dan wel in de zomer op terras.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bier ging drinken
Zou Ekdom die versie dan wel mogen draaienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verwacht op z'n minst een MARS-versie van Plork en de Aannemers.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wauuuuwwwwwww!!!! deze is echt VET MARS!!!!
Goeiemorgenquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:19 schreef Krambo het volgende:
Had in vanmorgen mijn collega's er eindelijk van overtuigd om de radio eens op 3fm te zetten (ipv Radio2),
is het eerste nummer wat ik hoor Mars. De radio moest meteen weer op 2![]()
Ik haat Mars
Wat een zuurpruimen daar bij jou dan...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:19 schreef Krambo het volgende:
Had in vanmorgen mijn collega's er eindelijk van overtuigd om de radio eens op 3fm te zetten (ipv Radio2),
is het eerste nummer wat ik hoor Mars. De radio moest meteen weer op 2![]()
Ik haat Mars
heel coolquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens zijn uitspraken vanmorgen vast welGerard wilde ook.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verwacht op z'n minst een MARS-versie van Plork en de Aannemers.
quote:
Mja dat valt wel mee, maar de meeste zijn (ruim) over de 40quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat een zuurpruimen daar bij jou dan...
Daar word je zo hyperactief vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
wie wil deze knippen en plakken voor me![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:22 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Daar word je zo hyperactief vanLekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een fan-Hyve? noem het adres ff![]()
Die wil ik ook nog hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:22 schreef Timo20 het volgende:
@ Eliza: heb je de complete jaarmix al zonder reclame gekregen?
Ja , hij is ook wel bekend als de_boswachterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:22 schreef 3FMaster het volgende:
Hij heeft best wel een kut-kop. Niet gedacht als ik hem hoor. Hij zit hier tock ook op FOK!?
neeh..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:22 schreef Timo20 het volgende:
@ Eliza: heb je de complete jaarmix al zonder reclame gekregen?
Blijkbaar, ik zie ook op Twitter al een oproep van iemand om de opnames.quote:
Hij is het NIETquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja , hij is ook wel bekend als de_boswachter
ok cool. plaats `m gewoon ff de op de hyvequote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh..![]()
![]()
Maaroed die man is megadruk natuurlijk, ik ga er niet om bedelen
Heb nu van de Luister-live stream opgenomen, dus niet webcam. Die is ook goed toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Al lijkt het mij slim om even te wachten op de uitzendinggemist-stream, aangezien je dan 3x zoveel bitrate hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja , hij is ook wel bekend als de_boswachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |